اثری
از
نقاش بزرگ افغانستان
لطف الله مخلص
جمعبندی
از
مسعود بهبودی
مسعود بهبودی
جنبش مستقل و ملی به چه معنی است؟
۱
جنبش مستقل؟
مستقل از چی و کی؟
۲
جنبش ملی؟ ۳
ملت به چه معنی است؟
۳
معمار ملت کدام طبقه اجتماعی است؟
۴
در طویله عیران
هنوز
ملت
تشکیل نشده است.
۵
دلیل دخیل بستن
بر
ضریح امت
هم همین است.
۶
امت
الترناتیو و بدیلی برای ملت است.
۷
مذهب (اسلام)
الترناتیو و بدیلی برای ملیت است.
۸
در هر گوشه این ویرانه
پانیسمی هار
خرناسه می کشد:
پان عیرانیسم / پان ترکسیسم / پان کردیسم / پان لریسم / پان عربیسم ....
۹
اگر دقت شود
کسب و کار همه این جریانات کثیف وطنی
تخریب زبان فارسی است:
الف
پان عیرانیسم
زبان فارسی را
به بهانه تازی زدایی
تار و مار می سازد:
اثر
را
اسر
می نویسد.
سم ضربه را
سم زربه
صندلی
را
سندلی
طبری را
تبری
ب
پان ترکسیسم
محمد
را
محمت
محمود را
ماحموت
آذر
را
آزر
پ
پان کردیسم
درزبان فارسی ستیزی
سنگ تمام می گذارد
کرد
را کورد
ترک
را
تورک
صنم
را
سنم
کردستان
را
کور دوستان
می نویسد.
اندکی اندر باب کمونیسم کارگری ترامپ و شرکاء
احترام همدیگر را نگهدارید
ما همه جزو ستمدیدگانیم.
حریف دلال
۱
اخیرا در امریکا فاشیست ها (الت رایت ها)
با ماشین شخصی
زن آنتی فاشیستی را
بسان فوندامنتالیست ها
زیر گرفتند و کشتند.
۲
ترامپ
نماینده کموینسم کارگری
هم مثل تو موضع گرفت.
۳
گفت:
«من هر دو را
یعنی هم فاشیست ها را و هم آنتی فاشیست ها را
محکوم می کنم».
۴
ما به احدی فحش نمی دهیم.
۵
فحش کسب و کار لات ها و لاشخور ها ست.
۶
ما به خود حریف کم ترین اهانتی نکرده ایم.
فقط جفنگیاتش را نقد کرده ایم.
۷
ضمنا
کمونیسم کارگری طویله است.
۸
مراجعه کنید به دایرة المعارف فلسفه بورژوایی واپسین در تارنمای ما
از دموکراسی تا تئوکراسی
۱
لاریجانی
یا خر است و یا خر پرور
۲
دموکراسی
یعنی فرمانفرمایی توده
۳
تئوکراسی
اما
یعنی فرمانفرمایی روحانیت فئودالی ـ بورژوایی عجق ـ وجق بر توده
۴
دموکراسی
مبتنی و متکی بر خرد کل اندیش است
۵
تئوکراسی
مبتنی و متکی بر خر پروری و خردستیزی است.
۶
اگر طبقه حاکمه امپریالیستی (دنیا از دید لاریجانی) به چیزی در طویله عیران غبطه خورد
آن چیز خریت بخشی از سکنه طویله و رقصیدن به ساز تئوکرات های شیعه اصلا حشری است
هی
ضحاک
ننگت باد.
در دیماه سال ۱۳۹۶
الف
اسامی ده تن از شهدای قیام که در بازداشتگاهها زیر شکنجه جان باختند:
۱- سینا قنبری، تهران
۲- محسن عادلی، دزفول
۳- وحید حیدری، اراک
۴- سارو فهرمانی ، سنندج
۵- کیانوش زندی، سنندج
۶- علی پولادی، چالوس
۷- محمد نصیری، زنجان
۸- حسین قادری، سنندج
۹- حسن ترکاشوندی ، کرج
۱۰- سید شهاب ابطحی، اراک
۱- سینا قنبری، تهران
۲- محسن عادلی، دزفول
۳- وحید حیدری، اراک
۴- سارو فهرمانی ، سنندج
۵- کیانوش زندی، سنندج
۶- علی پولادی، چالوس
۷- محمد نصیری، زنجان
۸- حسین قادری، سنندج
۹- حسن ترکاشوندی ، کرج
۱۰- سید شهاب ابطحی، اراک
ب
اسامی بیست و چهار تن از شهدای قیام که در تظاهراتها جان باخته اند:
۱- احمد حیدری، دانش آموز ۱۳ ساله (قهدریجان)
۲- غلام حسین شهاب، فروشندهی کفش در پاساژ پارسیان (قهدریجان)
۳- آرمین صادقی، دانش آموز ۱۵ ساله (خمینی شهر)
۴- حسین شفیعی زاده، کشاورز پدر یک کودک ۵ ساله (اصفهان)
۵- حمزه لشنی زند (درود)
۶- حسین رشنو (درود)
۷- محمد چوباک (درود)
۸- احسان خیری (درود)
۹- محسن ویرایشی (درود)
۱۰- محمد کهزادی
۱۱- نعمت الله شفیعی (قهدریجان)
۱۲- آریا روزبهی بابادی، پیکرش در رود کارون یافت شد
۱۳- امین رمضانی (مسجد سلیمان)
۱۴- مسعود کیانی، دانش آموز ۱۳ ساله (ایذه)
۱۵- نعمت الله صالحی (همایون شهر)
۱۶- عبدالرسول کریمی (اصفهان)
۱۷- آرش خدری (مسجد سلیمان)
۱۸- محمد ابراهیمی (اصفهان)
۱۹- بهزاد شهسواری (کرمانشاه)
۲۰- علی مومنی
۲۱- سیروان پسندی (همدان)
۲۲- عباس کریمی
۲۳- شهریار حداوند (درود)
۲۴- غلامرضا حداوند (درود)
۱- احمد حیدری، دانش آموز ۱۳ ساله (قهدریجان)
۲- غلام حسین شهاب، فروشندهی کفش در پاساژ پارسیان (قهدریجان)
۳- آرمین صادقی، دانش آموز ۱۵ ساله (خمینی شهر)
۴- حسین شفیعی زاده، کشاورز پدر یک کودک ۵ ساله (اصفهان)
۵- حمزه لشنی زند (درود)
۶- حسین رشنو (درود)
۷- محمد چوباک (درود)
۸- احسان خیری (درود)
۹- محسن ویرایشی (درود)
۱۰- محمد کهزادی
۱۱- نعمت الله شفیعی (قهدریجان)
۱۲- آریا روزبهی بابادی، پیکرش در رود کارون یافت شد
۱۳- امین رمضانی (مسجد سلیمان)
۱۴- مسعود کیانی، دانش آموز ۱۳ ساله (ایذه)
۱۵- نعمت الله صالحی (همایون شهر)
۱۶- عبدالرسول کریمی (اصفهان)
۱۷- آرش خدری (مسجد سلیمان)
۱۸- محمد ابراهیمی (اصفهان)
۱۹- بهزاد شهسواری (کرمانشاه)
۲۰- علی مومنی
۲۱- سیروان پسندی (همدان)
۲۲- عباس کریمی
۲۳- شهریار حداوند (درود)
۲۴- غلامرضا حداوند (درود)
برزین آذرمهر
اندکی اندر باب دیالک تیک فرم و محتوا
(و شاه و شیخ)
۱
ادعای زیر شما غلط است:
جمهوری اسلامی بعنوان ادامه دهنده دیکتاتوری در ایران.
۲
اولا دیکتاتوری
فرم است.
۳
دیکتاتوری
چیزی از جنس قابلمه است.
۴
تعیین کننده نه خود دیکتاتوری
نه خود فرم
نه خود قابلمه
بلکه محتوای طبقاتی دیکتاتوری است
محتوای قابلمه است.
۵
در قابلمه هم می توان آش پخت و هم آبگوشت
۶
دیکتاتوری شاه
صدها تفاوت و تضاد با دیکتاتوری شیخ داشته است:
الف
دیکتاتوری شاه
به لحاط محتوای طبقاتی
دیکتاتوری بورژوازی مدرن بوده است.
ب
دیکتاتوری ضد فئودالی و ضد روحانی بوده است.
پ
دیکتاتوری انقلابی بورژوازی مدرن بوده است.
ت
به لحاظ فرم حتی با دیکتاتوری شیخ تفاوت و تضاد داشته است.
ث
دیکتاتوری شاه نسبتا راسیونال بوده است.
ج
دیکتاتوری شیخ
دیکتاتوری فوندامنتالیستی و فئودالی ـ بورژوایی عهد حجر است
به همین دلیل همشیره فاشیسم است
و
ایراسیونال است.
خردستیز و خریتگرا ست.
ح
شیخ
خصم شاه پس از پیروزی انقلاب سفید بوده است.
ارتجاعی و ضد انقلابی بوده است.
خ
شاه
پس از انقلاب سفید
مترقی تر و راسیونال تر از همه احزاب و دار و دسته ها و شخصیت های سیاسی بی شعور بوده است.
اندکی اندر باب «کمونیسم» کارگری
۱
«کمونیسم» کارگری
یکی از جریانات ماقبل علمی و ضد علمی در جنبش کارگری آلمان
در زمان مارکس بوده است.
۲
مؤسس این «کمونیسم» کارگریـ طویله ای
وایت لینگ بوده است.
۳
وایت لینگ و دنباله روانش
مخالف نفوذ تئوری علمی (مارکسیسم) در جنبش کارگری بوده اند.
۴
مارکس با وایت لینگ خر
چالش های جدی داشته است.
۵
یکی از چالش ها را انگلس
به شرح زیر تصویر کرده است:
مارکس از فرط خشم
چنان مشتی بر میز کافه زد
که
چراغ های کافه دچار زلزله شدند.
۶
در «کمونیسم» کارگری عیرانی ها
وحدت با لومپن پرولتاریا توصیه می شود.
۷
آش چنان شور بوده که راه کارگر حتی بدان ایراد گرفته است که نه راه است و نه ربطی به کارگر دارد.
۸
«کمونیسم» کارگری عیرانی ها
از کمونیسم های محبوب امپریالیسم است و زادگاهش عنگلستان است.
کو گوش شنوا؟
۱
ایها الناس
پنبه
از گوش بدر کردن، به.
۲
اختلاس یعنی دزدی.
۳
اعضای طبقه حاکمه
اما دزد نیستند.
۴
دزد
بسان گدا و جنده و جاکش
جزو تحتانی ترین لایه اجتماعی (لومپن پرولتاریا) است.
۵
اعضای طبقه حاکمه
اما
جزو و عضو ممتازترین طبقه اجتماعی اند.
۶
این توطئه تئوریکی طبقه حاکمه
است که استثمار و استعمار را اختلاس جا بزند.
در آلمان ترانه هایی حتی ساخته اند:
همه چیز
از دم
دزدیده شده است.
۷
جورج بوش که دزد و جیب بر نیست.
۸
اعضای طبقه حاکمه
حتی
اگر جاکشی کنند
حتی
اگر گدایی کنند
حتی اگر جندگی کنند
جاکش و گدا و جنده محسوب نمی شوند.
۹
فرق جنده با عیاش چیست؟
۱۰
فرق دزد با غاصب و غارتگر چیست؟
۱۱
فرق اختلاس با تصاحب و غصب و سلب مالکیت چیست؟
عشق چییست؟
۱
عشق
پدیده و روندی ارادی و اختیاری و انتخابی نیست.
۲
عشق
پدیده و روندی
خودپو ست.
۳
کسی را می بینی و بدون اینکه بدانی چرا
در بند عشقش گرفتار می شوی.
۴
چنان در بند عشقت پای بند ام (پایم در بند عشق تو مانده)
که گویی آهویی پا در کمند ام.
۵
آهور هم غافلگیر می شود.
نمی داند کمند از کجا پرتاب دشه و به چچه دلیل.
۶
علل بیشماری در این گرفتاری دخیل اند
از طبیعی تا غریزی
از اتیکی تا استه تیکی
از ملی تا طبقاتی.
۷
کلکسیونی از علل.
۸
عشق ضمنا یکطرفه می ماند.
مثل عشق مادرو پدر به فرزند
که اصیل ترین عشق است.
۹
عشق به درد ازدواج و همزیستی و همبایی نمی خورد.
۱۰
عشق مال خر است
آدم عاقل که عاشق نمیشه
۱۱
عشق در غرب
به معنی سکس به کار می رود.
۱۲
بر تابلوی در جنده خانه ها نوشته اروس (عشق)
۱۳
ولی سکس همانقدر به عشق ربط دارد که خمینی به کره مریخ
برزین آذرمهر
ویرایش:
مرگ می دانم که می آید
گاه
از راه و گه از بیراه
گاه
برگاه و گهی بیگاه
خوشتر آن باشد که وقتی می زند، در
مهربان باشد.
۱
واژه «برگاه» احتمالا از خود شاعر است و به معنی به هنگام. در وقت مناسب.
۲
مرگ چیست؟
۳
مرگ بسان تولد
گذار از کیفیتی به کیفیت دیگر
در اثر تغییرات کمی و رسیدن تغییرات کمی تدریجی به حد عینی معین است
۴
لحاظات گذار جهشی و ناگهانی از کیفیتی به کیفیت دیگر
همیشه لحظات بحرانی اند.
۵
به همین دلیل
نوزاد فریاد می کشد و میرنده درد.
۶
روی این نقاط بحرانی در طول زندگی
باید کار نظری صورت گیرد:
الف
انسان در گذار از کودکی به بلوغ
هم دچار بحران می شود
ب
در گذار از جوانی به پیری هم دچار بحران می شود
پ
مرگ اخرین رباط در این راه است.
واپسین بحران
۷
این گذارهای پی در پی
دیالک تیکی از صعود و سقوط اند.
قهر
قابله انقلابات اجتماعی است.
۱
قهر یک مفهوم فلسفی است.
مراجعه کنید به قهر
در تارنمای ما
۲
استفاده از واژه خشونت
به
عوض
واژه ی قهر
هم ضد فلسفی (ضد عقلی) است و هم ضد انقلابی است
و
هم بورژوایی است.
۵
ناصر زرافشان هم
کم و بیش
می داند.
۶
مفهوم قهر از تجرید فرم های متنوع اعمال زور تشکیل یافته است.
هم
اعتصاب کارگری و یا اعتصاب عمومی
فرمی از قهر است
هم
قیام مسلحانه
هم
سرکوب اعتصاب و قیام
و
هم
لخت کردن اعضای جامعه و شلاق زدن در کارخانه و یا کوچه و خیابان
و یا اعدام
۷
خشونت
زیرمفهوم قهر محسوب می شود.
۸
یعنی
به لحاظ محتوا
فقیر
است.
۹
خشونت
مثلا در خانواده و یا مدرسه به کار می رود:
الف
ضرب و شتم زن و بچه
ب
تنبیه بدنی شاگردان در مدرسه
چه می توانند کرد؟
مش مینا.
۱
در جماران و جمکران قحظ شوهر است.
۲
شوهر نوبره.
تحفه نطنزه
۳
مردها
دیگر لیاقت و قابلیت شوهریت ندارند.
۴
به همین دلیل ضعیفه ها
برای صید شوهر
از روی جسد همدیگر می گذرند.
تن فروشی به چه معنی است؟
مش مینا
۱
قاعدتا و اصولا و اساسا
میان جسم (تن) و روح
رابطه دیالک تیکی برقرار است.
۲
یعنی یکی بدون دیگری
نمی تواند وجود داشته باشد.
۳
با قبض روح
فاتحه ای بلند بر جسم هم خوانده می شود:
جسم به جسد و جنازه استحاله می یابد و اگر
مرده شویی
به دادش نرسد
محیط زیست را به تعفن و گند می کشد.
۴
روابط دیالک تیکی را حتی با بمب اتم نمی توان پاره کرد.
۵
تن بی روح را هیچ خری به پشیزی نمی خرد.
۶
ما مدتی به سبب دوری از جمارانیان و جمکرانیان
بر ان بودیم که اصطلاح مدرن تنفروشی به جای جنده و یا فاحشه
ضد واقعی (ایرئال) و ضد عقلی (ایراسیونال) و ضد منطقی است.
۷
تا اینکه با حریفی
بالاجبار
در جایی
چند جلسه
همنشین شدیم
و
تجدید نظر در نظر کردیم.
۸
زنی و یا نری که تن فروشی می کند
تن محض است.
یعنی فاقد روح (شعور) است.
۹
او جسدی را به مدد جادویی زنده نگه می دارد.
۱۰
موجودی نازلتر از خر است.
۱۱
چون خر شعور خرانه خود را دارد
اگر تنش را به پشیزی به این و آن اجاره می دهد.
۱۲
این ترفند نوین طبقه حاکمه است:
مغز زدایی از بشریت و تبدیل انسان به عنسان
۱۳
زن و نر تن فروش و تن خر
انسان نیستند که داد و ستد تن می کنند.
بلکه
عنسان اند که ظاهری انسان واره دارند.
تندیسی در هیئت انسانی
از عن زیبا هستند.
۱۴
پلی بوی و دکاکین سکس
مملو از این عنسان های نر وم اده اند.
۱۵
تهوع انگیز اند و پایگاه اجتماعی فاشیسم و فوندامنتالیسم اند.
هی
مینای شیری.
هیس.
۱
فیس بنگاه معاملات جنسیه
نه کانون هماندیشی.
۲
اندیشه غریب تر از غریب خراسان است.
۳
فکر و ذکر و هم و غم علافان فیس
پیدا کردن دوست مجازی ـ حجازی
برای اتلاف وقت از طریق گفت و شنود یاسین بندتنبانی
دست جوان ۲۸ ساله ای به نام علی- خ
در
مشهد
به دلیل دزدیدن تعدادی گوسفند،
دیروز ساعت ۹ صبح با حکم قضایی قطع شد.
به قول پروین اعتصامی:
چیره دستان می رُبایند آنچه هست
می بُرند آنگه ز دزد کاه، دست
در
مشهد
به دلیل دزدیدن تعدادی گوسفند،
دیروز ساعت ۹ صبح با حکم قضایی قطع شد.
به قول پروین اعتصامی:
چیره دستان می رُبایند آنچه هست
می بُرند آنگه ز دزد کاه، دست
۱
این
بدان معنی است که اعضای طبقه حاکمه
خود
را
دزد
نمی دانند.
۲
واقعا هم دزد
نیستند.
۳
دزد جزو تحتانی ترین لایه اجتماعی است.
۴
جزو لومپن پورلتاریا ست.
۵
اعضای طبقه حاکمه
اما
عضو و جزو عالی ترین طبقه اجتماعی
اند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر