۱۳۹۶ آذر ۲۵, شنبه

پای منبر بهاره مهرجویی (۱۱)


چرا زنان شوهردار 
در هوس 
ترمز می برند؟
 
 بهاره مهرجویی 
 
 خیانت زنان شوهردار 

ویرایش و تحلیل
از
ربابه نون

زن چهل و سه ساله‌ ای که با پسر خواهر شوهرش وارد رابطه شده.
 پسر جوانی که پانزده سال با او تفاوت سنی دارد.
 زن هیچ وقت فکرش را نمی‌ کرد 
که
 شوخی‌ ها و تنها شدن‌ ها و جای پسرم است 
و من با فلانی می‌ روم خانه، 
برایش دردسرساز شود.
 
 
همانطور که گفته شد،
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر سکس
باید 
با 
مثال های مشخص
در
عرصه های مختلف جامعه بشری
تشریح شود.
 
منظور از تنوع بخشی بی بند و بار به سکس چیست
و
پیامدهای آن کدامند؟
 
۱
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
از
سکس مینیاتوریزه شده
جنبش اجتماعی 
می سازد
و
به مثابه آلترناتیوی برای جنبش انقلابی  (مبارزه طبقاتی)
به بشریت قالب می کند.
 
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
 برای جامه عمل پوشاندن به این توطئه طبقاتی اش
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر سکس
را
به کار می اندازد:
 
۲
سکس به انحای مختلف
تکثیر می شود
و
در
یوتوب و رسانه ها و مجلات و پورنو ـ زباله ها
جامه تصویر ثابت و سیار به خود می گیرد:
 
الف
سکس با جنس مخالف
 
۱
این طبیعی ترین فرم سکس است
که
هم 
میان نباتات،
هم 
میان جانوران از حشره تا حیوان
و
هم
میان انسان ها
از دیرباز رواج داشته و دارد.
 
۲
این فرم طبیعی سکس
اما
با
هزار و یک قید و شرط
مشروط می شود.

یعنی
آدم
اگر سلب آدمیت نشده باشد،
نمی تواند با هر کسی جفتگیری کند.

حتی
بخش اعظم جانوران
تن به چنین بربریتی نمی دهند
چه رسد به آدمیان.

قبل از جامه عمل پوشی این فرم ناتورال سکس،
مؤلفه های طبیعی، غریزی، ژنه تیکی، استه تیکی، اتیکی، قومی، ملی، معرفتی، طبقاتی و غیره
وارد عمل می شوند 
و
  نقش خاص خود را ایفا می کنند.
 
می توان گفت
که
سکس طبیعی
با
شیفتگی خودپو، جهشی ـ ناگهانی ـ طرفة العینی و جرقه آسای
یکی
بر 
دیگری
و
یا
هر دو به همدیگر
مشروط می شود.
 
۳
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
اما
اعضای جامعه
را
خرد زدایی
فرهنگ زدایی
تمدن زدایی
و
نتیجتا
آدمیت زدایی
می کند.
 
آن سان
که
اعضای مسخ گشته جامعه
فکر و ذکر و هم و غمی
جز جفتگیری با جنس مخالف ندارند.
 
به زبان بهاره مهرجویی،
«در هوس ترمز می برند.»
 
۴
سکس
چه بسا
برای خیلی ها  
به چیزی در حد آب و نان تبدیل می شود.
 
می توان
از
اعتیاد اعضای جامعه به سکس دم زد.
 
اجامر آدمیت زدایی شده،
به محض ورود به کشوری
جنده ای 
می جویند.
 
۵
سکس
به زندگی توخالی این جماعت
معنیا و محتوای کاذب می بخشد.
 
سکس
اجامر
را
استرس زدایی می کند.
 
این سکس اصلا سکس نیست.
 
این عملیات جنسی مکانیکی بی محتوا ست.
   
چنین سکسی
در حد مسکن است.


چنین سکسی
عیاش
را
برای لحظه ای چند تسکین می دهد،
بی آنکه بلحاظ روحی و روانی واقعا ارضا کند.

درست
به دلیل بی محتوایی این نوع از سکس،
راه حلی جست و جو می شود.
 
طبقه حاکمه 
هم
سودایی جز کشف حوایج اعضای جامعه
و
تولید کالای مربوطه
در سر  ندارد.
 
ب
نوع دیگر سکس
استفاده های جنسی دیگر از جنس مخالف است.
 
۱
استفاده ایراسیونالیستی و نیهلیستی ـ اتیکی (ضد اخلاقی) و نیهلیستی ـ استه تیکی
از جنس مخالف است.
 
مثلا
تبدیل دهن حریف
به
مستراح
و
مناطق دیگر اندام حریف
به آلت تناسلی.
 
۲
این تنوع در سکس
اما
راه
را
برای ابتلاء به بیماری های متنوع از قبیل ایدز و غیره
هموار می سازد
و
نه
برای
ارضای روحی و روانی اصیل اعضای جامعه.
 
به همین دلیل جست و جوی الترناتیو (بدیل) بهتر ادامه می یابد
و
علما و آیات عظام طبقه حاکمه
بدیل بهتر
را
بلافاصله
پیدا می کنند 
و
عرضه می دارند.
 
پ
همجنسگرایی
 
۱
همجنسگرایی نران
  همان لواط معروف در رسالات آیات عظام است.
 
مش محمود احمدی نجات
در
۳۰ عن عن اما ادعا می کند
که
در طویله جماران  
در سایه عرشاد علما
از
همجنسگرایی اثری نیست.

۲
هم 
همجنسگرایی نران 
و 
هم 
همجنسگرایی زنان
در جوامع قرون وسطایی از دیرباز رواج داشته است.
 
ولی
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
از
همجنسگرایی
 جنبش اجتماعی قلابی می سازد
تا
جنبش انقلابی فراموش و خاموش شود.
 
طرز ترویج هممجنسگرایی همه جانبه
توسط طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
فقط
به لحاظ فرم
 متفاوت بوده است
و
نه 
به لحاظ محتوا.
 
یکی مبتنی بر امر است و دیگری مبتنی بر نهی.
 
ت
سکس با اعضای خانواده خود.
 
۱
طبقه حاکمه امپریالیستی 
برای ترویج این نوع مخرب و منفی از سکس،
قصه ها، شعرها، رمان ها و فیلم های متعددی تولید و منتشر کرده است:
 
الف
در زمینه سکس مادر با پسر
 
ب
دختر با پدر
 
پ
مادر با پسر ناتنی

ت
دختر با پدر ناتنی

ث
خواهر با برادر

۲
طبقه حاکمه امپریالیستی 
با
این تیر سکسوئالیستی
ضمنا
هدف های ایده ئولوژیکی دیگری 
را
هم
نشانه می گیرد:
مثلا
اعضای جامعه
را
 اخلاق زدایی می کند.
 
روانی می سازد.
 
این نوع از هوسرانی های غیرطبیعی و ضد اجتماعی (آسوسیال)
تار و پود روح و روان اعضای جامعه
را
مختل می سازد.
 
گاهی
مادر و پسری در پی این عیاشی ضد اخلاقی
جنون می گیرد و دست به انتحار می زند.
 
ادامه دارد.
 

۱ نظر: