۱۳۹۹ آبان ۱, پنجشنبه

قصه های کودکان از جینا روک پاکو (۱۲)


جینا روک پاکو  

(۱۹۳۱)

برگردان

میم حجری 

قصه گربه ها

 

۱۱

دفترچه خاطرات روزانه یک گربه

 

۱۰ شهریور

 

·    ۹ هفته از تولدم می گذرد.

·    تزریق واکسن ضد بیماری های گربه ای.

 

۱۱ شهریور

 

·    از پرده های اتاق بالا رفتم که کار ممنوعی است.

 

۱۲ شهریور

 

·    از مبل ابریشمی اتاق، نخ های ابریشم را بیرون کشیدم.

·    آنهم کار ممنوعی بوده است.

 

۱۵ شهریور

 

·    گوشت به جای کرم در غذا.

 

·    ده هفته از تولدم می گذرد.

 

۱۷ شهریور

 

·    بار دیگر غذائی از کرم.

 

۱۸ شهریور

 

·    موش خشکیده بی کله ای پیدا کردم.

 

·    بیرون بردندم.

 

۱۹ شهریور

 

·    بار دیگر غذائی از کرم.

 

۲۰ شهریور

 

·    خاکستر سیگار خوردم.

·    تهوع آور بود و حالم را به هم زد.

 

۲۱ شهریور

 

·    خودم را در کفش خز قائم کردم.

 

·    دوباره پیدایم کردند، در کفش خز خوابم برده بود.

 

۲۳ شهریور

 

·    سیم تلفن را گاز گرفتم.

 

·    اگرچه کار ممنوعی بوده است.

 

۲۴ شهریور

 

·    حلزون خوردم.

 

·    یازده هفته از تولدم می گذرد.

 

۲۵ شهریور

 

·    تزریق دو واکسن ضد بیماری های گربه ای.

 

۲۶ شهریور

 

·    موقع بازی لامپا را پائین انداختم.

·    شیشه لامپا شکست.

·    این هم کار ممنوعی بوده است.

 

۲۷ شهریور

 

·    با سگی رو به رو شدم.

 

·    فیش فیش کردم، تا کاری ام نداشته باشد.

 

۲۹ شهریور

 

·    از درخت بالا رفتم.

·    دیگر نمی توانستم پائین بیایم و کسی نجاتم داد.

 

۳۰ شهریور

 

·    چیز نا شناخته ای خوردم و ناخوش شدم.

 

ادامه دارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر