جمعبندی از
مسعود بهبودی
محبوبیت کسی دلیل بر حقانیت او نیست.
هیتلر و هس و موسولینی و خمینی و بن لادن و غیره هم محبوب بوده اند و کماکان هستند.
طبقه حاکمه اگر بخواهد
به
سوسکی حتی
محبوبیت جهانی می بخشد.
ای عیرانی حواس پرت
1
موضوع علم تاریخ چیست؟
2
مارکس شناسی و لنین شناسی
که جزو موضوعات علم تاریخ و مورخین نیست
تا با طناب تحلیل آنها به چاه تشکیل نظر اندر شوی.
3
تو شعورت کجا ست؟
4
ضمنا شعور تاریخی مورخینت و خودت کجا ست؟
5
حزب توده می تواند اشتباه کند
به قول عیرانی هایی که ذره ای مغز در کدوی کله داشته اند:
«آدم جایز الخطا ست»
6
ولی تف حزب توده و رهبران آن
بر همه شخصیت های همه تاریخ عیران شرف دارد.
7
توده ای ها می توانند عزیز ترین رهبران خود را و حتی خود را
به نقد کشند و پیش روند و درجا نزنند.
8
این واکنش عصبی نیست.
این تحلیل علمی و عینی است.
9
به قول حریف خردگرا و خردمندی:
«برای خروج از خریت،
راهی جز از آن خود کردن آموزش مارکسیسم ـ لنینیسم
وجود ندارد.»
10
ما هر آنچه شرط بلاغ بود با هر الاغی در میان نهادیم
خواه از سخن ما پند گیرد و خواه ملال.
هنر عیرانی ها
از دیرباز
امام زاده سازی از هر خری بوده است.
1
به همین دلیل تعداد زیارتگاه ها بیشتر از کودکستان ها ست.
2
تدارک ایده ئولوژیکی بینندگان همین ذلت فکری و فرهنگی
همین آل احمد و احمد شاملو و امثال آنها بوده اند.
3
این جرثومه ها
مرتجع تر از امامان جمعه قم و کاشان و رشت و زنجان بوده اند.
از اثر پروانه بی خبریم.
1
فقط می دانیم که دارایان ببرکت نادارا کردن دیگران
دارا می شوند.
2
کوسه و سید علی و توله های شان
ثروتی میلیاردی در سی سال به هم زده اند.
3
از دسترنج شان که نیست.
4
از غارت و تصاحب ثروت این و آن است.
5
این و آنی که حتی هزاران کفن پوسانده اند.
6
ریاضی خوانده ایم:
ثروت
در پاک ترین صورت
نتیجه تصاحب اضافه ارزش حاصله از زحمت زحمتکشان است.
7
یعنی
تراکم ثروت در قطبی
به معنی تراکم ذلت در قطب دیگر است.
8
ثروت نتیجه استثمار طبقات ستمکش است.
9
حریفی به نام لئو تولستوی ثروت زیادی داشت
هومانیست بود و نه کوسه و نهنگ و لنگ
همه ثروتش را به فقرا بخشید
خود خانه خراب شد،
فقر اما ریشه کن نشد.
الف
چون ریشه فقر زیربنائی است.
ب
چون ریشه فقر
سیستماتیک است
ت
بسته به سیستم اجتماعی است.
پ
چون فقر علت فرماسیونی ـ اجتماعی ـ اقتصادی دارد.
این خود بحث شورانگیزی است.
ویرایش:
ای زندگی و تن و توانم همه تو
صفحه فیسبوک حریف فحاشی
1
زحمت بیهوده نکشید.
2
مولانا اهل حساب و کتاب نیست.
3
عارفان خردستیز هستند و نه خردگرا
4
دشمن عقلند.
5
پای استدلالیان را چوبین می پندارند.
6
شما اسم شاعر را بالا و یا پایین شعر ننوشته بودید
و
ما فکر کردیم که شعر از خودتان است.
7
«زندگی تن» را هم اگر به ضرب شلاق اجامر بپذیریم،
«زندکی توان» را اصلا نمی توان پذیرفت.
شازده کوچولو
1
این اثر سنت اگزوپری مملو از سم ایده ئولوژیکی است
و باید نقد شود.
2
سخنانی که در «شازده کوچولو» زیبا می نمایند،
فریبا هستند.
3
سموم ایده ئولوژیکی اند.
4
به همین دلیل به همه زبان ها ترجمه شده
و در فرم های مختلف تکثیر.
5
اگر اندیشه های این اثر استخراج شوند
می توان آنها را یکی پس از دیگری مورد تحلیل قرار داد
و از توطئه ایده ئولوژیکی ضد بشری طبقه حاکمه
پرده برداشت.
5
مثل
«زبان سرچشمه سوء تفاهم ها ست»
1
زبان نه سرچشمه سوء تفاهم
بلکه اسباب تشکیل تفاهم است.
2
البته اگر زبان باشد و نه زبان واره ای.
3
آدمیت آدمیان با تکلم گره خورده است،
تکلمی که جفت دیالک تیکی تفکر است.
4
هر مفهومی همزاد واژه ای است که بر «زبان» می نشیند
و هر فکری همزاد جمله ای است.
5
زبان پل پیوند میان آدمیان است و نه خصم آدمیان.
6
زبان اسباب مادیت یابی روح است.
7
با زبان است که اندیشه و احساس و خشم و مهر و غیره تبیین می یابد.
8
اگر زبان (تکلم) را از آدمی بگیرند
منفجر می شود.
9
بیان محتوای دل (ضمیر) به معنی تخلیه روان است.
مفرح ذات است.
آسایش انگیز است.
ادامه دارد.
به معنی تراکم ذلت در قطب دیگر است.
8
ثروت نتیجه استثمار طبقات ستمکش است.
9
حریفی به نام لئو تولستوی ثروت زیادی داشت
هومانیست بود و نه کوسه و نهنگ و لنگ
همه ثروتش را به فقرا بخشید
خود خانه خراب شد،
فقر اما ریشه کن نشد.
الف
چون ریشه فقر زیربنائی است.
ب
چون ریشه فقر
سیستماتیک است
ت
بسته به سیستم اجتماعی است.
پ
چون فقر علت فرماسیونی ـ اجتماعی ـ اقتصادی دارد.
این خود بحث شورانگیزی است.
ویرایش:
ای زندگی و تن و توانم همه تو
صفحه فیسبوک حریف فحاشی
1
زحمت بیهوده نکشید.
2
مولانا اهل حساب و کتاب نیست.
3
عارفان خردستیز هستند و نه خردگرا
4
دشمن عقلند.
5
پای استدلالیان را چوبین می پندارند.
6
شما اسم شاعر را بالا و یا پایین شعر ننوشته بودید
و
ما فکر کردیم که شعر از خودتان است.
7
«زندگی تن» را هم اگر به ضرب شلاق اجامر بپذیریم،
«زندکی توان» را اصلا نمی توان پذیرفت.
شازده کوچولو
1
این اثر سنت اگزوپری مملو از سم ایده ئولوژیکی است
و باید نقد شود.
2
سخنانی که در «شازده کوچولو» زیبا می نمایند،
فریبا هستند.
3
سموم ایده ئولوژیکی اند.
4
به همین دلیل به همه زبان ها ترجمه شده
و در فرم های مختلف تکثیر.
5
اگر اندیشه های این اثر استخراج شوند
می توان آنها را یکی پس از دیگری مورد تحلیل قرار داد
و از توطئه ایده ئولوژیکی ضد بشری طبقه حاکمه
پرده برداشت.
5
مثل
«زبان سرچشمه سوء تفاهم ها ست»
1
زبان نه سرچشمه سوء تفاهم
بلکه اسباب تشکیل تفاهم است.
2
البته اگر زبان باشد و نه زبان واره ای.
3
آدمیت آدمیان با تکلم گره خورده است،
تکلمی که جفت دیالک تیکی تفکر است.
4
هر مفهومی همزاد واژه ای است که بر «زبان» می نشیند
و هر فکری همزاد جمله ای است.
5
زبان پل پیوند میان آدمیان است و نه خصم آدمیان.
6
زبان اسباب مادیت یابی روح است.
7
با زبان است که اندیشه و احساس و خشم و مهر و غیره تبیین می یابد.
8
اگر زبان (تکلم) را از آدمی بگیرند
منفجر می شود.
9
بیان محتوای دل (ضمیر) به معنی تخلیه روان است.
مفرح ذات است.
آسایش انگیز است.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر