۱۳۹۰ شهریور ۲۹, سه‌شنبه

لطفا مرا پشت همین رؤیا نگه دار

لطفا مرا پشت همین رؤیا نگه دار
رضا
سرچشمه:
کانون مدافعان حقوق کارگر


• ای رهگذر! از توده آشفته بازار
• پشت چراغ، از دست من یک فال بردار

• این فال حافظ را به دردم می ‌فروشم
• اسپند، آتش می ‌زنم از روی اجبار

• تنها همین یک شاخه گل از صبح مانده است
• این بهره‌ ام بوده است، از یک روزِ پُر کار

• من ساز شادی را به حسرت می‌ نوازم
• با دست‌ های خسته و پاهای تب ‌دار


• تصویر خوب کودکی ‌هایم کجا رفت؟
• دارم مدارا می ‌کنم با رنج بسیار

• بر روی لب، نقاشی لبخند دارم
• یک آسمان اندوه دارم پشت دیوار

• ای کاش می‌ شد، خانه‌ ام ابری نباشد
• بابا نمیرد گوشه ‌ی تقدیر و انکار

• مادر بماند، خانه ‌مان برکت بگیرد
• پیدا شود شادی ِ مدفون، زیر ِ آوار

• از عاطفه، تا جاده‌ ها لبریز باشند
• لطفا مرا پشت همین رؤیا نگه دار

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر