۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

دایرة المعارف جامعه شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی (۶۲۹)


پروفسور دکتر 
ولفگانگ ایشهورن
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت 
و دهها تن دیگر
(۱۹۶۹)

برگردان
شین میم شین 
 
پابلیک ریلی شنز
(روابط عمومی)

۱
·    پابلیک ریلی شنز عنوانی برای مجموعه تلاش های مدیریت کاپیتالیستی جهت تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی به نفع کارخانه و شرکت و مؤسسه خود و علاوه بر آن به نفع سرمایه داری انحصاری ـ دولتی است.

۲
·    پابلیک ریلی شنز ضمنا توسط نهادها و مؤسسات، رژیم ها، احزاب، سازمان های جامعتی، کلیسا ها، ارتش ها و غیره سیستم انحصاری ـ دولتی  به عناوین و نیات زیر انجام می یابد: 

الف
·    به عنوان و نیت «فعالیت برای جلب افکار عمومی»

ب
·    به عنوان و نیت «تبلیغ برای جلب اعتماد عمومی»

پ
·    به عنوان و نیت «تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی»

۳
·    پابلیک ریلی شنز در عرصه اقتصادی به برنامه مبارزه ایده ئولوژیکی بورژوازی بزرگ اطلاق می شود که با استفاده از کلیه رسانه های عمومی و با استفاده از تماس های خصوصی، افکار عمومی را در جهات زیر تحت تأثیر قرار می دهد:  

الف
·    در جهت جلب اعتماد عامه مردم به کارخانه و شرکت و مؤسسه خود

ب
·    در جهت جلب اعتماد عامه مردم به سیاست کارخانه و شرکت و مؤسسه خود

پ
·    در جهت جلب اعتماد عامه مردم به فراورده های   کارخانه و شرکت و مؤسسه خود

ت
·    در جهت جلب اعتماد عامه مردم به نظام جامعتی کاپیتالیستی

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر