۱۴۰۲ بهمن ۱۷, سه‌شنبه

کلنجار ایده ئولوژیکی با همنوع (۳۱۳)

  

 
میم حجری

 

ما مگر گفتیم تو از برنج حرفی زده ای؟
ما در پاسخ به پرسش بدبختی همنام تو

مواد قند دار را توضیح دادیم.
غلط کردیم
ببخشید
دیگر از این غلط ها نمی کنیم
 

کامو اهل هارت و پورت است
مثل احمد اشملو ست
سواد ندارد.
خر پرور است.
مبلغ بی شرم خودکشی است.
سیمان دو دیوار
عیاش عوامفریب خالی بندی است
مثل شوهر عیاشش
اگزیستانسیالیسم
مکتبی ایراسیونالیستی (مبتنی بر خردستیزی) است




همه شان مملو از قند اند
برنج هم مملو از مواد قندی است
دلیل شکم داشتن خیلی ها همین مواد قندی اند


تحقیر شناخت (درک و فهم و تفکر علمی)
مشخصه اصلی ایراسیونالیسم (خردستیزی) است که گشتاور ایده ئولوژیکی مشترک مهم فاشیسم، فوندامنتالیسم و امپریالیسم است
خرد
بهتر از هر چه ایزد بداد
حکیم ابوالقاسم فردوسی




من اگه یه روز گرمیجات(خرما مویز و گردو و ارده و شیره و...) نخورم میمیرم‌
لیل

بدبختی طرز تغذیه عیرانیان
خوردن بیش از حد مواد قندی است
چنین طرز تغذیه ای دیر یا زود به ابتلا به مرض قند منجر می شود
فرنگی ها مواد پروته ئین دار میخورند و از خوردن مواد قندی و چربی پرهیز می ورزند



از ابتدای حضورم دراین فضا بنایم برقضاوت درست،بیان دردها،روشنگری واعلام برائت از ظلم،فساد،تبعیض وتزویر بوده،سعی کردم کلمه ای بیراه ننویسم تاشرمنده همراهان ورفقای گرانقدرنگردم.لطفابدون تقیدنظردهید آیاحضورم رامفید میدانید؟پذیرای نقدهای صریح وبدون تعارفتان درمنشنهانیز هستم
کامران

اگر افکارت را دیدیم
حتما نظر می دهیم.
البته اگر مثل هموطنانت فحش های آبدار ندهی



وقتی آدم گذشته شو بیشتر از آینده و حال دوس داره ، یعنی آیندشو ازش دزدیدن
متا وومن

ما با دیالک تیک دیروز و امروز و فردا (ماضی و مضارع و مستقبل) سر و کار داریم
امروز
پلی میان دیروز و فردا ست.
کسی که «گذشته شو بیشتر از آینده و حال دوس داره»
مرتجع است.
انقلابیون
به نقد دیروز می پردازند تا فردای بهتری بسازند.
یعنی عملا متنفر از ماضی اند


طرز تفکر و تحریر و تبیین ما
تحت تأثیر زبان و طرز تفکر سعدی و زبان و طرز تفکر فلاسفه مارکسیست آلمانی است


زن بودن برای من چه معنایی داشته است؟ تا چهل سال تمام وانمود می کردم که زن بودن تفاوتی ایجاد نمیکند. روشنفکر بودم و روشنفکر یعنی روشنفکر. من با روشنفکر شدن ،هویت بزرگسالی خود را بر الگوی تعارض و مخالفتی عمدی قرار داده بودم
متا وومن


مفاهیم زن و روشنفکر و هویت به چه معنی اند؟

مهدی طائب:ت
حریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام زمان انجام شد

امام زمان دهها بار ظهور کرده است:
اول در سودان ظهور کرد و حتی فرنگی ها را برده کرد و وادار به ایمان اوردن کرد
بعد از جماران ظهور کرد و هر نفسکشی را قصابی کرد
بعد در هئیت بن لادن و بغدادی و حماس و پوتین و اکنون در هیئت لطان یابو مشغول شق القمر است
تحریم لازم نیست



از این چیزها نمی توان و نباید معیاری برای آدم شناسی اختراع کرد و خلایق را گیج و سر در گم ساخت.
خلایق باید طرز تفکر مفهومی را بیاموزند
تا به خود اندیشی نایل آیند و به شناخت محیط و جامعه و افراد و افکار.
برای فراگیری طرز تفکر مفهومی
باید تعریف مفاهیم را وطرز کاربست آنها را فراگیرند





قبول نداری خیلی معرکه اس که از شر همه چیز و همه کس خلاص شوی و بروی جایی که هیچ کس تو را نشناسد ؟ گاهی دلم می خواهد همین کار را بکنم .
هاروکی_موراکامی
هی هاروکی
میمون ایزوله و تنها
حتی
میمون نیست.
چه رسد به بشر ایزوله و تنها
فرق خر با بشر
اجتماعیت بشر است.
بشر بر خلاف خر
دیگر نمی تواند بدون همیاری همنوعان ادامه حیات دهد
سعدی هم می داند:
ابر وباد و مه و خورشید و بشر در کارند
تا تو نانی به کف اری و به ذلت بخوری

 

نه.
به «اخلاق مراتب» ترجمه کرده است.
اخلاق مراتب با مراتب اخلاق فرق دارد
چنین مفهومی وجود ندارد



مراتب فقهی اخلاق:
عرفی
عقلی
عرفانی
اخلاق مراتب که به معنی مراتب اخلاق نیست.
حریف
اگزیستانسیالیست است و نه مسلمان
ازدواج مبتنی بر سنت و ضرورت است و نه مبتنی بر اخلاق.
اخلاق
یکی از عناصر مهم روبنایی هر جامعه است و تابع زیربنا ست
یعنی طبقاتی است و نه عرفی و عرفانی و عقلی


آره.
فحش نتیجه خشم است
و
خشم
نتیجه غیاب خرد اندیشنده


این
پست استثنائی بعضی ها ست
پستی که نه واژه های رکیک حال به هم زن دارد و نه هارت و پورت های واهی و خیالی و آبگوشت حیاری


این جور کارها را در فرنگستان به عهده پناهندگان از کشورهای بدبخت می گذارند.
بد فکری هم نیست.
شاید همین زباله گردها
روزی بساط زباله های جاندار جنقوری را هم جمع کنند تا مردم نفسی به راحتی بکشند

 
الگوی زندگی مشترک یا برد-برد یا باخت-باخت است.
برنده ای در آن وجود ندارد و اگر یک زوج می خواهند در زندگی مشترک خود موفق باشند، باید هر دو طرف برای آن تلاش کنند
رویا
 
مشه رویا
با این موعظه ها
کشتی ما را.
الگو به چه معنی است؟
الگو از مفاهیم خیاطی است
یعنی سرمشق، سرلوحه، مدل
برد برد که الگو نمی شود
آماج و یا هدف می شود

 
همه ما این واقعیت را از زبان بسیاری از زوجها شنیده‌ایم که بعد ازمدتی از ازدواجشان، علاقه شان نسبت بهم کم می‌شودوآن عشق آتشین روزهای اول جای خودرا به روزمرگی وسردی در روابط میدهد.
 "بسیاری از انتظارات اشتباه" ما در ازدواج و فرد مورد علاقه‌مان دلیل این کم شدن علاقه است
رویا
 
عشق و علاقه آتشین نری به زنی ویا زنی به نری
دلایل بیشمار دارد:
نیاز غریزی (جنسی)
نیاز مادی و مالی
نیاز استه تیکی و اروتیکی و پسیکولوژیکی
پس از رفع کم وبیش این نیازها در عرض چند سال
عشق و علاقه
جای خود را به بی رغبتی، مونوتونیسم، کسالت آوری، مکانیسیسم می دهد
زن و نر سابقاعاشق
دنبال نران و زنان خودفروش می روند
و
خودشان خودفروشی می کنند:
هم تجارت و هم زیارت
 



امارات برای رشد جمعیت امکانات بینظیر و رایگانی برای زنان باردار فراهم میکند به هر فرزند مادام‌العمر ماهیانه پنجاه هزار دلار حقوق میدهند خانه رایگان در اختیارش میگذارند مقایسه کنید با ایران که حکومت مردم را تشویق به فرزندآوری میکند ولی حتی زایمان هم در ایران رایگان نیست
مینا

لطان یابو هم همین کار را می کند.
وزیر مالیه اش از ارتودوکس های یهودی است که نه کار می کنند و نه حتی به سربازی و جبهه می روند
فقط عبادت می کنند و پشت سرهم تولید مثل میکنند
اگر مینا در جنقوری جای سیدعلی بنشیند
جمعیت ط. به ۸۰۰ میلیون نفر می رسد و مهدی ظهور میکند و جهان مسلمان می شود



فحش و خشم و چاقوکشی
نشانه خالی بودن کله از اندیشه و چنته از سخن اندیشیده است
فحش و خشم و چاقوکشی
کسب و کار لات ها و لاشخورها ست و نه کسب و کار خردگرایان و خردمندان

 
بدن زنان طبیعیه شبیه تابلوهای نقاشی زاییده تصورات ذهنی نقاشان ایده آل گرا نباشه؛ اینکه شبیه نقاشی ها نیست نرمالشه! اگر دیدین دختری عکس نودی براتون فرستاده همچون تابلوی نقاشی بی عیب ونقص بدانید و آگاه باشید که عکس فیک و دغل است و دختر دغلکاری نابکار که در صدد فریب شماست 
 رویا
 
در این موعظه رویا
جمله منطقی و درستی یافت نمی شود:
اگر «بدن زنان طبیعیه»
چرا باید نقاشی ها قلابی باشند
مگر نقاشی ها بر اساس زنان مدل کشیده نمی شوند؟
ضمنا مگر پورتره های زنان
بی عیب و نقص اند؟



"بهتر است ازدواجی نامبارک داشت،تا اینکه دستخوش رنج شهوت بود، این را می توان اخلاق مراتب دانست"
کامو

منظور کامو از «اخلاق مراتب» چیست؟
چنین مفهومی وجود ندارد.
حتما مترجم اشتباهی ترجمه کرده است
دلیل ازدواج اگر رفع حوایج جنسی باشد
حریف باید به جنقوری برود و تا توان در کمر دارد، پشت سر هم صیغه کند و هزینه ازدواج و دردسرهایش را تحمل نکند



بر اساس نتایج مجله تایم در سال ۲۰۱۱ تحقیقی بر روی مجرمین خانم زندان ایالت نیوجرسی امریکا صورت گرفت که مشخص گردید ۷۲ درصد از جرائم مربوط به خانم ها در زمانی بوده است که فرد در دوران قاعدگی بسر میبرده است. اثرعادت ماهانه بر رفتارو خلق و خوی آنها نیاز به توجه و آمادگی دارد
رویا
 
خردستیزی
یکی از گشتاورهای مهم مبارزه طبقاتی در دست امپریالیسم، فاشیسم و فوندامنتالیسم است.
 بدون تخریب خانه خرد خلایق
خرپروری دشوار است.
اگر عوامفریبان امپریالیستی به عوض پریود زنان، ترشحات هورمون های مختلف آنان را هم اندازه می گرفتند
به چنین نتایج بند تنبانی می رسیدند.
حتما ۹۹ درصد جرایم نران هم در چیز بند تنبانی مشابهی است


انقلاب اسلامی را ۱۴۰۰ سال قبل
حزب الله تحت رهبری حضرت محمد
کرده است.
قرآن کریم
مانیفست انقلاب اسلامی بوده است.
با انقلاب اسلامی جامعه در عربستان وارد فرماسیون برده داری شده است
به همین دلیل
بشریت عبد و بنده قلمداد شده و الله معبود و ارباب برده دار
روحانیت مرتجع است و نه انقلابی




در جنقوری
احوال پرسی
کردوکاری بی محتوا و توخالی است.
مثل سلام و خداحافظی و روبوسی و غیره است.
در فرنگستان قاعدتا از پیران و بیماران احوال پرسی می کنند
به همین دلیل
خیلی از افراد مسن
از احوال پرسی بیزارند


زیبایی چه معجزه‌ها که نمیکند!
 نقص عقلی زنی زیبا بجای آنکه توجه ها را از اوبرگرداند، جذاب‌ترش می‌کند؛
وحتا هرزگی وفساداخلاقی آنان به‌نظر بی ضرر وخوشایند میرسد،
امااگر یک زن کمی از زیبایی بی‌بهره باشد
 باید بیست برابر یک مردباهوش باشد تا حداقل، اگر نه عشق، کمی احترام به خودش جلب کند!
 رویا
 
این دعاوی دکاتر باید تحلیل شوند
زیبایی
همیشه
دیالک تیکی از جمال و کمال است.
دیالک تیکی از زیبایی صوری و ماهوی (ظاهری و باطنی) است
صورت زیبا تعیین کننده نیست.
عناوین و مدارک و مبالغ و مقامات هم به تنهایی تعیین کننده نیستند
به قول سعدی
تا فرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.
 خر
اگرهم ماهرو باشد و پالانی از جواهرات داشته باشد و عرعرش دلنشین باشد و پروفسور و دکتر و مهندس باشد،
کسی آدم حسابش نخواهد کرد.
ضمنا
معیار عینی و علمی برای زیبایی و دانایی و غیره چیست؟
 خیلی ها
مردم را تحقیر می کنند تا خود را خردمند و جذاب جا بزنند.


ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر