سرچشمه:
صفحه قیسبوک بهمن
محصص
تصویر اول این اثر، تصویر دختری است خوک واره
·
محصص ضمنا با همین اثر دو سؤال تعیین
کننده مطرح می کند و در ضمن به همان دو سؤال پاسخ می دهد:
الف
·
سؤال اول محصص این است که طبقه
حاکمه برای خوک واره سازی آدمیان، برای آدمیت زدائی بشریت از کجا شروع به کار می
کند و چه طرق و ترفندهائی را به خدمت می گیرد؟
ب
·
سؤال دوم محصص این است که طبقه
حاکمه از خوک وارگی و آدمیت زدائی بشریت چه استفاده هائی به عمل می آورد؟
·
ما باید بر پایه تصاویر همین اثر
محصص پاسخ او را نسبت به این دو سؤال کشف، استدلال و اثبات کنیم:
1
طبقه حاکمه برای آدمیت زدائی بشریت از کجا شروع به کار می
کند
و چه طرق و ترفندهائی را به خدمت می گیرد؟
·
با نظری بر دومین تصویر همین اثر
می توان به اولین طریق و ترفند طبقه حاکمه برای آدمیت زدائی بشریت پی برد.
·
طبقه حاکمه دست به ریشه می برد و
از ایدئالیزه کردن (به عرش اعلی بردن) غریزه و بویژه غریزه جنسی آغاز می کند.
·
سعدی صدها سال قبل همین جانور
وارگی را در شعر معروفی فرمولبندی و نقد کرده است:
خور و خواب خشم و شهوت
حیوان خبر ندارد زجهان آدمیت
·
بدین طریق، سکس (شهوت بزعم سعدی) به درجه کعبه آمال بشری ارتقا داده می شود.
·
سکس به معیار معیارها بدل می شود
تا بر اساس آن بتوان به ارزیابی هر چیز مادی و معنوی نایل آمد و به زندگی بی معنا
و بی دورنما، معنا و دورنمای کاذب بخشید.
·
شاید ایدئولوژی موسوم به سکسیسم
همین باشد.
2
·
سکس و یا غریزه جنسی برای طبقه
حاکمه مائده ای آسمانی است.
·
سکس دیالک تیک تخریب و تخدیر است.
·
در شرایط فعلی، هر کس می تواند
بدون صرف صناری انواع و اقسام سکس را تماشا کند.
·
بیست و چهار ساعته طیف پایان
ناپذیری از عکس زنان و مردان لخت و ویدئوی عملیات جنسی از هر سن و طبقه و ملیت و
زبان و صورت و سیرت و رفتار و غیره برایگان عرضه می شود.
·
این که هنوز چیزی نیست.
3
·
در گرماگرم تماشای سکس، سیلی از
ویروس های کامپیوتری بسان اجنه وارد صحنه کارزار می شوند و اعصاب خراب بیننده سکس
را که در جهنم غریزی می سوزد، در هم می کوبند و چه بسا مستأصلش می سازند.
·
طبقه حاکمه فکر همه چیز را کرده
است.
·
هدف و آماج استراتژیکی طبقه حاکمه،
آدمیت زدائی رادیکال آدمیان است.
4
·
سکس بمراتب مخرب تر از مشروب و هروئین
و قمار و تریاک است.
·
سکس تمام اوقات فراغت بنی بشر را
بی پروا می بلعد، سرم خلق و خوی لومپنی را بی سر و صدا در رگ سوبژکت انسانی تزریق
می کند و بطرز رادیکالی او را از شخصیت و شرم و شعور تهی می سازد.
5
·
خاصیت ویژه کالای سکس این است که سوبژکت
مصرف کننده هرگز از آن اقناع و سیر نمی شود.
·
بدین طریق نوعی اعتیاد به سکس پدید
می آید.
·
این اعتیاد به سکس ضمنا روان و روح
سوبژکت مربوطه را از ریشه تخریب می کند و حتی خواب راحت را بر او حرام می سازد.
·
چنین کسی نه از سکس واقعی و معمولی
می تواند اقناع شود و لذت برد و نه از طریق خودارضائی و یا همخوابگی با فواحش آرام
گیرد.
6
·
بدین طریق و ترفند، سکس به نیاز ارضا
ناپذیری بدل می شود و به بیماری روانی فراگیر خاصی منتهی می گردد.
·
آن سان که سوبژکت مورد نظر در حول
و حوش خویش جز آلات تناسلی، عملیات جنسی و آرزو و ایدئال جنسی کاذب چیزی استنباط
نمی کند.
·
هالی وود در این زمینه نیز فیلم
های متعددی تولید کرده است که بسان خود سکس، دیالک تیکی از ایدئولوژی و کالا هستند:
·
چنین فیلم هائی هم سکسیسم را تبلیغ
و هم بیننده فیلم را تخدیر و تخریب می کنند.
·
کاراکتر اصلی یکی از این فیلم ها در
عالم خواب و بیداری، در خانه و خیابان، فقط زن لخت و یا میلیون ها پستان برهنه
زنان متفاوت و متنوع را می بیند و کلافه می شود.
7
·
امروزه بیشک میلیون ها ساعت از عمر
ارجمند بنی بشر در گپ های مجازی ـ تلفنی جنسی تلف می شود.
·
ساعاتی از عمر که در جهانی با نظام
اجتماعی دیگر می توانست به تربیت و توسعه و تعالی جسمی و روحی نوع بشری و شیوه
زیست آن صرف شود.
·
تعجبی ندارد که دیگر کسی جز عکس هوسناک
و اندیشه لقمه های مک دونالدی سهل الهضم چیزی نمی جوید.
·
نمی تواند هم بجوبد.
·
برای اینکه سم ایدئولوژیکی طبقه
حاکمه تا اعماق ضمیر و روان آدمیان رسوخ کرده و هر نیاز متعالی نوعی و انسانی را
از ریشه به آتش کشیده است.
·
همه از دم دنبال ایدئال کاذب گمشده
ای به نام سکس در صور مختلف اند.
·
گمشده ای که در وفور خارق العاده
ای عرضه و مصرف می شود، ولی به درد همه چیز می خورد، مگر به درد درمان درد بی
درمان موسوم به سکس.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر