۱۳۹۵ بهمن ۲۰, چهارشنبه

متا تحلیلی بر تحلیل یاسر عزیزی در رابطه با دونالد ترامپ (10)


توضیح «کارل مارکس»
بر حقیقت «دونالد ترامپ»
سرچشمه:
صفحه فیسبوک
یاسر عزیزی 
ویرایش و متا تحلیل از
مسعود بهبودی

حالا اما دونالد ترامپ
با تکیه بر همان تنها دارایی ‌اش،
 یعنی سرمایه‌ و پول،
دارای قدرت نیز هست.
او به همان اعتبار، قدرت ‌مندترین ارتش و
با نفوذ ترین دولت جهان را در اختیار دارد
که به سلاح هسته ‌ای نیز مجهز است.

الف
تأثیر مش دونالد بر آلمان
ادامه

10
·       تحت تأثیر پیروزی مش دونالد در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، احزاب سیاسی آلمان به جنب و جوش آمده اند.
·       حزب امپریالیستی موسوم به حزب سوسیال ـ دموکرات آلمان به یاد سوابق خود افتاده است.
·       به همین دلیل قیمت هندوانه در بازار چندین برابر شده است.

الف
·       حزب سوسیال ـ دموکرات آلمان هندوانه کت و کلفتی زیر بغل خود می چپاند و خود را قدیمی ترین حزب سیاسی آلمان قلمداد می کند که هرگز اسمش را تغییر نداده است.
·       ولی فراموش می کند و می فراموشاند که روزی حزب کمونیست آلمان تحت رهبری مارکس و انگلس بوده است و توسط اجامر رویزیونیست و رفرمیست (ادوارد برنشتاین و کائوتسکی) به حزب امپریالیستی سوسیال ـ دموکرات مبدل شده است.  

ب
·       مارتین شولتس و گابریل به یاد کارگران افتاده اند.
·       دربدر به دنبال زن رختشوئی، عمله ای، حمالی می گردند تا به نیت عوامفریبی به درد دلش گوش دهند و از رأی دادن به اجامر بدتر از هیتلر باز دارند.

پ
·       حافظه چیز خوبی نیست، چون دست عوامفریبان را رو می کند و پته شان را روی آب می اندازد.
·       سران حواس پرت حزب سوسیال ـ دموکرات آلمان فراموش کرده اند که بعد از شکست سوسیالیسم کذائی، از هول حلیم به دیگ افتاده بوده اند و داوطلبانه دست خود را رو کرده اند و از ماهیت طبقاتی ترفند های شان پرده برداشته اند.
·       مثلا رسما اعلام کرده اند که از فرق سر تا نوک پا، حزب امپریالیستی بوده اند.
·       یعنی نه سوسیال بوده اند و نه دموکرات.
·       هدف و آماج شان از چپ نمائی تضعیف حزب کمونیست آنتی فاشیست آلمان و جنبش کارگری ـ کمونیستی آلمان بوده است.

ت
·       حضرات فراموش کرده اند که ترور روزا لوکزمبورگ و کارل لیبکنشت ـ دو رهبر بزرگ جنبش کارگری ـ کمونیستی آلمان و جهان ـ پس از تأیید و تصویب آنها صورت گرفته است.

ث
·       حضرات به روی خود حتی نمی آورند که خیزش افسران ناوی شهر کیل توسط دولت همین حزب سوسیال ـ دموکرات به طرز خشن و خونینی سرکوب شده است و انقلاب کمونیستی آلمان در سال 1918 با خیانت اینها شکست خورده است.

ج

·       آدم اندک اندک به یاد آقا زاده های جمهوری جماران و جمکران می افتد که در نهایت بی شرمی اسکناسی در دست سپوری می نهند و از حاتم طائی وارگی خود فیلم برداری می کنند و یا سپوری را با زن و بچه اش به شام دعوت می کنند و در مدفوعات جمارانی پوز می دهند و عوامفریبی می کنند.

11
·       اینکه هنوز چیزی نیست.
·       رئیس سابق پی دی اس (حزب سوسیالیسم دموکراتیک) سابق که تحت فشار کمرشکن امپریالیسم آلمان، حزب سوسیالیست متحده آلمان شرقی با حدود 170 هزار عضو را به حزب سوسیال ـ دموکرات تبدیل کرده و به نان و نوائی رسیده، اکنون در سایه مش دونالد، با هندوانه بزرگی در زیر بغل موظف به تشکیل جریان چپ دیگری شده تا نسل نو آلمان را به نان و نوائی برساند و شق القمر کند.  

12
·       حزب امپریالیستی سی اس او (حزب سوسیال ـ مسیحی بایرن) آلمان به بهانه ی تضعیف مش دونالدیسم در آلمان، به حزب افراطی راستگرائی مبدل شده که با سیاست پناهنده پذیری حزب خواهر (حزب دموکرات ـ مسیحی) مخالفت می ورزد و به بهانه مبارزه با تروریسم اسلامی خواهان پلیسی تر کردن و کنترل تار و پود جامعه است.

13
·       حزب دموکرات ـ مسیحی که خواب تبدیل آلمان به ابر قدرت جدید را می بیند و به نیروی کار ارزان از سوریه و غیره نیاز دارد، تحت تأثیر مش دونالدیسم، پناهندگان تحصیل نکرده ی افغانی و افریقائی و غیره را دسته دسته به کشورهای امن و امان افغانستان و افریقا برمی گرداند.
·       آش چندان شور است که هفته قبل، احتمالا به تقلید از قوه قضائی ایالات متحده امریکا در ایالاتی، با برگرداندن افغانی های پناهنده به کشور طالبان زده و طاعون زده شان مخالفت ورزیده است.

14
·       احزاب سیاسی حاکم، مش دونالدیسم را به فال نیک می گیرند و از آن نه برای کاهش تشنج و تنش بین المللی، بلکه برای افزایش و تشدید تضادهای امپریالیستی بهره بر می گیرند و تصمیم به افزایش هزینه نظامی خود گرفته اند.

15
·       همه این چرخش ها و نرمش ها و کرنش ها و کاهش ها و افزایش ها ـ در تحلیل نهائی ـ هم تقلیدی از مش دونالدیسم اند و هم تأیید و تقویت و توسعه و تحکیم مش دونالدیسم اند.

ب
تأثیر مش دونالد بر فرانسه

1

·       در فرانسه دومین قدر قدرت اروپا پس از آلمان، حزب فاشیستی معروف به جبهه ملی، تحت رهبری دختر رئیس سابق، ماری لوپن، تحت تأثیر پیروزی مش دونالد در امریکا، بغایت تقویت شده و زمینه برای قبضه قدرت توسط فاشیسم فرانسه فراهم آورده می شود.
·       شعارهای معروف ماری لوپن، «فرانسه اول» به تقلید از مش دونالد و «فرانسه مال فرانسوی ها» ست.

2
·       جنگ زرگری احزاب امپریالیستی فرانسه هم به سان آلمان بر سر بودن و یا نبودن در اتحادیه اروپا ست.
·       بودن در اتحادیه اروپا نه آن سان که به نیت عوامفریبی اشاعه داده می شود به دلیل وجود «ارزش های» غربی، بلکه برای پرهیز از جنگ جهانی سوم میان ددان امپریالیستی اروپا ست.

·       آلمان و فرانسه به مثابه دو قدرت امپریالیستی رقیب یکدیگرند.
·       با این تفاوت که فرانسه مسلح به تسلیحات اتمی است.
·       رقیب امپریالیستی ماری لوپن، رسما اعلام می دارد که سودای قدر قدرت اروپا شدن را در سر می پروراند.

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر