۱۴۰۰ شهریور ۲۵, پنجشنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ک) کنگره دهقانان جمهوری آلمان دموکراتیک

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین
 

۱

·    کنگره دهقانان به کنفرانس مرکزی نمایندگان منتحب تعاونی های تولیدی کشاورزی و تعاونی های باغبانی و تأسیسات تعاونی اطلاق می شود که در آن از سال ۱۹۶۸ نمایندگان منتخب کارخانجات خلقی اقتصاد کشاورزی و مواد غذایی و کارخانجاتی که وسایل تولیدی لازم برای کشاورزی را تولید می کنند، نیز شرکت می ورزند.

 

۲

·    در کنگره دهقانان، نمایندگان همراه با نمایندگان حزب سوسیالیستی واحد آلمان (اس ای دی) و ارگان های دولتی و نمایندگان روند بازتولید اقتصاد کشاورزی و اقتصاد مواد غذایی به مشورت (هماندیشی) می پردازند و به تصمیمگیری مشترک در زمینه طرز جامه عمل پوشاندن به مصوبات حزب سوسیالیستی واحد آلمان و حکومت جمهوری آلمان دموکراتیک در راستای توسعه تولید کشاورزی مبادرت می ورزند.

 

۳

·    در کنگره دهقانان انتخاب شورای اقتصاد کشاورزی و مواد غذایی جمهوری آلمان دموکراتیک صورت می گیرد.

 

۴

·    تدارک، اجرا و ارزیابی کنگره دهقانان دال بر وحدت طبقه کارگر با طبقه هقانان تعاونی است که نشاندهنده دموکراسی سوسیالیستی در جمهوری آلمان دموکراتیک است.

 

·    مراجعه کنید به دموکراسی سوسیالیستی

 

۵

·    نمایندگان ارسالی به کنگره دهقانان، در کنفرانس های دهقانی مناطق کشور انتخاب می شوند.

 

۶

·    نمایندگان ارسالی به کنفرانس های دهقانی مناطق نیز در گردهمایی های همگانی اعضای تعاونی های مختلف که محل بحث و بررسی مسائل اساسی مربوط به توسعه فراتر اقتصاد کشاورزی سوسیالیستی اند، انتخاب می شوند.

 

·    مراجعه کنید به اقتصاد کشاورزی  سوسیالیستی

 

 ۷

Vereinigung der gegenseitigen Bauernhilfe (VdgB)

 

·    کنگره دهقانان به مثابه عالی ترین ارگان دهقانان تعاونی  پس  از وحدت شان در تعاونی تولیدی کشاورزی (ال پی گی) در سطح بالاتر به کنفرانس های رؤسا و فعالین تعاونی های تولیدی کشاورزی و اجلاس های دهقانی انجمن کمک های متقابل دهقانان و سازمان های توده ای (فا د گ ب) منجر می شود.

 

۸

·    در اثر تغییرات جامعتی که پس از عضویت دهقانان منفرد در تعاونی های تولید کشاورزی صورت گرفتند، وظایف جدیدی مطرح شدند. 

 

۹

·    به جای اجلاس چهارم دهقانان  و یا کنفرانس هفتم رؤسا و فعالین تعاونی های تولیدی کشاورزی در سال ۱۹۶۰،  ششمین کنگره دهقانان جمهوری آلمان دموکراتیک تشکیل یافت.

 

۱۰

·    کنگره های دهقانان پس از این، به بررسی مسائل اساسی مربوط به اوضاع و گذار به اقتصاد کارخانه ای سوسیالیستی در تعاونی های تولیدی دهقانی، به پیوند هرچه قوی تر اقتصاد کشاورزی با تولید، به توسعه پر تنوع روابط تعاونی در اقتصاد کشاورزی با اقتصاد کشاورزی و صنایع تولیدی مربوط به فراوردهای کشاورزی و تجارت، به رهبری و پلان بندی اقتصاد کشاورزی سوسیایلستی و قبل از همه به پیشبرد قوانین اقتصادی کشاورزی سوسیالیستی پرداختند.

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر