۱۴۰۳ مرداد ۱۲, جمعه

درنگی در فرمایشات مسعود پزشکیان (۴)

 

مسعود پزشکیان 

(۱۳۳۳)

درنگی

از

میم حجری

 
معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم. 

وفاق ملی

 یعنی دست برداشتن از اختلافاتی که جز بر پایه نفسانیت شکل نگرفته است. 

مردم ما در انتخابات چیزی جز این نخواستند. 

جهان نیازمند بهره برداری از این فرصت کم نظیر برای حل و فصل مشکلات منطقه‌ای و جهانی با مشارکت ایران قدرتمند، صلح است.
پزشکیان
 
۱
معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم. 

وفاق ملی

 یعنی دست برداشتن از اختلافاتی که جز بر پایه نفسانیت شکل نگرفته است. 

مردم ما در انتخابات چیزی جز این نخواستند.

پزشکیان 
در سنت عوامفریبان طبقه حاکمه در طویله های امپریالیستی
 اول اعتقادات دار و دسته خود را به بهانه مضحکه انتخابات
به خورد توده محروم از حزب توده می دهد.
بعدا
ورق را برمی گرداند و باند خود را مجری اعتقادات توده به توده قالب می کند.

جنقوری کاپیتالیستی ـ فئودالیستی ـ فوندامنتالیستی
در منجلاب بحران دست و پا می زند و پزشکیان ادعا می کند که توده نه نان می خواهد، نه آب و نه خواب.
فقط وفاق ملی در داخل و تعامل بین المللی در خارج می خواهد.

دار و دسته های بد و بدتر در طویله های سرمایه داری
چه فاشیستی و چه امپریالیستی
(چه جلیلیانیستی و چه پزشکیانیستی)
هم همین کار را می کنند:
اول توده محروم از حرب توده را با لاطائلات خود بمباران می کنند، 
بعد حمله بر ساده ترین دستاوردهای توده را برنامه ریزی می کنند
و
اعلام می دارند که توده همین را می خواست.
 
حتی حزب امپریالیستی چپ،  مشکل مردم را آوارگان مستعمرات سابق جا می زند
و
تشخیص فاشیست از چپیست را دشوار می سازد.
 
مرجع تقلید جناح های طبقه حاکمه مرتجع جنقوری هم امپریالیسم است.
 
چون نیک بنگری همه تحمیق می کنند.
چه ترامپ و چه بایدن
چه ماکرون چه ماری
چه جلیلی و چه پزشکیان.
 
۲
جهان 
نیازمند بهره برداری از این فرصت کم نظیر برای حل و فصل مشکلات منطقه‌ای و جهانی با مشارکت ایران قدرتمند، صلح است.
 
معنی تحت اللفظی:
جهان محتاج اجرای عملی همین شعار تحفه پزشکیان است:
وفاق ملی در داخل و تعامل بین المللی در خارج.
تعیین کننده هم در این میان،
مشارکت جنقوری قدرتمند است.

سؤال این است که منظور پزشکیان از واژه ویلان و سرگردان صلح چیست؟
 
نکند که فوندامنتالیسم اسلامی شیعی به جریانی صلح طلب در طویله و منطقه و جهان تبدیل شده است و خلایق خبر ندارند.

همین پزشکیان
خود و باند خود را سپاهی اعلام می کند و پیرو پیگیر خط خاورانی خمینی و خامنه ای جنگ طلب و انحصارطلب و بنیادگرا جا می زند
و
در دهه سوم قرن بیست و یکم
از مکتب حسین ابن علی و نهج البلاغه علی الگو اختراع می کند.

سیدعلی گفتیم و عشق آغاز شد.
بندها بر خ. مالان باز شد.
 
پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر