۱۴۰۳ مرداد ۳۱, چهارشنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ر) روابط فرهنگی خارجی (۲) (بخش آخر)


هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

 شین میم شین 
 

۷

·    روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک با کشورهای دیگر بنا بر عناصر و عوامل زیر تعیین می شوند:

 

الف

·    در مطابقت با مسائل اساسی ایده ئولوژی  

 

ب

·    در مطابقت با مسائل اساسی سیاست  

 

پ

·    در مطابقت با مسائل اساسی اقتصاد

 

۸

·    روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک به میزان هر چه بیشتر و قوی تری یک روند همکاری آگاهانه و پلان بندانه هدایت شده است.

 

۹

·     روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک به میزان هر چه بیشتر و قوی تری  یک روند  آگاهانه و پلان بندانه هدایت شده قرابت و نزدیکی  فرهنگ های ملی سوسیالیستی است.

 

  ۱۰

·     روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک به میزان هر چه بیشتر و قوی تری  یک روند  آگاهانه و پلان بندانه هدایت شده توسعه روابط نوین  میان انسان های همبود کشورهای سوسیالیستی است.

 

۱۱

·    آماج های جمهوری آلمان دموکراتیک از برقراری روابط فرهنگی و علمی خارجی با کشورهای مترقی آسیا، افریقا و امریکای لاتین به شرح زیر بوده اند:

 

الف

·    بالاتر بردن اعتبار جمهوری آلمان دموکراتیک در این کشورها.

 

ب

·    اطلاع رسانی به افکار عمومی این کشورها در زمینه دستاورها و خدمات فرهنگی و علمی جمهوری آلمان دموکراتیک و ساست فرهنگ و علم آن.

 

پ

·    آشناسازی جمعیت جمهوری آلمان دموکراتیک با توسعه این کشورها

 

۱۲

·    رساندن کمک های مؤثر بر طبق امکانات موجود در حل مسائل توسعه در این کشورها، به ویژه در آموزش و پرورش کادرها و پلان بندی زیر عرصه ها .

 

·    مراجعه کنید به کادرها، کادر پروری (تربیت کادرها)

 

کادر پروری

 

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/13943

 

پایان

 

 

کادرها

 

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/13936

 

پایان

 

۱۳

·    توسعه روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک با کشورهای کاپیتالیستی قبل از همه برای تحکیم همکاری با نیروهای دموکراتیک و ضد امپریالیستی در کشورهای امپریالیستی و برای ارتقای نیروی تشعشعی  جامعه سوسیایلستی است.

 

۱۴

·     وظیفه توسعه روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک با کشورهای کاپیتالیستی مبارزه مؤثر با ایده ئولوژی امپریالیستی است.

 

۱۵

·     وظیفه توسعه روابط فرهنگی و علمی خارجی جمهوری آلمان دموکراتیک با کشورهای کاپیتالیستی پشتیبانی از تهاجم سیاسی و ایده ئولوژیکی سوسیالیسم  و مبارزه در راه حفظ صلح در جهان با استفاده از کلیه وسایل است.

 

پایان

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر