۱۳۹۰ آبان ۲, دوشنبه

اخباری از جهان (3)

سرچشمه:
http://www.glasnost.de
برگردان میم حجری

1
قتل بربرمنشانه رهبر کشوری مستقل
(معمر قذافی)

• معمر قذافی به هنگام قتل بربرمنشانه اش گفت:
• «من در جائی زندگی می کنم که شما نمی توانید زخمم زنید:
• من در قلب میلیون ها زندگی می کنم!»

• هلری کلینتون مرگ قذافی را جلوی دوربین خبرنگاران جشن گرفت و به خنده گفت:
• «رفتیم، دیدیمش:
• مرده بود!»

• دادگاه جنائی بین المللی (ICC) فرمان بازداشت قذافی را صادر نکرد!
• از انترپول هم در رابطه با قذافی اثری نبود!

• امریکا فراتر از همه چیز!


تروی انتونی دیویس (1968 ـ 2011)
بیگناه متهم به قتل در 21 سپتامبر در امریکا اعدام شد.

• امریکا تروی دیویس را هم کشت.

• نه طرفداران حقوق بشر در سازمان ملل اعتراضی کردند و نه رسانه های همگانی!

2
معمر قذافی

• معمر قذافی گفت:
• «اندوهگین نباشید!
• و گرنه دچار ضعف می شوید و نیروی پیکارتان برای پیروزی کاهش می یابد!»

3
ایگناتسیو سانچز

• ایگناتسیو سانچز گفت:
• «دیروز در مرگ معمر قذافی گریستم!
• او انسان مهربانی بود.
• من این را به کسانی می گویم که مرا نمی شناسند!»

4
شهر سیرت به آتش کشیده شد!

• پیروزی کلی ـ نابودی کلی!

• در لفافه کثیف ناتو، جنایت ادامه می یابد!


5
همبستگی با مردم لیبی!

• انجمن آزاد اندیشان آلمان قتل بربرمنشانه رهبر کشوری مستقل را و جنایت در حق مردم لیبی از سوی ناتو
را محکوم کرد.

• انجمن آزاد اندیشان آلمان اعلام کرد:

• «ما در عصر افلاج اخلاقی افکار عمومی غرب از طریق اشاعه تبلیغات دروغین فراگیر بسر می بریم!
• ما در عصر زوال دستاوردهای تمدن بسر می بریم!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر