درنگی
از
شین میم شین
مبادا کسی از شما به گفتار و آموزش دروغ پرست، گوش فرادهد،
چه آن سیاهکار به خانمان و روستا و کشور، ویرانی و تباهی رساند.
ویرانی و تباهی کذایی خانمان و روستا و کشور
را
حریف
در «دروغ پرست» سیاهکار منفور کشف و افشا می کند.
یعنی
منشاء سود و زیان و آبادی و ویرانی و پیشرفت و پسرفت جامعه
را
در
سوبژکت (فرد) مثبت و منفی می داند.
این بدان معنی است که حریف کاری به کار سیستم ندارد.
چه بسا خبر از دیالک تیک سوبژکت و سیستم (فرد و جامعه)
زیربنا و روبنا
ندارد.
متد فکری حریف
سوبژکتیویستی است و نه دیالک تیکی.
جهان بینی حریف
ایدئالیستی است و نه ماتریالیستی.
حریف
کمترین خبری از الفبای مارکسیسم ندارد.
این
مشخصا
بدان معنی است که حریف پیرو تئوری فاشیستی نخبگان است.
حریف
نخبه مثبت و منفی را سازنده و مخرب جامعه و تاریخ می داند و توده را چیزی از جنس خمیر در دستان نخبه های مثبت و منفی.
راه حلی که چنین کسی برای مسائل خرد و کلان می تواند ارائه دهد،
حذف نخبه منفی و حفظ نخبه مثبت است.
ترور اشخاص و شخصیت های انقلابی و به مقام پیشوا رسانی اشخاص و شخصیت های ارتجاعی.
هان ای مردم! ساز نبرد کنید و دروغ پرستان را از مرز و بوم خویش برانید!
این رهنمود پیرو نیچه به توده است که منتظر رهنمود امثال او ست.
مردم باید تحت رهبری نخبگانی از پیروان نیچه برخیزند و دروغ پرستان را از مرز و بوم خود برانند.
سؤال این است که مردم، دروغ پرستان انتزاعی کذایی را چگونه و از کجا پیدا کنند؟
به گفتار آن کس باید گوش فراداد که به راستی اندیشیده است،
بدان خردمندی که
درمان بخشِ زندگی است،
بدان کس که تواند در برابر آذرافروزان بدانسان که
باید، سخنِ راست و استوار بر زبان" راند
حریف اکنون در سنت روحانیت،
پس از نهی از منکر (مبادا کسی از شما به گفتار و آموزش دروغ پرست، گوش فرادهد،)، امر به معروف می کند و دوئالیسم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می گردد و مسئله حل می شود:
دوئالیسم گوش دادن به نخبه مثبت و گوش ندادن به نخبه منفی.
مشخصات نخله مثبت:
به راستی اندیشیدن
درمان بخش زندگی بودن
در برابر آذرافروزان سخن راست و استوار گفتن.
بیا و کشتی ما در شط سراب انداز
غریو و ولوله در جان این جناب انداز.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر