از اسلام آغازین به مثابه ایده ئولوژی انقلابی تا اسلام فوندامنتالیستی به مثابه ایده ئولوژی ارتجاعی
میم حجری
اسلام
در
صدر اسلام،
ایده ئولوژی اشرافیت برده دار و روحانی (آل عبا)
است
که
طبقه اجتماعی انقلابی ئی است.
اشرافیت برده دار و روحانی
گذار از کمون اولیه به فرماسیون برده داری
را
رهبری می کند.
اشرافیت برده دار و روحانی
سوبژکت تاریخ است.
حضرت محمد
شخصیتی انقلابی
است
که
شرایط لازم برای توسعه نیروهای مولده
را
اگرچه به طرز خشن و خونین
فراهم می آورد.
حضرت محمد
قابل مقایسه
با
روبسپیر و لنین و مائو و هوشی مین
است.
محتوای این آیه در سوره احزاب
نه
حجاب به عنوان سنگر ایده ئولوژیکی،
بلکه اندرزی اخلاقی است
و
حاوی محتوای فمینیستی
است.
سران فوندامنتالیسم شیعی و سنی
از خمینی تا ابوبکر بغدادی و طالبان
اما
افرادی ضد انقلابی و مرتجعند
و
قصد به عقب چرخاندن چرخ تاریخ را دارند
و
اسلام فوندامنتالیسم
ایده ئولوژی اشرافیت فئودالی و بورژوائی ارتجاعی و ضد خلقی و ضد عقلی و ضد اخلاقی و تروریستی و انتی فمینیستی است.
فوندامنتالیسم
اسلام را و حجاب کذایی را آلت دست قرار داده است
و
از
حجاب کذایی
پرچم و سنگر ایده ئولوژیکی
ساخته است.
فوندامنتالیسم
جریانی ضد مذهبی
در
لفافه مذهب
است.
محتوای اجتماعی مذاهب
به طور کلی
خلقی است و نه ضد خلقی.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر