مــــــــاندن به پای کــــــسی کہ دوستش داری
قشنگتـــــــــرین اسارت زندگــــی است.
تأملی
از
میمحا نجار
۱
زیباترین زنان عیران
سرسخت ترین مبلغان کپک زده ترین خرافات اند.
۲
اسارت
اولا چیزی از سر تا پا منفی و مذموم است
اسارت
فرمی از ذلت
است
و
مفهوم «قشنگ ترین ذلت»
ضد عقلی ترین و ضد منطقی ترین جفنگ جهان است.
۳
ذلت
را
فقط
به سبب قحط عزت و لذت
می توان در عالم توهم رنگ عزت و لذت زد
و
به عنوان بلبلی خوش الحان
خرید و فروش کرد.
۴
ثانیا
کسی
واقعا
جز خویشتن خویش
کسی
را
دوست نمی دارد.
۵
سؤال فقط این است
که
چرا
۹۹ در صد علافان فیس آباد
فکر و ذکر و هم و غمی
جز جست و جوی جفت گمشده نامعین و نامشخص
ندارند؟
۶
حتی کسانی که جفت رسمی
در
خانه
و
جفت های غیر رسمی
در
شرکت و کارخانه و خیابان و بیابان دارند،
فکر و ذکرشان جفت گمشده ی گمنام است.
۷
دلیل این ذلت
احتمالا
بحران ارزشی، اتیکی (اخلاقی) و استه تیکی
است.
۸
فساد فریبایی
در چند دهه اخیر
تار و پود جامعه بشری را درنوردیده است:
فساد تیپیک اعضای طبقات اجتماعی واپسین.
۹
این فساد فریبا
مبتنی بر پورنوفیکاسیون (پورنوگرافی) است.
۱۰
پورنوفیکاسیون (پورنوگرافی)
در
فرم های دقیقا درجه بندی شده
در
اعماق کلیه عرصه های مادی و فکری زندگی اعضای جامعه
رخنه داده شده است.
۱۱
نمی توان
به هیچ ترفندی
خود
را
از
دایره جاذبه این فساد فریبا
خارج ساخت.
۱۲
کالای پورنوفیکاسیون (پورنوگرافی)
برای همه سنین از کودک شیرخواره تا زن و مرد ۸۰ ساله
عرضه می شود.
۱۳
یکی از دلایل مستور دفاع از «آزادی زنان»
اشاعه وسیع و عمیق همین فساد فریبا ست.
۱۴
زنان بیچاره و بینوا
در
منگنه و مخمصه ویرانگری
گیر افتاده اند.
۱۵
پورنوفیکاسیون (پورنوگرافی)
به ترفند مانی پولاسیون
زیباترین اندام ها
و
فریباترین عکس های ساکن و سیار
از
حساس ترین کنج های اندام ها
و
عمیق ترین عملیات پورنوفیکاتیو
را
به رایگان ارزانی این و آن می دارد.
۱۶
بدین طریق
یکی از دلایل پسیکولوژیکی مهم تمایل مردان و زنان به یکدیگر
یعنی
حس کنج کاوی
از بین می رود.
۱۷
در نتیجه
بازار جفت یابی
بشدت کساد می شود.
۱۸
در
بحران ارزشی، اتیکی و استه تیکی
دیگر کسی نمی تواند نیاز طرف مقابل را برآورده سازد.
۱۹
به همین دلیل
جست و جوی جفت ایدئال گمشده
شدت و حدت کسب می کند، بی انکه به نتیجه ای جدی رسد.
۲۰
پورنوفیکاسیون (پورنوگرافی)
به ترفندهای متنوع
کثیف ترین جاها را به مثابه زیباترین جاها
و
کثیف ترین عملیات را به مثابه لذت بخش ترین اعمال
به خورد خلایق خرفت و خر می دهند.
۲۱
در نتیجه
مشاهده مستقیم و بی واسطه جاها و عملیات
موجی از تهوع و تنفر نسبت به همنوع در دل افراد برمی انگیزد
و
آتش به دودمان روابط می اندازد.
۲۲
بدین طریق
قحط جفت مطلوب
سیطره می یابد.
۲۳
آنگاه
در
این
جامعه گرفتار در فساد فریبا
دیگر
نه، مردی،
مرد
تلقی می شود
و
نه زنی،
زن
محسوب می گردد.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر