۱۳۹۹ مرداد ۲۹, چهارشنبه

کلنجار سگی با سنگی در وراجستان (۱)

 

  
میم حجری 

۱
سنگ
 
چرا ما شیراز خونه نداریم؟ 
من نه خونه دوستام می‌خوام بمونم، نه خونه عمه‌هام نه فیلان و بیسار.
 
سگ
 
خانه
خدادادی نیست
سنگ.
 
خانه
را
باید ساخت و یا سازاند.
 
۲
سنگ
 
آنکه رفته، دیگر برنمی گردد.
 
سگ
 
هرگز 
مگو:
«هرگز»
 
در 
سیاره سرگردان زمین
همه چیز امکان پذیر است.
 
حتی
روی کار آمدن اهل قبور
و
فرمانفرمایی مرده های هفتصد کفن پوسانده
بر
زنده ها
 
۳
سنگ
 
خر بشوی
مادر نشوی.
 
سگ
مادر و پدر
در
تحلیل نهایی
خر هستند.

نه به یک دلیل.
بلکه به چندین دلیل.

یکی از دلایل مهم مادریت و پدریت (مولدیت)
تولید مثل و عشق عمیق و اصیل به توله است.

دلایل دیگر خریت والدین کدامند؟
۴
سنگ
 
اگه شما نسبت به من بی‌تفاوتی 
احتمال قوی بده
 که
 I'm into you. 
 
کلاً داستان‌ من اینه.
 
سگ
 
منظور از اینتویو چیست؟
دلیل در اندرون دیگری بودن چیست؟
چگونه می توان در اندرون دیگری بود و آن دیگری نسبت به تو بی تفاوت باشد
اگر خر نباشد.
ضمنا از کجا به این فراست و صراحت رسیده ای؟
 
۵
سنگ
ضد حالترین جمله ای که دخترا به پسرا میگن "تو مثل داداشمی"
 
سگ

منظور از ضد حال
حال به هم زن است؟

ضمنا تو مثل داداشمی معانی مختلف دارد.

مثلا
به معانی زیر است:
 
۱
مرا به چشم خواهر ببین نه به چشم هرجایی
 
۲
من عاشق اصیل و عمیق و ارگانیک تو ام
به همان سان که عاشق اصیل و عمیق و ارگانیک داداشم هستم.
 
۳
من به تو اعتماد دارم 
به همان سان که به داداشم.
 
۴
من زیردست تو ام و تو سرور منی
به همان سان که داداشم سرور من است.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر