۱۳۹۹ مهر ۶, یکشنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۳۱)

 

میم حجری

 

۱۴۶

سنگ سخنگو

 "روانشناسی موفقیت" ضربه مهلکی بر روانِ انسان بود.

 

 سگ سخن جو


"روانشناسی موفقیت"  

دیگه چیه؟


این زباله های امپریالیستی

 برای خالی کردن خورجین مالی و عقلی خران دوپا ست.


۱۴۷

سنگ سخنگو

 

ب بعضیام باس گفت: 

من نمیگم آدم درستٖی هستم! 

اما تا رسیدن به تو 

خیلی باید بی شرفی پاس کنم 

 

 سگ سخن جو

 

شرف در جهان ای خردمند چیست؟

 

۱۴۸

سنگ سخنگو

 

با این قیمت دینار دارم 

به هر شغلی توی‌کویت فک‌میکنم 

هر چی! 

دیگه بیشتر این باز نکنم قضیه رو

 

 سگ سخن جو

 

جهان تحت سلطه سرمایه

بازار پهناوری 

است

و

هر کس

خریدار و فروشنده کالایی است.

 

 متاع این و آن بی مشتری نیست:

گروهی این

گروهی اون

پسندند.

 

دلا خون شو

که

خوبان  

خون پسندند.


۱۴۹

سنگ سخنگو

 

لاشی بودن نعمتیه که خدا به بندگان مقربش میده 

تا راحت زندگی کنن..

 

 سگ سخن جو

 

منظور از خدا چیست که بنده دار است و نه آزادیخواه؟

 لاشی بودن

نه

نعمتی،

بلکه ذلتی است

که

نه

خدای آسمانی

بلکه لاشخورهای زمینی 

به توده زحمتکش تحمیل می کنند.

 

لاشی

هم

زندگی نمی کند

بلکه

از نعمات زندگی محروم می گردد.

 

هم 

از نعمات مادی زندگی 

و 

هم 

از نعمات فکری و فرهنگی و هنری و استه تیکی و اخلاقی زندگی


 

 ۱۵۰

سنگ سخنگو

 

 کاش یکی بود برام آشپزی میکرد

 

 سگ سخن جو

 

چرا خودت آشپزی نمی کنی؟

غذایی که بیگانه بپزد
به دلایل مختلف
اصلا
قابل خوردن نیست.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر