۱۳۹۲ مهر ۳, چهارشنبه

رویاروئی های ایدئولوژیکی هر روزه (29)

« به اسلام گرویدن احسان طبری از سر شکنجه نبود. »
بهروز و حواریون

سرچشمه:
صفحه فیس بوک بهروز  
میم حجری

عیسی صفا

این بهروز بی هویت و بی عکس چه کسی می تواند باشد؟
فقط یک دلیل ارایه دهید که مأمور جمهوری اسلامی نیست.

میم

1

·        به جای بد و بیراه، بهتر است که نوشته بهروز و یا نوشته های  بهروز را تحلیل کنید.
·        البته اگر کار بهتری ندارید.
·        چون به آب در هاون کوبیدن شبیه است.

·        چون بهروز و امثال ایشان ـ بسان فوندامنتالیست ها ـ حاضر به قبول هیچ حقیقتی نیستند.

2

·        بهروز نه وابسته به کسی اند و نه مزدور کسی اند.
·        اگر هم باشند، وابستگی تغییری در ماهیت نظرات ایشان نمی دهد.

3

·        وابستگی کسی به کسی، به کسی هم مربوط نیست. 

·        می توان خیلی هم مستقل بود، ولی ایدئولوژی معینی را مستقلانه نمایندگی کرد و عملا بدتر از هر وابسته مزدبگیری، به طبقه مربوطه تعلق داشت.

·        در دیالک تیک فرم و محتوا و نمود و بود (پدیده و ماهیت) نقش تعیین کننده از آن  محتوا و بود و یا ماهیت است.

4

·        بهروز از طرفداران پر و پا قرص عادولف شاملو هستند.
·        کلی «تحلیل»  هم در این زمینه نوشته و منتشر کرده اند. 

·        ما در تحلیل عشعارعادولف، دعاوی  بهروز را هم بدون بردن نام ایشان نقد کرده ایم.
·        ایشان مثل خیلی های دیگر صداقت ندارند و برای حقیقت عینی تره حتی خرد نمی کنند.

5

·        اتفاقا خیلی از مخالفین بهروز هم دست کمی از خود ایشان ندارند و عشعار عادولف را هم در فرم نوار و هم در فرم نوشته حسابی منتشر می کنند.

·        چون عادولف برای وارطان و یا سیامک شعری سروده است، بعضی ها حتی رفیق عادولف خطاب می کنند.

6

·        تنها عیب بهروز این است که با تفکر علمی و منطقی بیگانه اند.
·        البته ایشان در این زمینه تنها نیستند.
·        بی سوادی نظری بیماری همه گیری است.

7
·        جمله اول ایشان را نگاه کنید.
·        ما فقط همین جمله را از این  نوشته خوانده ایم:
·        « به اسلام گرویدن احسان طبری از سر شکنجه نبود. »

8

·        همین غیبگویی بی پروا و از سر یقین مطلق، شناسنامه جهان بینانه و تئوریکی (نظری) بهروز است.

9

·        اگر کسی لب از چشمه تفکر علمی تر کرده باشد، قبل از اعلام نظر نهائی، دست به تحلیل می زند، مثلا مدارک تجربی و عینی لازم را برمی شمارد و بعد استدلال نظری می کند و آخر سر نتیجه عینی (و نه سوبژکتیف)  از قضایا می گیرد.

10


·        تفکر دیالک تیکی ـ ماتریالیستی  پیشکش، اگر بهروز تفکر امپیریستی (تجربه گرائی)  فرانسیس بیکن را حد اقل می دانستند، از در وارد نشده، سکنه خانه را به مسلسل نمی بستند و پس از کشتار آنها شعار توخالی نمی دادند.

11


·        تازه فرض کنیم که احسان طبری اصلا شکنجه نشده و به هر دلیلی تجدید نظر نکرده است.
·        بلکه مذهبی مؤمن مادر زادی بوده است.
·        خوب باشد.
·        مگر چه می شود؟
·        دگر اندیشی که جرم نیست.
·        داشتن نظرات مذهبی که جرم نیست.
12

·        علاوه بر این مگر عادولف شاملو و یا نیچه ئیست های دیگر از قبیل بهروز، جهان بینی ماتریالیستی ـ دیالک تیکی را نمایندگی کرده اند و می کنند؟

·        بهروز و همه همگنان ایشان اصلا نمی دانند که جهان بینی علمی به چه معنی است.

·        تک تک جملات حضرات یاوه اند.
·        وقتی هم برای شان استدلال علمی و منطقی می کنی، یا کامنتت را در جا حذف می کنند و یا محترمانه به روشنفکر بودن متهمت می کنند.
·        البته هیچکدام نمی دانند که روشنفکر به چه معنی است.
·        نه خود عادولف و نه قراگوزلو و اعوان و انصار شان. 

·        درد که یکی دو تا نیست.
پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر