پروفسور دکتر
ولفگانگ ایشهورن
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت
و دهها تن دیگر
(۱۹۶۹)
برگردان
شین میم شین
(۱۹۶۹)
برگردان
شین میم شین
سوسیالیسم
ادامه
۳۹
· محتوای ماهوی سیستم جامعتی
توسعه یافته سوسیالیسم را قبل از همه، دموکراسی
و توسعه شعور زحمتکشان تشکیل می دهند.
۴۰
· همکاری برای تشکیل روابط
جامعتی نوین میان انسان ها در تولید و همه عرصه های حیات به نیاز واقعی مبدل می
شود.
۴۱
· همکاری هر چه مؤثرتر
زحمتکشان آلمان دموکراتیک در بریگادها و در همبودهای کار سوسیالیستی، در شوراهای
جدیدتر، در تعاونی ها، در شوراهای جامعتی و در کمیته های تولید دال بر این امر
است.
۴۲
· تحقق آماجگرایانه سیستم
آموزشی ـ پرورشی یکپارچه منجر بدان می شود
که هر شهروند دولت در طول کل حیاتش می آموزد و معارف و استعدادهای خود را بر طبق
الزامات جامعتی تکمیل می کند.
۴۳
· نفوذ ایده ئولوژی سوسیالیستی
در کلیه حوزه های حیات جامعتی تأثیر تعیین کننده ای در رفتار اجتماعی انسان ها در
سوسیالیسم دارد.
۴۴
· تشکیل سیستم جامعتی توسعه
یافته سوسیالیسم شرایط لازم را برای گذار به کمونیسم فراهم می آورد.
۴۵
· گذار از سوسیالیسم به
کمونیسم روندی تدریجی است که در آن شرایط
مادی و فکری لازم برای ساختمان جامعه بی طبقه، یعنی جامعه کمونیستی فراهم می آید.
· مراجعه کنید به سوسیالیسم
علمی
پایان
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر