۱۳۹۲ بهمن ۳, پنجشنبه

سیری در جهان بینی بهمن محصص (5)


سرچشمه:
صفحه قیسبوک بهمن محصص

تصویر اول این اثر، تصویر دختری است خوک واره

·        چرا بهمن محصص برای تبیین جانور واره سازی بشریت از میان اینهمه جانور، خوک را برمی گزیند؟
·        چرا خوک را و نه کفتار و کرگدن و کرکس و غیره را؟

1
·        شاید دلیل محصص شیوه تغذیه طبیعی خوک باشد.
·        خوک از خوردن مدفوع ابائی ندارد.
·        این صفت خوک با طرز تلقی ادرار و مدفوع و آلات تناسلی و ترشحات مربوطه در صنایع سکس قرابت زیادی دارد.
·        شاید بدین طریق از زباله واره سازی، لومپن واره سازی و سلب پرنسیپ، اتیک و شخصیت از انسان ها بهتر بتوان پرده برداشت. 

2
·        در بخش های پیشین گفته شد که سکس فقط سکس خشک و خالی نیست.

·        سکس چاشنی هر چیز مادی و معنوی است:

الف
·        اگر بخواهی ترانه ای بشنوی، سرم سکس هم همزمان بر رگ روحت وصل می شود.

ب
·        چه بسا خواننده زیباروی خوش اندام علاوه بر صدای زیبای خود، اندام خود را نیز بسان کالائی در معرض تماشای مشتریان خود قرار می دهد.

ت
·        چه بسا خوانندگان نوجوان که راست راستکی لخت می شوند و همین برهنگی را به عنوان «آزادی» و «خودمختاری» جا می زنند.
·        سر و کله عوامفریبی و ایدئولوژی طبقه حاکمه در این جور مواقع پیدا می شود:
·        چون در این جور مواقع، بدون قطره ای عرق شرم بر پیشانی  مفاهیم آزادی و خودمختاری بازتعریف و در حقیقت، تحریف می شوند.

پ
·        چندی است که مد مدرن روز شده و خلایق برای اعتراض به چیزی بند تنبانی، بند از تنبان باز می کنند و به «انقلاب»  عظیمی دست می زنند، بی آنکه حتی سرخ شوند.
·        بدین طریق و ترفند، مفهوم انقلاب نیز بازتعریف و عملا تحریف می شود.
·        چون در این جور مواقع، آنارشی و بی اعتنائی به اتیک و اخلاق، بی شرمانه به مثابه انقلاب جا زده می شود.

ث
·        اگر بخواهی تنیس تماشا کنی، بیشتر از تماشای بازی، پر و پاچه تنیس باز نشانت داده می شود.
·        اینکه هنوز چیزی نیست.
·        از تنیس بازهای میلیونر که دهها مدال بسیار بزرگ دریافت کرده اند، خواسته می شود که جلوی دوربین لخت شوند و یا زمینه ذهنی لازم برای لخت شدن شان در جلوی دوربین را فراهم می آورند.

ج
·        بسیاری از ستارگان فوتبال و غیره با دریافت مبالغ هنگفتی از کنسرن های سکس و صنعت جلوی دوربین لخت می شوند و عکس های لخت شان برای تبلیغ کالاهای صنعتی و ایدئولوژیکی مورد استفاده وسیع قرار می گیرد.
·        می توان هزاران مثال چه بسا تهوع انگیزتر دیگر از عرصه های فیلم و موزیک و مد و ورزش و تفریح و تفنن و غیره زد.

3
·        به همین دلایل می توان گفت، که سکس فقط سکس نیست، بلکه یکی از ارزش های معنوی طبقه حاکمه است و تبلیغ سکس در حقیقت تبلیغ غیرمستقیم ایدئولوژی طبقه حاکمه است.

·        به همین دلیل هم است که مرزبندی میان صنایع سکس (پلی بوی، کنسرن های مختلف پورنو و غیره) و هالی وود، ورزش، موزیک و دیگر رشته های هنری تقریبا محال گردیده است.   

4
·        میلیون ها عکس لخت کودکان مردم در انترنت و غیره در گردش اند.
·        میلیون ها فیلم از عملیات سکسی، بیست و چهار ساعته و چه بسا به رایگان عرضه می شوند.

·        مردم بتدریج چنان مانی پولیزه شده اند که برای انتخاب فرمال نمایندگان عوامفریب طبقه حاکمه جنبه های استه تیکی ـ صوری ـ ظاهری آنها را معیار قرار می دهند و نه وابستگی طبقاتی شان را.

·        بی دلیل نیست که وزرا و سخنگویان خونخوارترین دولتها از زنان و مردانی سکسی و خوش سیما تشکیل می یابند.  

·        سؤال فقط این است که چرا سکس از اهمیتی از این قرار برخوردار شده است؟

5
·        برای پاسخ به این پرسش باید با مفهوم طبقات اجتماعی واپسین آشنا شد.
·        طبقات اجتماعی واپسین (برده داری، فئودالی و بورژوائی واپسین) علیرغم داشتن همه چیز، دورنمای تاریخی ندارند و درست به همین دلیل زندگی شان از معنا تهی است.

·        اعضای این طبقات اجتماعی واپسین، برای پر کردن خلأ معنوی زیست به آلترناتیوهائی پناه می برند.
·        سکس یکی از این آلترناتیوها ست.

·        از این رو، می توان گفت که طبقه حاکمه ضمن تجلیل و تبلیغ سکس، ایدئولوژی طبقاتی خود را تجلیل و تبلیغ می کند.

6
·        برای اثبات صحت این نظر فقط کافی است که به دور و بر خود نظر کنیم:
·        بسیاری از سران سیاسی و اقتصادی و فرهنگی طبقه حاکمه سودائی جز روابط جنسی با این و آن در سر ندارند.
·        پدر و مادر هر تنیس بازی پس از میلیونر شدن کودک خویش بلافاصله از هم جدا می شوند و همسری جوان در اختیار می گیرند.
·        بسیاری از سیاستمداران و مدیران صنایع و علوم و فنون ضمن داشتن حرمسرا از سوء استفاده جنسی از هر چه دم دست می یابند، صرفنظر نمی کنند.
·        سکس خلأ معنوی زیست طبقات اجتماعی واپسین را پر می کند، بی آنکه بتواند پر کند.
·        ایدئولوگ های طبقات اجتماعی واپسین همه از دم، فکر و ذکری جز سکس در سر نداشته اند و ندارند.

7
·        اما همین سکس و پورنو و فحشا که برای طبقه حاکمه وسیله فریبای رهائی از پوچی و بی معنائی زیست است، برای توده مولد و زحمتکش افیون و زهر ایدئولوژیکی است:
·        اگر سکس برای طبقه حاکمه وسیله رهائی کاذب از پوچی و بی معنائی زیست است، برای توده های مولد و زحمتکش  وسیله ای برای تخریب خانه خرد و روح و روان است:
·        آنچه برای طبقه حاکمه شهد شیرین است، برای توده های مولد و زحمتکش زهر مهلک است.   

·        چرا و به چه دلیل؟

8
·        به این دلیل که مطلق کردن غریزه و «به آتش کشیدن خانه خرد»  (حافظ)  به معنی به کرسی نشاندن خردستیزی است.
·        خردستیزی اما ایدئولوژی طبقه حاکمه و سم مهلک برای توده های مولد و زحمتکش است.

·        توده های مولد و زحمتکش به خرد بیش از هر چیز دیگر نیاز دارند.

·        تخریب جسمی، فکری، روحی و روانی توده ها با زهر مهلک پورنو در همه فرم های آن، فقط می تواند به حفظ و تقویت و تحکیم وضع موجود منجر شود.
·        حفظ و تقویت و تحکیم وضع موجود اما به معنی حفظ و تقویت و تحکیم غل و زنجیر مادی و معنوی بر دست و پای توده است.
·        به معنی تحکیم بردگی توده است.
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر