ویرایش
و تحلیل از
ربابه
نون
ژیگولتر دوم
آخرین اثر این تزلزل و مزدوری و خود فروشی و مردم فروشی،
اشتبا ه ؟؟
و قمار تاریخی اش، در حقیقت عمل و کاری، منطبق بر مبنای ماهیت و جوهره
طبقاتی اش،
که ریزه خواری و نوکری و آستان بوسی به درگاه خمینی بود.
·
معنی تحت اللفظی:
·
ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی
درگاه خمینی توسط حزب توده در اثر اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده بود.
·
اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده
اخرین اثر تزلزل، مزدوری، خودفروشی و مردم فروشی اش بود که با ماهیت طبقاتی حزب
توده انطباق داشت.
1
ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی درگاه خمینی
توسط حزب توده
در اثر اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده بود.
·
ژیگولتر دوم در این جمله اولا
دیالک تیک علت ـ معلول را به شکل دیالک تیک اشتباه و قمار تاریخی ـ ریزه خواری، نوکری
و آستان بوسی درگاه خمینی بسط و تعمیم می دهد.
·
این بدان معنی است که ریزه خواری،
نوکری و آستان بوسی حزب توده معلول اشتباه و قمار بازی آن بوده است.
·
منظور از مفاهیم اشتباه و قمار چیست؟
2
ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی درگاه خمینی
توسط حزب توده
در اثر اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده بود.
·
اشتباه بدان معنی است که حزب توده
ارزیابی نادرستی از موضع طبقاتی روحانیت داشته و به همین دلیل، به جای مخالفت با
آن، به حمایت، ائتلاف و اتحاد با آن مبادرت ورزدیده است.
·
حزب توده در رابطه با روحانیت
واقعا هم چنین خطائی مرتکب شده است.
·
اشکال این «تحلیل» ژیگولتر دوم اما
این است که او جلوی واژه اشتباه علامت تعجب و سؤال می گذارد.
·
این بدان معنی است که حزب توده
اشتباه نکرده است، بلکه فقط قمار کرده است.
·
قمار به چه معنی است؟
3
ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی درگاه خمینی
توسط حزب توده
در اثر اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده بود.
·
قمار بدان معنی است که تمامی امید
خود را به دست تصادف بسپاری.
·
قمار در بهترین حالت، به معنی
وارونه سازی دیالک تیک ضرورت (جبر) و
تصادف است.
·
قمار به معنی نقش تعیین کننده قایل
شدن به تصادف رد دیالک تیک ضرورت و تصادف است.
·
سؤال ولی این است که دلایل
اوبژکتیو و سوبژکتیو برای قماربازی حزبی
کدامند؟
·
چرا و به چه دلیل باید حزبی به جای
بررسی ضرورت (جبر) و تدوین برنامه عمل خویش بر اساس تحلیل دیالک تیکی ضرورت
اجتماعی به تصادف کور دل ببندد و «هر چه بادا باد» بر لب با سر از دیوار سنگی بگذرد و تار و مار
شود؟
4
ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی درگاه خمینی
توسط حزب توده
در اثر اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده بود.
·
سؤال دیگر این است که چرا و به چه
دلیل حزب قمار بازی باید به «ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی» حریف تن در دهد؟
·
امروزه قمار یکی از ورزش ها و
تفریحات مهم خرپولان است.
·
ژیگولتر دوم حتما از این پدیده با
خبر است.
·
سؤال این است که کجا دیده شده که
قماربازی به جای توسل به ترفند و بلوف به
لیس زدن دست و پای حریف خویش روی آورد؟
·
ورشکستگی استدلالی و منطقی ژیگولتر
دوم همینجا شروع می شود:
·
اگر حزب توده حزب قماربازی باشد،
در این صورت نمی تواند و نباید به ریزه خواری، نوکری و آستان بوسی حریف نیازی داشته
باشد.
5
اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده آخرین اثر تزلزل،
مزدوری، خودفروشی
و مردم فروشی اش بود که با ماهیت طبقاتی حزب توده انطباق داشت.
·
ژیگولتر دوم در این جمله دیالک تیک
علت ـ معلول را به شکل دیالک تیک تزلزل، مزدوری، خودفروشی و مردم فروشی ـ اشتباه و
قمار تاریخی بسط و تعمیم می دهد.
·
بدین طریق، ارتکاب خطا و قمار بازی
حزب توده معلول تزلزل، مزدوری، خودفروشی و مردم فروشی محسوب می شود.
·
در قاموس ژیگولتاریا، پیش شرط
قماربازی حزبی، تزلزل، مزدوری، خودفروشی و مردم فروشی است.
·
وای اگر قماربازان خرپول جهان این
نظر ژیگولتر دوم را بشنوند.
·
کجا دیده شده که کسی به دلیل تزلزل
و مزدوری و خودفروشی و مردم فروشی به قمار روی آورد؟
·
چگونه می توان ذره ای مغز اندیشنده
در کدوی کله داشت و میان این چیزها رابطه علی (علت و معلولی) برقرار کرد؟
6
اشتباه (؟) و قمار تاریخی حزب توده آخرین اثر تزلزل،
مزدوری، خودفروشی
و مردم فروشی اش بود که با ماهیت طبقاتی حزب توده انطباق داشت.
·
زیگولتر دوم در این جمله ضمنا دیالک
تیک پدیده و ماهیت را به شکل دیالک تیک اشتباه و قمار و تزلزل و مزدوری و خودفروشی
و مردم فروشی ـ ماهیت طبقاتی حزب توده بسط و تعمیم می دهد.
·
بزعم رهبر ژیگولتاریا، حزب توده
بنا بر ماهیت طبقاتی اش، حزب قمار بازی بوده و به دلیل قماربازی اش، حزب ریزه خوار
و مزدور و خودفروش و مردم فروش بوده است.
·
باید در ادامه بررسی جفنگ ژیگولتر
دوم، به ماهیت طبقاتی حزب توده پی ببریم.
·
ولی قبل از هر چیز، باید به این پرسش،
پاسخ بیابیم که پاندول ها حاوی کدامین ماهیت طبقاتی اند؟
·
به عبارت دیگر، حزبی که کسب و کارش
نوسان میان طبقات اجتماعی متضاد است، حزبی که کسب و کارش مثلا نوسان میان اشرافیت
بنده دار و فئودال و روحانی و بورژوازی و پرولتاریا ست، حاوی کدامین ماهیت طبقاتی می
تواند باشد؟
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر