۱۳۹۹ آبان ۹, جمعه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۱۰۷)

 


میم حجری
 
 
۵۲۶
سنگ سخنگو
 
دقت کردین هر جا اسلام پررنگ میشه زمین میلرزه
 
سگ سخن جو
 
فاشیسم و فوندامنتالیسم
 (پان اسلامیسم، پان ترکیسم، خمینیسم، عردوغانیسم، طالبانیسم)
ربطی به اسلام ندارند.
 
اینها جریانات ضد مذهبی اند 
که ماسک اسلامی بر سر کشیده دارند
 
۵۲۷
سنگ سخنگو
 
 خب علی‌الحساب یکم عکس عوض کنیم تا ببینیم چی میشه.
 
سگ سخن جو
 
عکس فوق العاده زیبایی است.
 
عکس
فقط
صید هنرمندانه ثانیه ای از بروز کسی است.
 
زنده باد اندیشه

به قول شاعر:
به چه کار آیدت ز عکس کسی
از سخن های من ببر نفسی
 
۵۲۸
سنگ سخن جو
 
میبوسم دست پسری رو که واس پول درآوردن میره کارگری
 
 سگ سخن جو
 
دست دختری
 را
ببوس که می رود کارگری 
تا به زندگی خود محتوا و معنا ببخشد و روی پای خود بایستد.
 
تا ما بر تو نماز بریم
 
۵۲۹
سنگ سخن جو
 
از این رابطه ها که میگه "نود بده" خوشم نمیاد، 
از اونا میخوام که میگه "اون لامپ از تو چشمم خاموش کن خودتم بیا بخواب" 
میخوام
 
سنگ سخن جو
 
من ـ زور؟
 
۵۳۰
سنگ سخن جو
  
در طول هفته کلی میرم کار میکنم اصلا نه خونه هستم نه تفریحی دارم، یه پنجشنبه هم که خونه‌م همش اصابم گهیه! 
خب مردن که بهتر از این زندگیه
 
سگ سخن جو
 
چه نعمتی بالاتر از اینکه کار می کنی.
 
کار
حکم کیمیا پیدا کرده است.
 
بیکاری است که کشورها را به طویله و تیمارستان و علافستان و بند تنبانستان تبدیل کرده است.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر