« به اسلام گرویدن
احسان طبری از سر شکنجه نبود. »
بهروز و حواریون
سرچشمه:
صفحه فیس بوک بهروز
میم حجری
عیسی صفا
این بهروز بی
هویت و بی عکس چه کسی می تواند باشد؟
فقط یک دلیل
ارایه دهید که مأمور جمهوری اسلامی نیست.
میم
1
·
به جای بد و بیراه، بهتر است که نوشته بهروز و یا نوشته های بهروز را تحلیل کنید.
·
البته اگر کار بهتری ندارید.
·
چون به آب در هاون کوبیدن شبیه است.
·
چون بهروز و امثال ایشان ـ بسان فوندامنتالیست ها ـ حاضر به قبول هیچ حقیقتی
نیستند.
2
·
بهروز نه وابسته به کسی اند و نه مزدور کسی اند.
·
اگر هم باشند، وابستگی تغییری در ماهیت نظرات ایشان نمی دهد.
3
·
وابستگی کسی به کسی، به کسی هم مربوط نیست.
·
می توان خیلی هم مستقل بود، ولی ایدئولوژی معینی را مستقلانه نمایندگی کرد و عملا
بدتر از هر وابسته مزدبگیری، به طبقه مربوطه تعلق داشت.
·
در دیالک تیک فرم و محتوا و نمود و بود (پدیده و ماهیت) نقش تعیین کننده از
آن محتوا و بود و یا ماهیت است.
4
·
بهروز از طرفداران پر و پا قرص عادولف شاملو هستند.
·
کلی «تحلیل» هم در این زمینه نوشته و
منتشر کرده اند.
·
ما در تحلیل عشعارعادولف، دعاوی بهروز
را هم بدون بردن نام ایشان نقد کرده ایم.
·
ایشان مثل خیلی های دیگر صداقت ندارند و برای حقیقت عینی تره حتی خرد نمی
کنند.
5
·
اتفاقا خیلی از مخالفین بهروز هم دست کمی از خود ایشان ندارند و عشعار عادولف را
هم در فرم نوار و هم در فرم نوشته حسابی منتشر می کنند.
·
چون عادولف برای وارطان و یا سیامک شعری سروده است، بعضی ها حتی رفیق عادولف
خطاب می کنند.
6
·
تنها عیب بهروز این است که با تفکر علمی و منطقی بیگانه اند.
·
البته ایشان در این زمینه تنها نیستند.
·
بی سوادی نظری بیماری همه گیری است.
7
·
جمله اول ایشان را نگاه کنید.
·
ما فقط همین جمله را از این نوشته
خوانده ایم:
·
« به اسلام گرویدن
احسان طبری از سر شکنجه نبود. »
8
·
همین غیبگویی بی پروا و از سر یقین مطلق، شناسنامه جهان بینانه و تئوریکی (نظری)
بهروز است.
9
·
اگر کسی لب از چشمه تفکر علمی تر کرده باشد، قبل از اعلام نظر نهائی، دست به
تحلیل می زند، مثلا مدارک تجربی و عینی لازم را برمی شمارد و بعد استدلال نظری می
کند و آخر سر نتیجه عینی (و نه سوبژکتیف) از
قضایا می گیرد.
10
·
تفکر دیالک تیکی ـ ماتریالیستی پیشکش،
اگر بهروز تفکر امپیریستی (تجربه گرائی) فرانسیس
بیکن را حد اقل می دانستند، از در وارد نشده، سکنه خانه را به مسلسل نمی بستند و
پس از کشتار آنها شعار توخالی نمی دادند.
11
·
تازه فرض کنیم که احسان طبری اصلا شکنجه نشده و به هر دلیلی تجدید نظر نکرده
است.
·
بلکه مذهبی مؤمن مادر زادی بوده است.
·
خوب باشد.
·
مگر چه می شود؟
·
دگر اندیشی که جرم نیست.
·
داشتن نظرات مذهبی که جرم نیست.
12
·
علاوه بر این مگر عادولف شاملو و یا نیچه ئیست های دیگر از قبیل بهروز، جهان
بینی ماتریالیستی ـ دیالک تیکی را نمایندگی کرده اند و می کنند؟
·
بهروز و همه همگنان ایشان اصلا نمی دانند که جهان بینی علمی به چه معنی است.
·
تک تک جملات حضرات یاوه اند.
·
وقتی هم برای شان استدلال علمی و منطقی می کنی، یا کامنتت را در جا حذف می کنند و
یا محترمانه به روشنفکر بودن متهمت می کنند.
·
البته هیچکدام نمی دانند که روشنفکر به چه معنی است.
· نه خود عادولف و نه قراگوزلو و اعوان و انصار شان.
·
درد که یکی دو تا نیست.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر