۱۳۹۵ خرداد ۲۱, جمعه

سیری در فرمایشات رهبران ملت ایران (6)


ویرایش و تحلیل از
یدالله سلطانپور
  
توضیح المسائل امام امت:
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        حالا حتما سطل ننه ات طلبی و یا سر تنت طلبی، باد در غبغب خواهد انداخت و از امام امت انتقاد خواهد کرد که آدم حسابی، طرف خودش، خودش را ـ به دست خودش ـ کشته است.
·        خودکشی کرده است.
·        زنده که نیست تا برای تطهیر خود از گناهانی که احیانا مرتکب شده، کفاره بپردازد.
·        مثلا بنده ای از بندگانش را آزاد کند و یا زنی از زنانش را طلاق دهد.
   
1
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        ایراد اول این سطل ننه ات طلب و یا سر تنت طلب این است که اهالی دیار عه «هورا» و عا «شورا» را نمی شناسد.

·        این اجامر هر کاری را می توانند بکنند، بی آنکه بکنند.
·        مثلا می توانند خودکشی کنند، بی آنکه خودکشی کنند.

·        می توانند دیپلم بگیرند، فوق دیپلم بگیرند، حتی لیسانس بگیرند، مثلا پزشک شوند و مطب باز کنند، بی آنکه سواد خواندن و نوشتن داشته باشند.

2
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        آیین تشیع، آیین تقلب و تقیه و تقلید است.
·        به همین دلایل مراجع تقلب و تقیه و تقلید، رساله می نویسند که توضیح المسائل  اهل تشیع باشند.
·        حتما کسانی خودکشی کرده اند و بعد به ائمه امت رجوع کرده اند و پرسیده اند:
·        آیا کسی که خودکشی کرده برای گناهان مرتکبه کفاره بدهد و یا ندهد؟

3
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        جواب ائمه امت این است که هر کس خودکشی کند، مطهر تر از ائمه اطهار و معصوم تر از چهارده معصوم می گردد.
·        انتحار در آیین تشیع فرمی از استحمام است.
·        خودکشی فرمی از خودشوئی به آب زمزم است.

4
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست

·        ایراد دوم این سطل ننه ات طلب و یا سر تنت طلب این است که با  مفاهیم مین، مینکار، مین زار، مین زدا، مین ستیز آشنائی ندارد.
·        چون ائمه امت، هنوز توضیح المسائل لازم در این زمینه را ننوشته اند.
·        ما باید زحمت توضیح این  مفاهیم را هم بکشیم:

5

بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        مفاهیم مین، مینکار، مین زار، مین زدا، مین ستیز  مفاهیم مدرن مد روز اند:
·        یکی از کسانی که «با سید الشهدا ـ یعنی امام حسین ـ حرکت کرده، صدام حسین تفنگدار بوده و آنها را ـ در سنت هادی الغفاری و خلخالی، رؤسای حزب الله ـ از پشت سر به تفنگ بسته است.»
·        همین صدام حسین تفنگدار امام حسین ستیز، مینکار هم بوده است.
·        صدام حسین مین می کاشته تا مین زاری تشکیل شود و اگر پیروان امام حسین حمله کنند، مین ها منفجر شوند و آنها لت و پار شوند.

6
·        پیروان امام حسین از فوت و فن و ساز و برگ لازم برای خنثی کردن مین های صدام حسین، محروم بودند.
·        تنها هنری که آموخته بودند، خودکشی و هموطن کشی بود.
·        اگر هموطنی در دیدرس می یافتند، او را به عبور از مین زارهای صدام، اغفال می کردند و اگر هموطنی در دیدرس نبود، همه با هم لبیک بر لب از مین زارها می گذشتند، یعنی به انتحار کلکتیو، به خودکشی دسته جمعی مبادرت می ورزیدند.

7
بر کسی که خود را کشته،
 کفاره واجب نیست  

·        توضیح المسائل  ائمه در پاسخ به پرسش بعضی از این اجامر است، که تصادفا زنده مانده اند.
·        البته نه آن سان که قبل از انتحار دسته جمعی بوده اند.
·        بلکه گاهی بدون پا، گاهی بدون دست و یا گوش و چشم و بینی.

·        اینها قبل از انتحار کلکتیو معصوم نبودند و حتما گناهانی مرتکب شده بودند.
·        این افراد ـ به فتوای ائمه امت ـ پس از انتحار عنگلابی، تطهیر می شوند و در نتیجه، دادن کفاره بابت گناهان شان، واجب نیست.

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر