جمعبندی از
مسعود بهبودی
زنان
ـ ذاتا ـ
مربی اند.
1
زنان به مربی با ریش و بی ریش
با عمامه و بی عمامه
احتیاج ندارند.
2
این طبقه حاکمه انگل است که زنان را
ناقص العقل و نافص الخلقه
جا می زند
و تربیتش را به عهده این و آن محول می کند.
3
زنان باید همراه با پرولتاریا
زمام امور جامعه و جهان را به دست گیرند
و به خودپروری
مبادرت ورزند.
4
مربیان تاریخ بشری را
جز خود آنان
کسی نمی تواند تربیت کند.
محتوای این ترانه
ـ در بهترین حالت ـ
ناسیونالیستی است.
1
گروه سازنده
این ترانه احتمالا از سرتنت طلب ها ست که فرقی با سلطنت طلب ها ندارند.
2
محتوای تصنیف این ترانه
ضمنا
ایرئالیستی است.
3
از خالی بودن کله تصنیف ساز از اندیشه
و چنته اش از سخن
حکایت دارد.
4
تنها چیز مترقی در این ترانه
واژه ی احتمالا رد گم کن
«روزبه»
است.
آته ئیسم و اگنوستیسیسم
صدها بار بدتر از مذاهب اند.
1
زباله تر از زباله اند.
2
عیرانی ها فقط آبرو ریزی بلدند.
استثناء
همراه همیشگی قاعده است.
1
زنان ولی
در مجموع
زحمتکشان چندین باره اند.
2
حجم زحمت زنان را
اما
متأسفانه
حتی خود زنان نمی دانند.
چون قلم در دست ددان است.
3
زنده باد زنان
مولدان مضاعف:
الف
مولدان مثل
ب
مولدان نعمات مادی و معنوی
پ
مربیان بشریت
ت
رزاقان جامعه بشری
ث
پیشاهنگان روانپزشکی
رفتار شناسی
زبان آموزی
و صدها فونکسیون ارجمند دیگر
اسلامی ندوشن
بهتر است که به معایب خودش و امثال خرتر از خودش بپردازد.
1
زنان
در جهان
صدها بار خردمندتر از نران اند.
2
دلیل خردمندی زنان
نقش مولتی فونکسیونال (چندین کارکردی) زنان
در جامعه و جهان است.
هگل
رحمة الله علیه والاجمعین
می گفت:
نفی باید معین (مشخص) باشد.
1
منظورش این بود که نفی انتزاعی معنا ندارد
و فقط به درد عوامفریبی می خورد.
2
نفی مذهب و سرمایه داری و غیره
فی نفسه
مثبت نیست.
3
تاریخ چک سفیدی به دست هر نافی نداده است.
4
شعار بحث پس از مرگ شاه
نفی هماندیشی است.
5
نیهلیسم هماندیشی است.
6
مذهب را می توان از موضع فاشیسم هم نفی کرد.
7
نیچه هم آته ئیسم را عربده می کشد.
مذهب را نفی می کند.
8
هدف و آماج اجامر فاشیسم از دین ستیزی
اخلاق ستیزی
هومانیسم ستیزی
همبستگی ستیزی
احساس همدردی با همنوع ستیزی
سوسیالیسم ستیزی است.
9
هدف اصلی نیچه از آته ئیسم قلابی
نیهلیسم اخلاقی (اخلاق ستیزی) و خردستیزی (ایراسیونالیسم) است.
10
نیچه مؤسس هر دو ست.
11
مذهب مانعی برای او در این زمینه است.
مراجعه کنید به
نیهلیسم اخلاقی (اخلاق ستیزی) و خردستیزی (ایراسیونالیسم) در تارنمای دایرة المعارف روشنگری
12
سرمایه داری ستیزی فوندامنتالیسم شیعی و سنی
خمینی و مظاهری
محتوای دفاع از فئودالیسم دارد.
13
محتوای برگشت به بربریت و توحش دارد.
14
فوندامنتالیسم شیعی و سنی
فقط در حرف مذهبی اند
ماهیتا ضد مذهبی اند.
15
چون هم خردستیز اند و هم اخلاق ستیز.
16
این زباله ها
میلیون ها بار
ارتجاعی تر از بورژوازی اند.
17
هم اکنون طرفداران شووینیسم
به فوندامنتالیسم ستیزی
تظاهر می کنند
ولی در لفافه همین فوندامنتالیسم ستیزی
شووینیسم خاص خود را
پانیسم معینی را
به خورد خلایق خر تر از خود می دهند.
18
هر گردی
گردو نیست.
19
نفی باید معین باشد.
اگر کسی نمی خواهد سر مردم کلاه بگذارد.
20
چون چیز واحدی را هم از موضع خرافی تر و ارتجاعی تر می توان نفی کرد و به جای آن زباله گذاشت
و هم از موضع علمی تر و انقلابی تر.
نه.
درست بر عکس
1
فانوس به معنی اعتراف به سیطره ی بی چون و چرای شب است.
2
شب است
آری
شب
مگر در گوانتانامو
در زندان های امپریالیسم امریکا
اولیگارشیسم روسیه پوتین
فوندامنتالیسم اسرائیل
فوندامنتالیسم عردوغان
رضا شاه
محمد رضا شاه
نحوه رفتار با مخالفین
بهتر از نحوه رفتار فوندامنتالیسم جماران و جمکران
با هر نفسکش بوده و است؟
1
چرا کسی از یهودیت و مسیحیت و عرعریت کثیف
دم نمی زند؟
2
کسی که اسلام را دین کثیف می نامد
خودش کثافت محض است.
3
اسلام میلیون ها بار بهتر از زرتشتیسم و یهودیت و مسیحیت و لاادریت و آته ئیسم توخالی است.
4
اسلام نتیجه نفی دیالک تیکی همه مذاهب قبلی است
و بهتر از همه آنها ست.
5
اگر کسی با کسی به هر دلیلی مخالف است
بهتر است پایگاه و خاستگاه طبقاتی آن کس را
کثیف بنامد و نه اسلام آن کس را
6
اسلام دین صدها میلیون زحمتکش صدها بار شریفتر از زباله های اسلامستیز از هر رنگ و نیرنگ است
7
اسلام را فقط از سنگر مارکسیسم ـ لنینیسم
می توان نقد دیالک تیکی کرد
و نه از سنگر لاشخوریسم و فاشیسم و شووینیسم و فوندامنتالیسم
قضاوت قطعی راجع به کودکان سهل و آسان نیست.
1
کودکان احتمالا یاد اسباب بازی قبلی را
در اعماق دل
ذخیره می کنند.
2
یادها نامیرا هستند
هم برای کودکان و هم برای بزرگترها
3
فراموشی واقعیت ندارد.
4
همه چیز
حتی بی آنکه کسی باخبر شود
در حافظه انسانی ضبط و ثبت می شوند
و به موقع معین احیا می شوند
و دمار از روزگار فرد در می آورند.
آره.
آدم ها به همخوابه و همسر که سهل است
به گوساله هم عادت می کنند.
ولی چرا؟
1
عادت دلایل اوبژکتیو (عینی) و سوبژکتیو دارد.
2
دلیل اوبژکتیو عادت به همسر
اولا ارضای حوایج غریزی و روحی و روانی (و عاطفی و احساسی) و طبیعی است.
3
ثانیا دلیل عینی اش،
آزاد شدن هرمون وفا (اوکسی توسین) به هنگام ارگاسم است.
4
همین هورمون در شیر مادر هم هست
که پیوند کودک و مادر را تحکیم می کند.
5
رابطه کودک با اسباب بازی
احتمالا رابطه فوق العاده بغرنجی است:
6
یکی از دلایل دلبستگی کودک به اسباب بازی
شاید این باشد که کودک پایین تر از خود کسی ندارد
که مثل مادر و پدرش بدان
اعمال اوتوریته کند.
(امر و نهی و مهر و قهر کند)
مراجعه کنید به رابطه گوژپشت نوتره دام با گربه
7
عروسک و گربه و غیره
اوبژکت های اعمال اوتوریته برای کودک اند.
8
کودک به تقلید مدام از بزرگترها
به عروسک و غیره اعمال اوتوریته می کند
و ضمنا با استفاده از اسباب بازی
زندگی فردا را تمرین می کند.
9
اسباب بازی ها در ذهن کودک به مثابه چیزها و وسایل واقعی زندگی نمودار می گردند.
10
ضمنا باید اسباب بازی را از دید کودک دید و نه از دید بزرگترها
11
کودک با اسباب بازی رابطه عاطفی، احساسی، روحی و روانی دیگری دارد.
کودک به اسباب بازی جان می بخشد.
اسباب بازی را هومانیزه و انیمالیزه می کند.
انسان واره و جانور واره می کند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر