۱۳۹۹ مهر ۳, پنجشنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۲۵)

 

میم حجری

 

 ۱۱۶

 سنگ سخنگو

 

قشنگترین عکسی که امروز گرفتینو منشن کنین

 ببینم

 یکم خستگیم بره

 

 سگ سخن جو

 

عکس گیری و عکس جویی

کسب و کار کسانی است که کاری به اندیشه ندارند

و

ترحم انگیزند.

 

 ۱۱۷

سنگ سخنگو

 

  دکتر بجای درمان میخواست مخ منو بزنه

 

 سگ سخن جو 

 

وقتی آخوندی

مخ چرخنده را می زند

چرا

نباید دکتر

مخ فرخنده را نزند.


دکتر چه کم از آخوند عیاش دارد؟


۱۱۸

سنگ سخنگو

 

 میشه برام ‌دعا کنین؟

یه قرار کاری مهم دارم اگه بشه خیلی خوب میشه

 

 سگ سخن جو

 

دستان ما معصومین و مظلومین

به

دعا

ست.

با تسبیح و بی تسبیح

 

۱۱۹

سنگ سخنگو

 

من هیچ توقعی‌ ندارم.‌ 

اینکه‌ میگم‌ هیچی واقعا‌ هیچیه 

بعد یه‌ حمایتگر‌ عاطفی‌ بودن‌ 

خیلی‌ خواسته‌ زیادی نیست.

 

 سگ سخن جو

 

اینهمه زیبایی و اینهمه بی ادعایی
 
ضمنا
حمایت عاطفی بودن
مساوی با هیچ هم نیست.


اصلا
من ـ زور از حمایت عاطفی چیست؟

 

۱۲۰

سنگ سخنگو

 

چه دلیلی ممکنه داشته باشه 

یکی جمله دوست دارم رو نگه و فقط بگه:

 دارم؟

 

 سگ سخن جو

 

دوست داشتن

با

داشتن

تفاوت و تضاد دارد. 


 پیش شرط دوست داشتن کسی

ارجمندی او و احترام انگیزی او ست.

 

پیش شرط داشتن کسی

اما

چیز وارگی و کالا وارگی او ست.

 

آدم

اگر آدم باشد و نه کالا

قابل تصاحب

نیست.

 

ادامه دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر