پروفسور دکتر
ولفگانگ ایشهورن
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت
و
(۱۹۶۹)
برگردان
شین میم شین
انقلاب علمی و فنی
۵۴
· اینها تمرکز همه قوای مهم بر عوامل زیر الیزامی می گردد:
الف
· بر تشکیل سیستم های سازمانی مبتنی بر حلاجی داتاها
ب
· بر تعیین انواع ممکنه تولید، تحت شرایط تولیدی مختلف و مطلوب سازی مته متیکی آنها تحت شرایط مختلف
پ
· بر در نظر گرفتن پیش بینی جامعتی کلی در پیش بینی تولید
۵۵
· بدین طریق، انقلاب علمی و فنی، تحول در سطح و در سیستم نیروهای مولده جامعتی در مجموع را در برمی گیرد.
۵۶
· انقلاب علمی و فنی را اما نباید به انقلاب در علم و فن تقلیل داد.
۵۷
· برای انقلاب در سیستم کلی نیروهای مولده در ساختمان سیستم جامعتی سوسیالیسم سه روند زیر به وحدت می رسند:
الف
· تحول در مبانی علمی و فنی وجود جامعتی (اجتماعی) که با پیشرفت علمی و فنی در حال حاضر و آینده صورت می گیرد.
·
· مراجعه کنید به وجود اجتماعی
وجود اجتماعی (جامعتی)
https://hadgarie.blogspot.com/2020/06/blog-post_128.html
ب
· توسعه یونیورسال (عام) ممکنه کلیه نیروهای مولده جامعتی سوسیالیسم بر شالوده خاص خود که با آزادی از قید و بندها و تأثیرات آنتاگونیسم های (تضادهای آشتی ناپذیر) اجتماعی صورت می گیرد.
پ
· توسعه فراگیر و همه جانبه شخصیت هر کدام از زحمتکشان (تشکیل به لحاظ تاریخی نوع طراز نوینی از مولدین سوسیالیستی) که با قوام یابی سیستم کلی اقتصادی و همبود (اجتماع) انسانی سوسیالیستی امکان پذیر می گردد.
· مراجعه کنید به شخصیت.
شخصیت
http://mimhadgarie.blogfa.com/post/5072
http://mimhadgarie.blogfa.com/post/5071
۵۸
· بدین طریق، توسعه حداکثر (ماکسیمال) علم و فن و توسعه همه جانبه انسان در روند واحدی به هم می پیوندند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر