۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

من چاوزم

سراینده: مایک کوئیل
(۶ مارس ٢٠١٣)
منبع: مانیفست قرن بیست ‌و ‌یکم
·        من چاوزم
·        سر‌خپوستم من
·        مرغ و ذرت و غذا به قیمت ارزان، برای همگان!
·         
·        من چاوزم
·        کارمندم من، در دفتری در کاراکاس
·        بانک‌ها باید ملی شوند!
·         
·        من چاوزم
·        کارگرم و در سن کریستوبال، خانه می‌ سازم
·        اراضی زمینداران مصاده باید شوند!
·         
·        من چاوزم
·        پزشکم من در درمانگاه بولیوار
·        دست‌ها از طب ملی ما کوتاه!
·         
·        من چاوزم
·        سربازم من در جبهه نبرد رهائی بخش توده ها
·        به جنگ در افغانستان پایان دهید!
·         
·        من چاوزم
·        معلم فقهم در مدرسه نوساز روستا    
·        عیسی مسیح کمونیست بود!

·        و من کاسترو ام.
پایان
سرچشمه: تارنگاشت عدالت
ویرایش شعر از تارنمای دایرة المعارف روشنگری

۱ نظر:

  1. یک انسان با ا فکار ی انسانی قد م هایش را در راه رهایي بمردم محروم سرزمینش برداشت اوانسانیت را بانسانها باز گرداندروحش شاد

    پاسخحذف