۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

سیری در خزعبلات خزعلی (۱۳)


ویرایش و تحلیل
از 
مسعود بهبودی
 
قلمت بشکند تاریخ،
اگر ننویسی 
که
 پس از کشته شدن جوانان وطن در راه دفاع از میهن
برای صیغه کردن زنان آنان 
چه رقابتی داشته اند

سؤال ناقابل از مش مهدی خزعلی این است
که
چرا اجامر جماران 
زنان شهدا
را
صیغه می کنند؟

مگر طرز و طریق دیگری 
برای حمایت از زنان شوهرشهید وجود ندارد؟

آخر
لامصبا
صیغه موقت 
که 
درمان درد زنان شوهرشهید نمی شود.

سکس مکانیکی
آنهم با عنتر بد ترکیب پشمالویی
که
برای زنان شهدا
حلال مشکلات و معضلات نیست.


جواب به این سؤال
ضمنا حاوی جواب به سؤالات مطروحه در بخش های پیشین همین تحلیل است.
 
۱
 
فَرُّخرو پارسا
( ۱۳۰۱ - ۱۳۵۹)
  وزیر آموزش و پرورش ایران
 در کابینه دوم و سوم امیرعباس هویدا 
به
 اتهام
«حیف و میل اموال بیت المال و ایجاد فساد در وزارت آموزش و پرورش و کمک به نشو و نمای فحشا در آموزش و پرورش و همکاری مؤثر با ساواک و اخراج فرهنگیان انقلابی از وزارت فرهنگ ایران و غیره...»
در دادگاه عنگلاب اسلامی شعبه تهران به ریاست صادق خلخالی
 محاکمه شد
 و
 به
 عنوان «مفسد فی الارض» 
 در تاریخ ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برابر با ۸ مه سال ۱۹۸۰ اعدام گردید. 
مرده‌ شو های عنگلابی، از شستن جسد فرخرو پارسا 
  خودداری کردند.
 به‌ ناچار زنان خانواده 
پیکر او را شستند.


به روایتی
اجامر جماران
در بازجویی از فرخرو پارسا
که سن و سالش  به۶۰ لگد می انداخت،
می پرسند:
«به شاه از آن چیز های دیگر هم داده ای؟»
 
فرخرو پارسا 
احتمالا
جواب می دهد که وزیر بوده است و نه جنده.

بازجو می پرسد:
«به ولیعهد چطور؟»

از این پرسش و پاسخ می توان
 به 
روند های روانی اجامر جماران 
اندکی پی برد.
 
این جانوران
 بردگان قوای غریزی
 اند.
 
بردگان «خور و خواب و خشم و شهوت» اند.
(سعدی)
 
این اجامر فکر و ذکر و هم و غمی
جز ارضای حوایج ارضا ناپذیر غریزی 
در دل ندارند.
 
۲
قلمت بشکند تاریخ،
اگر ننویسی 
که
 پس از کشته شدن جوانان وطن در راه دفاع از میهن
برای صیغه کردن زنان آنان 
چه رقابتی داشته اند
 
درست
به همین دلیل
به عوض پیدا کردن مثلا شوهر برای زنان شوهرشهید
در 
صیغه کردن آنها 
با هم مسابقه می گذارند.
 
بدین طریق
زنان شهدا
میان اعضای طبقه حاکمه
دست به دست می شوند.
 
ما
در این مورد
 با
 دیالک تیک ترفند 
سر و کار پیدا می کنیم:
 
الف
از سویی
دختران  مردم
را
به عنوان طعمه جهت صید پسران مردم
به قلاب می بندند.
 
بدین طریق ازدواج های مبتنی بر بی شرمی و بی رحمی
صورت می گیرند.
  
دختران جوان مردم
به عنوان اسباب سربازگیری از فرزندان مردم 
مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

ب
از سو دیگر،
پس از مرگ جوان مردم در جبهه جنگ،
زنان شوهر مرده
را
مورد سوء استفاده شخصی قرار می دهند
و
بسان جنده به همدیگر پاس می دهند.
 
۳
قلمت بشکند تاریخ،
اگر ننویسی 
که
 پس از کشته شدن جوانان وطن در راه دفاع از میهن
برای صیغه کردن زنان آنان 
چه رقابتی داشته اند
 
سؤال اول این است
 که 
چرا 
مش مهدی خزعلی
در آن زمان اعتراضی نداشته است؟
 
سؤال دوم این است
که
 دلیل سیری ناپذیری اجامر طبقه حاکمه 
از 
خور و خواب و خشم و شهوت
 چیست؟
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر