سرچشمه :
صفحه فیس بوک حجت
خدادی
میم حجری
·
تئولوژی رهائی بخش بسان هر دین و
مذهب، دیالک تیک آه و افیون است:
1
·
آه توده ستمدیده است، چون توده را
امید می دهد و به مقاومت و مبارزه برمی انگیزد.
2
·
افیون توده است، چون بسان هروئین و
تریاک توده را تخدیر می کند و به تسلیم و تمکین در مقابل طبقه حاکمه وامی دارد.
3
·
طرفداران رهائی واقعی حتی لحظه ای
حق فراموش کردن این دیالک تیک عینی و هر دیالک تیک عینی دیگر را ندارند.
·
اگر هوای رستگاری در سر دارند.
4
·
رعایت دیالک تیک عینی هستی اما هنر
لنینی دشواری است و رفرمیست ها و اوپورتونیست های چپ و راست عمدا و یا سهوا آن را
سرپوش می نهند:
5
·
نتیجه این می شود که مبارزه بی
امان بر ضد افیون و تقویت آه را فراموش می کنند و توده را به وحدت با تئولوژی به
اصطلاح رهائی بخش فرا می خوانند که بر عقب ماندگی فکری، فرهنگی و معرفتی توده مبتنی
است.
6
·
رادیکال بودن یعنی دست به ریشه
قضایا بردن و نه به شاخه ها و ساقه های قضایا چسبیدن.
7
·
برای روشنگری علمی و انقلابی حتی
در وحدت با همراهان نیمبند و مردد و کوتاهمدت بدیلی وجود ندارد.
8
·
در روند مبارزات رهائی بخش ملی و اجتماعی
نه خودفریبی مجاز است و نه عوامفریبی.
·
رهایش ملی و اجتماعی از گردنه وفاداری بی
خلل به حقیقت عینی می گذرد.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر