۱۴۰۲ تیر ۱۳, سه‌شنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (س) سازمان اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان (اس ای دی) (۱)

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۱

·    سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان، شالوده حزب سوسیالیستی متحده آلمان است.

 

·    مراجعه کنید به حزب سوسیالیستی متحده آلمان

 

۲

·    سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان بنا بر اساسنامه حزب در کارخانجات، تعاونی های کشاورزی، کارخانجات خلقی، واحدهای پلیس خلق آلمان و ارتش ملی خلق، ادارات دولتی و اقتصادی، انستیتوهای علمی، آموزشگاه ها، روستاها و مناطق مسکونی (اگر در انها حداقل ۳ نفر عضو حزب باشند) تشکیل می یابد.

 

۳

·    هر عضو حزب (هر کاندید) که کارخانه ای، تعاونی کشاورزی ئی، کارخانه خلقی ئی، اداره ای، انستیتویی کار می کند، باید متعلق به سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان در آنجا باشد، در فعالیت آن شرکت ورزد و سهم خود را در آنجا ادا کند.

 

۴

·    سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان در کل کردوکارش از برنامه، اساسنامه و مصوبات کمیته مرکزی حزب سوسیالیستی متحده آلمان (اس ای دی) تبعیت می کند.

 

۵

·    سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان زحمتکشان را حول حزب متشکل می سازد و آنها را برای تحقق بخشیدن به سیاست حزب سازمان می دهد.

 

۶

·    عالی ترین ارگان سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان را گردهمایی اعضا تشکیل می دهد که به طور منظم یک بار در هر ماه برگزار می شود.

 

۷

·    گردهمایی اعضا زمانی صلاحیت تصویب دارد که حداقل نصف اعضای سازمان یافته در سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان حاضر باشند.

 

۸

·    گردهمایی اعضا برای انجام کار به انتخاب رهبری سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان به مدت یک سال مبادرت می ورزد.

 

۹

·    کسانی که در سازمان های بخشی حزبی عضوند، به انتخاب رهبری  سازمان  اساسی حزب سوسیالیستی متحده آلمان به مدت دو تا سه سال مبادرت می ورزند که کلیه کارخانجات، ادارات و انستیتوها را در بر می گیرد.

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر