۱۳۹۹ خرداد ۱۰, شنبه

درنگی در چیستایی حزب توده (۶)


بس نقش ها زدند 
ولی
 روز آزمون 

یک از هزارشان 
نشد 
آن بی نظیر ما
 
درنگی
از
میمحا نجار
 
کریم
سلام
 جناب نوید 
پنهان شدن پشت اسم و رسم توده های ها 
صادقانه نیست 
و 
کسی 
هم 
به 
حرف های صد من یک غاز شما 
توجه نخواهد کرد 
البته اگر بنده را متهم به ساواکی و ساوامایی نکنید
 که 
علاقمند هستم شمارا شناسایی کنم و به ساواما گزارش کنم.
 
ما 
این جمله کریم
را
تجزیه و تحلیل می کنیم:
 
۱
پنهان شدن پشت اسم و رسم توده های ها 
صادقانه نیست
 
منظور از صداقت چیست؟
 
صداقت 
یعنی حقیقت پرستی.
 
حقیقت چیست؟
 
حقیقت
به
انعکاس نسبتا دقیق و درست واقعیت عینی مثلا جمهوری کثافت اسلامی 
 در
 آیینه ذهن و ضمیر آدم
اطلاق می شود.
 
نوید می گوید:
جمهوری اسلامی ایران
جامعه ای 
با
زیربنای اقتصادی کاپیتالیستی عجق ـ وجق
با
روبنای ایده ئولوژیکی پان اسلامیستی، فوندامنتالیستی و تروریستی
است.
 
کریم
به
عوض تأمل بر روی نظر نوید،
اعلام می دارد
که
پنهان شدن پشت اسم و رسم توده های ها 
صادقانه نیست
 
محتوای شناخت چیزی
مثلا
نظری
اما
در
خود آن چیز
است
و
نه
در
ادعای صاحبنظر مبنی بر تعلق به این و آن حزب سیاسی
و
نه
در
اسم و رسم و آدرس و عکس صاحبنظر.
 
معیار عینی و علمی و مطمئن برای تعیین صحت و سقم نظری
هم
انطباق و یا عدم انطباق آن نظر
با
مثلا
جمهوری کثافت اسلامی
است.
 
حالا
صادق کیست؟
نوید و یا کریم؟
 
۲
و 
کسی 
هم 
به 
حرف های صد من یک غاز شما 
توجه نخواهد کرد
 
مشخصه مهم طرز تفکر کریم و کریمان بیشمار دیگر
همین
بی اعتنایی به نظر کسی،
ضمن تحقیر نظر آنکس است.
 
کریم
دنبال اسم و رسم وآدرس و عکس صاحبنظر
است
و
نه
دنبال حقیقت و بطلان نظر.
 
کریم
ضمن زیر علامت سؤال بردن عضویت نوید در حزب توده،
خود
را
توده ای تمامعیار 
تصور و تصویر می کند
و
این توهم و تصور باطل
را
اشاعه می دهد
که
گویا
حزب توده
طویله
است
تا
هر خر کریمی 
لیاقت عضویت در آن
را
داشته باشد.
 
۳
البته اگر بنده را متهم به ساواکی و ساوامایی نکنید
 که 
علاقمند هستم شمارا شناسایی کنم و به ساواما گزارش کنم.
 
این جفنگجمله کریم
به
چه معنی است؟
 
کسی که علاقه مند شناسایی صاحبنظری و لو دادنش به ساواما
است،
اولا
چه فرقی دارد که مأمور ساواما باشد و یا نباشد.
 
ثانیا
چرا باید نوید
هویت خود
را
به
لاشخوری از این قماش فاش سازد؟
 
ثالثا
کریم
باید بداند
که
ساواک
سازمان انقلاب سفید بوده است.
یعنی
سازمانی انقلابی بوده است.
 
در حالیکه ساماوا
سازمان عنگلاب اسلامی بوده است.
یعنی
سازمانی ارتجاعی، ضد انقلابی، فاشیستی، فوندامنتالیستی و تروریستی است.
 
خودمعرفی کریم
اما
شنیدنی تر
است:
 
۴
 من زندانی دو نظام هستم
و 
برادر شهید خفته در خاوران  دارم.
آرزو هم دارم 
که 
یک روز حزب توده ایران به قدرت سیاسی دست یابد 
که 
حتما هم مشکلات جامعه کمتر خواهد شد 
ولی افسوس
که 
با
 این ریش
 نمی شود رفت تجریش

ما
با
دیالک تیکی از خریت و خردستیزی
از
سویی
و
با
دیالک تیک خودفریبی و عوام فریبی
از
سوی دیگر
سر و کار داریم.
 
دلیل قوی بر خریت و خردستیزی کریم
همین 
که
خودش توسط طبقه حاکمه طویله جماران
زندانی شده
 و 
برادرش شقه شقه شده و شقه های اندامش در خاوران جلوی ددان درنده افکنده شده،
ولی
هنوز به هوش نیامده
و
بی شرمانه و ابلهانه
می پرسد:
چه کسی گفت که تحلیل های حزب توده ایران تا پلنوم هفده غط بوده؟
 
ادامه دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر