۱۳۹۹ آبان ۶, سه‌شنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۱۰۰)

 

Bild  
 

میم حجری
 

۴۹۱
 سنگ سخنگو
 
 از مزایای دختر من بودن اینه که میگه شام لازانیا می خوام از سر کار میام براش لازانیا درست میکنم، میگه فردا هم کیک تازه می خوام میرم بیرون دوباره خرید میکنم برا فرداشم کیک درست میکنم، تازه میگه موهامو با مهره های رنگی بباف، عجب مادریم من
 
سگ سخن جو
 
اگر کسی دنبال تعریف علمی مفهوم عشق باشد، 
باید با عشق مادر و پدر به فرزند آشنا شود.
 
این عشق
اصیل ترین و عظیم ترین عشق ممکنه است.
 
ضمنا
یک طرفه ترین عشق است.
 
فرزند
طبیعتا
نافی مادر و پدر خویش است
چه بسا جلاد بی رحم آنها ست.
 
شعر «قلب مادر» از ایرج میرزا
اثری رئالیستی است.
 
 
۴۹۲
 سنگ سخنگو
 
اونجا که شاعر میگه: اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی احساس میکنم داشته به کیرش نگاه میکرده
 
سگ سخن جو 
 
قصه فوق العاده زیبایی به نام تو ترجمه و منتشر کرده ایم که از بارها خواندنش حتی نمی توان سیر شد:

 

ساحل سحرانگیز

 

قسمت اول

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/6689

 

قسمت دوم

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/6691

 

پایان

  
۴۹۳
 سنگ سخنگو
 
دیروز تو خونه تنها بودم رفتم حموم هرچی منتظر شدم جن خونمون حوله رو بده دستم نداد
 
سگ سخن جو
 
برای فراخواندن اجنه
باید اوراد درخور را ادا کنی.
اجی مجی لا ترجی

انتظار منفعل کارساز نیست.
شیعیان اصلا حشری
۱۰۰۰ سال است که منتظر امام موعودند و نمی آید.
برای اینکه ورد مربوطه را ندانند و نخوانند.
 
۴۹۴
 سنگ سخنگو
 
تو جای من نیسی،
نگو میفهممت.
 
سگ سخن جو 
 
هیچکس نمی تواند جای کسی دیگر باشد.
ولی هر کس می تواند کس دیگری را بفهمد.
به شرط اینکه تجربه ای را که او تجربه کرده است، 
تجربه کرده باشد.

مثال:
کسی که از دوستی خنجر از پشت خورده است
می تواند کس دیگری را بفهمد که او هم همین تجربه را کرده است.
   
۴۹۵
 سنگ سخنگو
 
قطعا میتونم بگم اون لحظه ای که دلت برا خودت میسوزه 
بدترین و غمگین ترین حس دنیارو تجربه کردی...
 
سگ سخن جو 

منظور از دل سوزاندن به خویشتن چیست؟
ترحم به خویشتن؟

ترحم به خویشتن
می تواند نتیجه پی بردن به حماقت خویش باشد
و
یا
نتیجه جبر هستی باشد.

وقتی مادری و یا پدری
در نهایت ضعف به دستگیری فرزندش نیاز دارد و او اعتنایی به آندو ندارد
این نتیجه جبر طبیعی است که بنا بر آن، فرزند فقط به فکر خویش است.

ادامه دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر