۱۳۹۹ آبان ۲, جمعه

قصه های کودکان از جینا روک پاکو (۱۳)


جینا روک پاکو  

(۱۹۳۱)

برگردان

میم حجری 

قصه گربه ها

 

۱۱

دفترچه خاطرات روزانه یک گربه

ادامه

 

۱ مهر

 

 

·    دستم شکست.

·    دوباره خوب شد.

·    دوازده هفته از تولدم گذشت.

 

۲ مهر

 

·    با قورباغه بازی کردم.

·    حوصله ام سر رفت.

 

۴ مهر

 

·    گلدان را پائین انداختم.

·    کار ممنوعی است.

 

۸ مهر

 

·    سیزده هفته از تولدم گذشت.

 

۱۰ مهر

 

·    روی میز، کالباس پیدا کردم.

·    خوشمزه بود.

·    ولی ممنوع است.

 

۱۱ مهر

 

·    در حمام به رویم بسته شد.

·    آنجا زندانی شدم.

·    فریاد کردم.

·    اخ کردم.

·    دوباره داد زدم.

·    نجاتم دادند.

 

۱۳ مهر

 

·    با مگس همبازی شدم.

·    اما زنبور بود و نیشم زد.

·    صورتم ورم کرد.

 

۱۴ مهر

 

·    چهارده هفته از تولدم گذشت.

·    تزریق واکسن ضد بیماری های گربه ای.

·    به دکتر حیوانات بردندم.

·    آمپولم زدند.

 

۱۵ مهر

 

·    دوباره حالم خوب شد.

·    از پرده اتاق پائین افتادم.

 

۱۶ مهر

 

·    کم مانده بود که موشی را بگیرم.

 

۱۰ آبان

 

·    موشی را گرفتم.

 

پایان دفترچه خاطرات روزانه.

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر