۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۱, پنجشنبه

ایرانیان در آیینه این و آن (۸)


منبع:
وال فیسبوک هلن پطروسیان

تأملی 
از
ربابه نون
 
۱
ایرانیان
 به راحتی
 دروغ می گویند
و
کلا
زندگی شان با دروغ می گذرد. 
 
در بخش قبلی این تحلیل
راستگویی بی چون و چرای اعضای طبقه حاکمه طویله جماران
را
با
مثال های تجربی
اثبات کردیم.
 
این اما فقط یک روی سکه قضیه بود.
 
روی دیگر سکه قضیه
دروغگویی سنتی اعضای طبقه حاکمه طویله است:
 
مثال:
کسی به در خیمه و یا خانه فاطمه زهرا می رود
و
سراغ شوهرش
را
می گیرد.
 
فاطمه زهرا
می گوید:
علی به ملاقات اجنه رفته است.
 
در قرآن کریم خوانده می شود
که
حضرت محمد
پدر فاطمه زهرای کذاب
به
اشاره انگشتی
کره قمر
را
بسان قصابی که گوسفندی 
را
دو شقه می کند،
دو شقه کرده،
شقه ای 
را
روانه شرق
کرده
و
شقه دیگر
را
روانه غرب.
 
جنتی جذامی و تمساح یزدی
ادعا می کنند
که
سید علی
در
رابطه مستقیم با بقیة الله
است:
هر دو هفته یک بار سوار خر پرنده جماران می شود
و
در
آسمان هفتم
با
خضر و الیاس و امام زمان
جلسه دو هفتگی برگزار می کند و رهنمود قتل عام جوانان و زنان سرکش جامعه
را
می گیرد.
 
سید علی می گوید:
علم پزشکی
کشک است.
تعیین کننده امامت است.
 
قابله سید علی
قسم می خورد
که
سید علی به محض بیرون آمدن از ماتحت مادرش
«یا علی»
گفته است.
 
سید علی می گوید
که
کرونا
توطئه اجنه است.
 
علم الهدی می گوید:
بی خبر به سراغ سید علی رفتیم.
از اطعمه م اشربه خبری نبود.
نا گهان حضرت جبرئیل با سینی مملو از اطعمه و اشربه
وارد اتاق پذیرایی شد
و
دلی از عزا در آوردیم.
 
شکنجه گران قسی القلب، بی شرم، بی شعور و وحشی جماران
به
فتوای امامان امت
شریف ترین فرزندان مردم
را
به
بهانه های واهی
قلع و قمع می کنند.
 
هر دگر اندیشی
را
جاسوس سیا و موساد و غیره
جا می زنند.
 
آیات عظام
مقابر امامان و امام زاده ها
را
دارالشفا
قلمداد می کنند
 و
 آخرین نان پاره
را
از
سفره توده
می ربایند.
 
همه اینها دال بر صحت ادعای حریف است:
عمامه بر سران و سران و سرداران و سروران و سرباران ایرانیان
 به راحتی
 دروغ می گویند
و
کلا
زندگی شان با دروغ می گذرد.
 
این بدان معنی است
که
ما
نه
با
راستگویی و یا دروغگویی صرف اجامر طبقه حاکمه،
بلکه
با
دیالک تیکی از راستگویی و دروغگویی آنان
سر و کار داریم.
 
سؤال انگیزی راستگویی و دروغگویی فرمال  و صوری
همین جا
ست:
سؤال انگیزی سجایای اخلاقی 
همین جا
ست.
 
با
طناب سجایای اخلاقی
نمی توان در چاه تجزیه و تحلیل طبقات اجتماعی اندر شد
و
در
چاه
گرفتار نماند.
 
اکنون
خواننده این تحلیل
می تواند
خودش مثال هایی از اعضای  طبقات اجتماعی دیگر بزند و مستقلا تحلیل کند.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر