۱۳۹۹ شهریور ۷, جمعه

کلنجار سگی با سنگی در وراجستان (۵)

 

  
میم حجری 


۲۱
 
سنگ
 
دلم ضعف ميره واسه پيرمرداي سفيد گوگولي، 
دوس دارم برم ماچشون كنم 
اينقدر خووووبن
 
سگ
 

نه.
لازم نکردی ماچ شان کنی و مات شان کنی

پیران به یک نگاه نسیه خشنودند و به یک گوشه تنهایی نقد.

مگر
پیران
 در دیار جماران
از
عزرائیل کرونا
برگ امان دارند
تا
به ماچ ماهرویان تن در دهند.


۲۲
 
سنگ
 
من چيكار كنم خوابم ببره، واقعاً دارم ميميرم
  
سگ

باید دلیلش را کشف کنی.

مثلا
چای می تواند مانع خواب شود.
 
در این صورت چای را با شیر بخور و یا به عوض چای
شیر گرم بخور
آب میوه بخور

برای آمادگی اندام به خواب
کتابی بخوان
تا چشمات خسته شوند و خوابت ببرد

شیرین ترین خواب ها
خواب های پس از کار اند:
استراحت پس از خستگی فیزیکی اندام


۲۳
 
سنگ
 
کتاب خوب؟
بگید ملت عشق 
خودمو دار میزنما
 
سگ
 
هی حریفه شریفه
هر روز لختی از پارس های ما بشنو
تا رستگار شوی
 
۲۴
 
سنگ
 
مامان شما هم وقتي نقاشي ميكنين خونه رو، تمام خونه رو با شلنگ ميشوره؟؟؟ بخدا اين آدماي وسواسي ديوونه ترينن
  
سگ

اگر نقاش
نقاش باشد
و
نه
وراج،
به عوض غر زدن
مادر زحمتکشش را در حال شست و شو نقاشی می کند
 
۲۵
 
سنگ
 
دوغ خوردم پخش زمين شدم، 
حالا همين دوغ رو شب سه برابر بخورم 
اصلاًاثر نميكنه
 
سگ
 
فوت و فن تهیه دوغ
را
حریفه مه پیکر
باید از آشپز ناصرالدین شاه کریه المنظر
بیاموزد
تا
رستگار شود.
   
ادامه دارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر