۱۳۹۹ شهریور ۳۱, دوشنبه

پروا و پرواز و پارس و پرخاش (۴۱۵)


 
جمعبندی
از
مسعود بهبودی
 
هماندیشی با حریفی

۱
ممنون.
ببینید
وقتی گفته می شود که ایرانی جماعت مفاهیم را نمی اموزند و نمی فهمند و مفهومی نمی اندیشند
به
همین دلیل است.

۲
جمارانی بودن کسی
یعنی مثلا دفاع او از لاشخور سلیمانی
یعنی ضدیت او با خلق یهود
یعنی آنتی سیمیتیسم

۳
جمارانی بودن کسی
یعنی
دفاع از
از
کشتار آبان و آبادان
و
یا
جزو اوباش قلمداد کردن نوید شهید

۴
جمارانی بودن کسی
که به معنی جاسوس جماران بودن آن کس نیست.

۵
جمارانی بودن کسی
به
معنی عضو و یا جزو و یا طرفدار طبقه اجتماغی معینی بودن او ست.

۶
مفاهیم تعریف علمی استاندارد دارند و نه تفسیر دلبخواهی

۷
تحلیل همنوع و تشخیص جمارانی بودن او که به معنی تفرعن او نیست.

۸
به معنی صداقت او ست.

۹
کسان دیگری می توانند بدانند و نگویند
و یا ندانند و نگویند.

۱۰
صداقت
یعنی
اعلام حقیقت و حراست از حقیقت
و
رشوه نخوردن و رشوه نخوراندن به همنوع

۱۱
سگ جماعت که دنبال طرفدار و پیرو و نوچه نیستند تا کسی را بخوانند و یا برانند.
خواندن و راندن سبک فکری و زیستی جمارانیان است و نه سگان

۱۲
فونکسیون سگ جماعت
پارس است و بس.

۱۳
اگر کسی احیانا از پارس خوشش اید
می شنود
اگر خوشش نیاید
پنبه در سوراخ گوش می کند و یا ره خویش می گیرد و می رود.

۱۴
پارس اصلا چیست؟

۱۵
فلسفه پارس سگ جماعت چیست؟

۱۶
یکی از فونکسیون های پارس
کومونیکاسیون سگان با سگان است.

۱۷
فونکسیون دیگر پارس
دفاع ایده ئولوژیکی ـ صوتی
از
حریم طبقاتی ـ ایده ئولوژیکی خویش است.

۱۸
موضعگیری در مقابل عوامفریبی
به معنی حقیقت پرستی است
به معنی صداقت علمی ـ انقلابی ـ توده ای است.

۱۹
تفرعن معنی دیگری دارد.

۲۰
سگان با تفرعن
بیگانه اند.

۲۱
تفرعن خصیصه اعضای طبقات حاکمه است
 
درنگی در دروغ های بی شرمانه فاشیستی و فوندامنتالیستی

۱
خلق یهود
به زبان قرآن کریم
قوم یهود
بیش از ۶۰۰۰ سال پیش ساکن این سرزمین بوده است

۲
خلق یهود در مقابل امپراطوری برده داری روم
دهها سال دست به مقاومت انقلابی زده است.

۳
تا اینکه با خیانت برخی ها از داخل
مقاومت حیاتی ـ مماتی اش درهم شکسته است و به طرز وحشیانه و خونین قتل عام و یا برده شده است.

۴
خلق یهود قارچ نیست.

۵
خلقی ریشه مند است و فرزانه

۶
حتی قران کریم
علیرغم خصومت با این خلق فرزانه
به
فرزانگی خارق العاده اش اذعان دارد.

۷
مراجعه کنید به قرآن کریم از دیدی دیگر
در د. ر.

۸
بخشی از خلق یهود
از چنگ فاشیسم گریخته و به سرزمین موعود خویش به هر مشقتی رسیده
و
توسط استعمار انگلیس به اردوگاه های امپریالیستی در قبرس افتاده

۹
بخش دیگری از ان
از
کشتارگاه های مخوف و خونین فاشیسم
به تصادفی جان به در برده و خود را به سرزمین موعود رسانده و با تفنگ و تیر بار اجامر فاشیست عرب مورد استقبال قرار گرفته است.

۱۰
اولین همبود خلق یهود
سوسیالیستی بوده
و
اقتصاد این کشور یک وجبی
مبتنی بر کالخوز (کیبوتص) بوده است.

۱۱
خلق یهود با بومیان عرب در همزیستی برادرانه و صلح امیز زیسته است.

۱۲
خیلی از بومیان در دولت یهود
کار کرده و ادغام شده بوده بودند.

۱۳
بعد
بورژوازی یهود جای کمونیست ها را گرفته است.
هنوز هم بخش اعظم اعضای احزاب کمونیست اورپا یهودی اند.
یکی از دلایل امحای این خلق توسط فاشیسم
تمایلات کمونیستی زحمتکشان و فرزانگان این خلق بوده است.

۱۴
در سازمان ملل اتحاد شوروی بوده که دولت اسرائیل را به رسمیت شناخته است و تأسیس ان میسر شده است.

۱۵
دولت اسرائیل از روز تشکیل
مورد هجوم اشرافیت فئودال عرب در همکاری عملی با لاشخورهای نازی و غیره قرار گرفته است.
بخشی از ژنرال های هیتلر با عبدالناصر مصر همکاری همه جانبه داشته اند.

۱۶
هر روز بمبی منفجر شده و اندام های زجر کشیده در کشتارگاه های فاشیسم را تکه تکه کرده است.

۱۷
مقاومت در برابر فاشیسم و فوندامنتالیسم و پان اسلامیسم مقاومتی انقلابی است
و
عدم حمایت از اسرائیل اگر نشانه خریت نباشد
نشانه خردستیزی و کمونیسم ستیزی است.
صهیونیسم
به معنی مارکسیسم در مقیاس ملی است.

۱۸
دولت خلق یهود
تنها دموکراسی بورژوایی در میان طوایل فئئودالی وحشی خاور است

۱۹
اقوام دیگر خاور میانه
فقط می توانند از این خلق زحمتکش بیاموزند
ترک توحش کنند و متمدن شوند.
 
درنگی در یکی از دعاوی نوید

استقلال
(حاکمیت ملی)،
عدالت اجتماعی
(توسعه اقتصادی مردمی و نه به نئولیبرالیسم)
و
آزادی‌های دمکراتیک
سه رکن اساسی میباشند
که اتحاد نیروهای مردمی باید بر اساس آن پایه ریزی شود.

نیروهایی که به این سه رکن معتقد نیستند طبیعتا جز نیروهای این جبهه قرارنمیگیرند.
افراد مواضعشان تغییر می‌کند بنابراین باید به دیدگاه رجوع کرد تا افراد.

ما یکی از این دعاوی نوید را مورد تأمل قرار می دهیم:

الف
استقلال
(حاکمیت ملی)

۱
اولا
کی گفته که استقلال به معنی حاکمیت ملی است؟

۲
ثانیا
من ـ زور نوید از مفهوم حاکمیت ملی چیست؟

۳
مگر در طویله جماران
ملتی هست که حاکمیتش برقرار شود؟

۴
طویله جماران
طویله ای چند قومیتی است که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند
ضمنا
ماهیت پانیستی (فاشیستی) دارند.

۵
یعنی فرقی با طبقه حاکمه طویله ندارند.
طبقه حاکمه طویله
پان اسلامیستی ـ فوندامنتالیستی است
و
ترک های طویله پان ترکیستی
کردها پان کردیستی
فارس ها پان ایرانیستی
عرب ها پان عربیستی و الی اخر

۶
ضمنا
محتوای طبقاتی حاکمیت ملی چیست؟

۷
ملت و ملی از مفاهیم بورژوایی آغازین است

۸
جنیش های ضد استعماری را جنبش های رهایی بخش ملی می نامیدند که به معنی حاکمیت بورژوایی بوده است.

۹
استقلال یک مفهوم فلسفی است

۱۰
دیالک تیک استقلال و وابستگی

۱۱
کشور مستقلی وجود ندارد.

۱۲
همه کشورهای به لحاظی وابسته به یکدیگرند.

۱۳
وابستگی و استقلال
رابطه ای سه عضوی اند:

۱۴
حسن به لحاظ اقتصادی وابسته به حسین است.

۱۵
حسین به لحاظ سیاسی مستقل از حسن است.

۱۶
تحریفات و جعلیات و تخیلات و خرافات و مزخرفات دیگر نوید را باید در فرصتی دیگر تحلیل کرد.
تا اجنه بخوانند و کیف جن کنند.
 
درنگی در بیت شعری از سعدی

تو اول بگو با کیان زیستی
پس آنگه بگویم تو خود کیستی

معنی تحت اللفظی:
تو همزیستانت را معرفی کن
تا من کیستایی تو را تعیین کنم.

۱
آره.
این بیت شعر سعدی
حاوی نقطه نظرهای شما ست:
وجود اجتماعی افراد
تعیین کننده شعور اجتماعی انها ست.

۲
فویرباخ هم محتوای همین بیت شعر سعدی را ابراز داشته است:
طرز تفکر در کاخ و کوخ متفاوت است.

۳
اما صرفنظر از تحلیل عینی و کلی این بیت شعر
باید دید که این سخن در کدام باب بوستان ویا گلستان آمده است.

۴
احتمالا در باب مربوط به تربیت آمده است:
در اخلاق فئودالی
همنشینی کسی با افراد معنیی تعیین کننده اخلاق او است

پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نوبتش گم دش

سگ اصحاب کهف روزی چند
پی نیکان گرفت و آدم شد.

۵
سعدی بدین طریق
سوبژکتیویستی می اندیشد و نتیجه گیری می کند.

۶
استثنائا می تواند پسر میلیونری با دختر نوکر و کلفت شان همنشین و همبستر شود و یا حتی ازدواج کند
ولی
تغییر ماهیت طبقاتی نمی دهد.

۷
اگر هم احینا یکی از آندو تأثیر پذیرد
دختر نوکر و کلفت است و نه برعکس.

۸
خیلی از خرپولان پیر
دختر جوانی را از طبقات اجتماعی فقیر به زنی می گیرند
و
تولید مثل حتی می کنند.

ولی
دختر فقیر
تغییر ماهیت می دهد و نه خرپول پیر
و
توله خر پول
شبیه پدر می شود
و نه
شبیه مادر
 
درنگی در عوام فریبی به ترفند نقل قول از کلاسیک ها

بهروز فراهانی
مهیار دژبان

میخواهید بدانید که چرا بخش بزرگی از اساتید مارکسیسم دانشگاهی
با فردریش انگلس میانه خوبی ندارند ،
به این نامه او نگاه کنید،
صد البته این تنها یکی از نمونه ها هست (است.)

۱
بهروز فراهانی
در عوامفریبی دستکمی از اجامر جمارانی ندارد.

۲
اولا
تحبیب مارکس به عنوان بشر دوست
و
تحقیر انگلس و لنین به عنوان مبلغان استفاده از قهر انقلابی
نه
توسط اساتید مارکسیسم دانشگاهی کذایی
بلکه توسط علمای امپریالیسم صورت گرفته و صورت می گیرد.
۳
این عوامفریبی پس از انتشار یکی از آثار دوره جوانی مارکس شروع شده است.

۴
ثانیا
کلاسیک مارکسیسم که جزو انبیا و ائمه و اولیا نیستند
تا
بهروز و مهیار برای عوامفریبی
از انان آیه و حدیث و روایت و نقل قول بیاورند.

۵
مارکسیسم ـ لنیینسم
کمترین ربطی به آثار آنان ندارد

۶
آثار آنان را می توان تحلیل مارکسیستی ـ لنینیستی کرد.

۷
مارکسیسم ـ لنیینسم
مثل بقیه علوم
از مفاهیم و مقولات و قوانین و تئوری های معینی تشکیل یافته اند
و
همانقدر به کلاسیک ها ربط دارد که شیمی به لیبیگ ربط دارد.

۸
بهروز و مهیار بسان طرفداران پراگماتیسم
امروز نامه ای از مارکس
فردا نامه ای از انگلس
پیدا و به طرز غلط غلوط ترجمه و برای عوامفریبی
منتشر می کنند.

۹
این طرز «تفکر» اسکولاستیکی است و نه مارکسیستی ـ لنیینستی
 
درنگی در شعری جمارانی ـ جمکرانی ـ بند تنبانی

محمد شرافت

ندیدم آینه‌ای چون لباس خاکی‌ها
همان قبیله که بودند غرق پاکی‌ها

به عشق زنده شدن عند ربهم بودن
شده است حاصل آن‌ها ز سینه‌چاکی‌ها

دلیل غربت شان اهل خاک بودن ما ست
نه بی مزار شدن‌ها نه بی پلاکی‌ها

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند:
«زمین چقدر حقیر است
خاکی ها»

پایان

۱
محتوای این شعر محمد شرافت
را
خریت و خر پروری تشکیل می دهد.

۲
خران مرده
سعادتمندتر از خران زنده و جان از مهلکه جنگ به در برده اند.

۳
نه به این دلیل که خران مرده عند ربهم (بغل خدای واهی) نشسته اند.

۴
بلکه به این دلیل
که
اگر زنده مانده بودند
به روی خود در آیینه تف می کردند
و
یا از تماشای ریخت خود در آیینه شرم می کردند.

۵
لباس خاکی ها نه مظهر پاکی ها
بلکه مظهر خریت ها و خردستیزی ها بوده اند.

۶
لباس خاکی ها
چه بسا
به زور
به
جبهه جنگ اوباش جماران با صدام و این و آن برده شده بودند.

۷
برای بردن فرزندان دهقانان بی همه چیز به جبهه
بدترین ستم ها و زورگویی ها به آنان صورت گرفته است.
دختران طویله را به سکس با آنان و آبستن شدن از آنان
برانگیخته بودند:
سکس به ازای جان
رشوه دلنشین

۸
برای بردن فرزندان دهقانان بی همه چیز به جبهه
نان دهقانان را بریده بوده اند
به ذلت شان کشیده بوده اند.

۹
سربازی در طویله های طبقاتی
از 
دید توده
اجباری
است 
و
نه داوطلبانه.

۱۰
تبلیغات لاشخورهای بازاری در جبهه
خود افشاگر ماهیت قضایا بوده است:
نشان دادن کنسرو مرغ و ماهی
برای خر کردن گرسنه ها و جلب به جبهه ها.

۱۱
در آسمان خبری نیست.
اصلا من ـ زور مش ممد خر پرور از آسمان چیست؟

۱۲
ضمنا
زمین حقیر نیست.
زمین نتیجه زحمات عرقریز نسل های متمادی بشریت زحمتکش و دیگر موجودات زنده در طول میلیون ها سال است.

۱۳
زمین مولود توده های مولد همه چیز است که اکنون بی همه چیز اند.

۱۴
زمین فقط برای انگل جماعت
حقیر است.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر