۱۳۹۹ شهریور ۹, یکشنبه

کلنجار سگی با سنگی در وراجستان (۶)

 

  
میم حجری 

۲۶

سنگ

آه از این درد که جز مرگ من‌اش درمان نیست

 

سگ

مرگ

 همه چیز می تواند باشد

به

غیر از درمان

به

شاعر هم بگو تا عرشاد شود و خرشاد شود.

 

۲۷

سنگ

اینکه ما نصف شماییم توی قوانین کشور، 

خیلی کیف داره؟ 

نه؟!

 

سگ

قضیه برعکس است.

نران

حتی

نصف نصف نصف زنان 

هم

نیستند.

فریب عوام فریب ها

را

نباید خورد.

شعور مذهبی

شعوری وارونه و ضمنا وارونه نما ست.

در

دیالک تیک زن و مرد

نقش تعیین کننده از آن زن است.

 

بدون زن

نسل نربر می افتد.

 

چون

فقط زنانند که قادر به تولید مثل اند.

چه

 در عالم نباتات

چه

 در عالم جانوران از حشرات تا حیوانات

و

چه

 در جامعه و جهان و جماران 


۲۸

سنگ

من از آينه ها بيزارم

 

سگ

بعید است و عجیب است و غریب است.

برای اینکه
قاعدتا
ماهرویان
عاشق آیینه اند.

 ۲۹

سنگ

پای لپ تاپ بودم یهو بلند گفتم هورررا بلخره یه نفر پیدا شد.

 برادرزادم با هیجان گفت: 

که باهات ازدواج کنه؟

سگ

در طویله جماران

شوهر شده تحفه نطنز و کیما

فکر و ذکر خلایق در بند تنبان است و بس.

 به

کجای این طویله می توان آویخت پالان را؟

 

۳۰

سنگ

میشه یکی از طرف من بچه‌دار شه اسم بچه‌اش رو بگذاره شاتوت؟

 

سگ

خوب که چی بشه؟

ضمنا

شوهر کردن در طویله جماران

خریت بزرگی است

و

بچه دار شدن در این طویله

فاجعه ای کربلاتر از کربلا ست.

 ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر