۱۴۰۳ تیر ۱۶, شنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ق) قیمت کالاهای مصرفی (۲) (بخش آخر)

   

 هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

 شین میم شین
 

۹

·    با افزایش درآمد جمعیت کشور، بهتر و مؤثرتر می توان نقطه نظرهای اجتماعی در زمینه کاهش  قیمت کالاهای مصرفی را در نظر گرفت.

·    برای اینکه این ضمنا اهرمی برای ارتقای راندمان کار است.

 

۱۰

·    به همین دلیل، در ارزیابی وضع زندگی نه فقط باید سطح قیمت کالاهای مصرفی را در نظر گرفت، بلکه علاوه بر آن، باید فاکتورهای دیگری را و قبل از همه دستمزد رئال (واقعی) را در نظر گرفت که سطح زندگی را تحت تأثیر قرار می دهند.

 

۱۱

·    ارگان های قیمت، کارخانجات و سازمان های جامعتی مجاز به افزایش قیمت کالاهای مصرفی نیستند.

 

۱۲

·    سیاست قیمت کالاهای مصرفی فقط و فقط در دست دولت سوسیالیستی است.

 

۱۳

·    در مصوبه مربوط به تأیید قیمت کالاهای مصرفی برای  مصرف کنندگان بنا بر هنجارهای دولتی و برای ارتقای مسئولیت  اداره قیمت ها از ۱۷ ماه نوامبر سال ۱۹۷۱، اقدامات متمایزسازی در راه تضمین ثبات قیمت ها صورت گرفته اند.

 

۱۴

·    تعیین کننده توسعه قیمت کالاهای مصرفی و بهبود مبتنی بر پلان سطح زندگی و در مطابقت با آن، کاهش هزینه ها و هزینه کلی است که بخش فزاینده  مجموعه هزینه ها را تشکیل می دهند.

 

·    مراجعه کنید به قیمت

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر