مهندسی
سرنوشت انقلاب ۵۷ (۱)
توافق های پنهانی امریکا و آیت الله خمینی
برای انتقال قدرت با مدیریت نهضت آزادی
توافق های پنهانی امریکا و آیت الله خمینی
برای انتقال قدرت با مدیریت نهضت آزادی
امیرهوشنگ اطیابی
سرچشمه:
اخبار روز
گاف سنگزاد
ضمنا
به شما یادآوری می کنم که شرکت کنندگان در انقلاب ایران طیف وسیعی
بودند که وجه
مشترک شان اهداف ضد سلطنتی، استقلال طلبی، آزادیخواهی و عدالت
طلبی بود که بیش
از هرچیز مبارزه ی اکثریت قریب به اتفاق مردم با رأس هرم طبقاتی جامعه متبلور شده در رژیم
استبدادِ سلطنتی- کودتایی و وابسته به امپریالیسم (با نمایندگی دولت های
امریکا و متحدینش) بود
(تضاد
خلق با امپریالیسم
در آن دوران)
امیر
هوشنگ اطیابی
مسعود بهبودی
·
خیلی ممنون
·
از تکرار افاضات امامانه و
پیامبرانه خویش
تضاد
خلق با امپریالیسم
در آن دوران
1
·
اولا چرا تضاد خلق با امپریالیسم
فقط «در آن دوران»؟
2
·
ثانیا مگر محتوای دوران عوض شده و
اکنون دوران جدیدی طلوع کرده است؟
3
·
ثالثا بنظر رسول اکرم با فروپاشی
شوروی تضاد خلق و امپریالیسم حل شده است؟
4
رابعا از
رسول اکرم چه پنهان که تضاد خلق و امپریالیسم
نه تنها کماکان موجود است، بلکه حتی تشدید گشته و تعمیق یافته است.
5
·
خامسا دانستن این حقیقت امر برای
امامان و پیامبران بی ضرر و ضرور است که این تضاد، میان خلق و امپریالیسم بوده،
است و خواهد بود و نه میان خر و امپریالیسم.
·
حتما حریف خرفتی خواهد پرسید که
چرا خر نباید با امپریالیسم تضاد داشته باشد؟
·
مگر خر ضد امپریالیستی وجود ندارد؟
5
·
اولا به این دلیل که بورژوازی واپسین
دیری است که بلحاظ بینشی و ایدئولوژیکی همان بینش و ایدئولوژی دیرین خر را (طبقات اجتماعی
برده داری واپسین و فئودالیسم واپسین) را از آن خود کرده و میراث بورژوازی مترقی آغازین
(کانت و هگل و فویرباخ و دیدرو و هولباخ و یاران) را به گور سپرده است.
6
·
ثانیا به این دلیل که پیش شرط طرفداری
از آزادی (اختیار) و استقلال (به قول
کانت، خودمختاری) خرد است و خر همه چیز
دارد (و اگر احیانا به قدرت رسد، می تواند بیشتر داشته باشد)، ولی هرگز نمی تواند خردمند
و خردگرا باشد.
·
به همین دلیل خر نه، آزادی خواه و آزاد
(مختار) می تواند باشد و نه استقلال طلب (خودمختاری خواه) و مستقل و خودمختار.
7
·
ثالثا به این دلیل که ایدئولوژی خر
از پایه و اساس خردستیز، دیالک تیک ستیز، علم ستیز، توده ستیز و هومانیسم ستیز (آنتی
هومانیستی) است.
·
یعنی همان ایدئولوژی بورژوازی
واپسین است که نیچه ها و هایدگرها و عادولف های ملی و بین المللی نمایندگی کرده
اند و می کنند.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر