۱۳۹۹ شهریور ۲۹, شنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۲۲)

 

میم حجری

 

۱۰۱

Bild

سنگ سخنگو

 

کاش به منظورِ ارتقایِ امنیتِ زنان خفه شی و کمتر آبروشون رو ببری، زنیکه پشتِ شمشادی

 

 سگ سخن جو

 

ایده بدی نیست.

 

من ـ زورش

از

شجر شمشاد

گشت اراذل عرشاد

است.


۱۰۲

سنگ سخنگو

 

چجوری یه آدم میتونه به خودش اجازه بده راجع به عکسای من نظر بده بدون اینکه من ازش خواسته باشم؟!!!!!!!! چرا اینقدر ملت گه و فضولی داریم

 

 سگ سخن جو

 

اولا
عکس مهم نیست
اصل مهم است.
ثانیا
تو بهتر است مشتاق ابراز نظر همنوع راجع به عکست و اصلت باشی
تا رشد کنی.

 

۱۰۳

سنگ سخنگو

خیلی ملایم که رفتار کنی یه عده سو استفاده میکنن، من به موقعش خیلی هم بد میتونم باشم. گفتم که بدونید.

 

 سگ سخن جو

ببینید.


واکنش

همیشه 

در دیالک تیک کنش و واکنش

وجود دارد.

 

واکنش تو و هر کس دیگر

هم

بسته به کنش حریف است.

یعنی

واکنش خوب و بد وجود ندارد.


۱۰۴

سنگ سخنگو

نوشته هر ۳سال یک بار یه زن بدون سکس و بخاطرِ وجودِ اسپرم تو آبِ استخر حامله میشه، با شانسِ مزخرفی که از خودم سراغ دارم بهتره دیگه هیچوقت استخر نرم، حسم میگه بدشانسِ بعدی منم، آشِ نخورده دهنِ سوخته

 

 سگ سخن جو

شاهکار.

 

۱۰۵

سنگ سخنگو

 

به نظر شما والدین باید چیکار کنن که بچه شون سراغ خودارضایی نره؟

 

 سگ سخن جو

 

خودارضایی بچه ها و بزرگسالان
چه زن و چه مرد
اولا امری طبیعی و غریزی است.
 
ثانیا به والدین چه ربطی دارد؟

 

ادامه دارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر