۱۳۹۳ آذر ۲۶, چهارشنبه

گناه


فروغ فرخزاد
(1313 ـ 1345)
(1934 ـ 1966)
تولدی دیگر
(1341)

·        گنه کردم، گناهی پر ز لذت
·        درآغوشی که گرم و آتشین بود
·        گنه کردم میان بازوانی
·        که داغ و کینه جوی و آهنین بود

·        در آن خلوتگه تاریک و خاموش
·        نگه کردم به چشم پر ز رازش
·        دلم در سینه بی تابانه لرزید
·        ز خواهش های چشم پر نیازش
 
·        در آن خلوتگه تاریک و خاموش
·        پریشان در کنار او نشستم
·        لبش بر روی لب هایم هوس ریخت
·        ز اندوه دل دیوانه رستم

·        فروخواندم به گوشش قصه عشق
·        تو را می خواهم ای جانانه ی من
·        تو را می خواهم ای آغوش جانبخش
·        تو را ای عاشق دیوانه ی من

·        هوس در دیدگانش شعله افروخت
·        شراب سرخ در پیمانه رقصید
·        تن من در میان بستر نرم
·        به روی سینه اش مستانه لرزید

·        گنه کردم، گناهی پر ز لذت
·        کنار پیکری لرزان و مدهوش
·        خداوندا، چه می دانم، چه کردم
·        در آن خلوتگه تاریک و خاموش

پایان
ویرایش از تارنمای دایرة المعارف روشنگری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر