۱۴۰۱ تیر ۴, شنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (خ) خدمات (۱)



هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

  

۱

·    خدمات به نتایج تقسیم کار در زمینه رفع حوایج مادی و فرهنگی جمعیت کشور اطلاق می شود که به طور جامعتی سازمان یافته است.

·    (مصرف فردی و مصرف جامعتی)

 

۲

·    با خدمات، نه نعمات مادی تولید می شوند و نه  مبادله کالایی صورت می گیرد.

 

۳

·    خدمات به حفظ دارایی توده های خلق و به توسیع (وسعت یابی) غیر مستقیم دارایی توده های خلق منجر می شود.

 

۴

·    خدمات را جمعیت کشور به مثابه کردوکار مستقیم عرصه خدمات می خرند و یا به طور رایگان در فرم خدمات فرهنگی و بهداشتی و غیره دریافت می کنند.

 

۵

·    خدمات در زمینه رفع حوایج فردی جمعیت کشور از اهمیت چشمگیری برخوردارند.

 

۶

·    خدمات بسان کالاهای مصرفی از اجزای بنیادی  مصرف فردی محسوب می شوند.

 

۷

·    بنا بر مصوبات پلنوم هشتم حزب سوسیالیستی متحده آلمان، خدمات باید به مثابه جزء مهمی از اقدامات در جهت بهبود شرایط کار و زندگی جمعیت کشور به طرز پلان بندی شده وسعت یابند.

 

۸

·    خدمات باید با توجه به خطوط اساسی سانترال سازمان یافته تحت مسئولیت ارگان های دولتی استانی، شهری، روستایی، محلاتی و غیره چنان توسعه یابند که قبل از همه به تسهیل کار خانگی زنان زحمتکش منجر شود.

 

۹

·    در این زمینه باید به ویژه، کیفیت خدمات در کاستن مدت زمان حمل خدمات و مدت انتظار انجام خدمات و بهبود خدمات رسیدگی به خواست های مشتریان افزایش یابد.

 

۱۰

·    برای توسعه شالوده مادی خدمات، باید ظرفیت های پلان بندی شده کارخانجات محلی و همبودهای تعاونی تولیدی صنایع دستی بهتر و بیشتر تقویت شوند.

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر