۱۴۰۱ بهمن ۲۹, شنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ج) جوانان آزاد آلمان (اف دی یود) (۲)

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۹

·    جوانان آزاد آلمان، نقش خود را به عنوان ارتش ذخیره حزب ایفا می کنند.

·    آن سان که در صفوفش بهترین ها و قبل از همه کارگران جوان تربیت می شوند تا  به عنوان کاندید حزب سوسیالیستی متحده آلمان (اس ای دی) درآیند.

 

۱۰

·    جوانان آزاد آلمان به توسعه و تربیت کادرهای نوین مبادرت می ورزد.

·    کادرهایی که در آینده پست های (فونکسیون های) پر مسئولیتی را در کلیه عرصه های حیات جامعتی جمهوری آلمان دموکراتیک تقبل می کنند.

 

۱۱

·    جوانان آزاد آلمان در پی جلب کلیه جوانان جامعه و شرکت اکتیو (فعالیت مبتنی بر آگاهی و داوطلبی) آنها در تشکیل جامعه سوسیالیستی توسعه یافته در جمهوری آلمان دموکراتیک، مدافعه از میهن سوسیالیستی خود در مقابل کلیه تهاجمات امپریالیستی و عمل با روحیه انترناسیونالیسم پرولتری است.

 

۱۲

·    جوانان آزاد آلمان با سفر تحصیلی جوانان آزاد آلمان، سهم مهمی در از آن خود کردن (فراگیری عمیق، هضم و جذب) مارکسیسم ـ لنینیسم توسط جوانان ادا می کند.

 

·    مراجعه کنید به سفر تحصیلی جوانان آزاد آلمان

 

۱۳

·    یکی دیگر از سوداهای (اهداف و آماج های) مهم جوانان آزاد آلمان، همکاری همه جانبه جوانان در حل مسائلی (وظایفی) است که در تولید مادی و کشاورزی مطرح می شوند.

 

۱۴

·    جوانان آزاد آلمان شرکت در مسابقات سوسیالیستی  و جنبش استادان فردا در کار همبودین (مشترک) سوسیالیستی توسط جوانان و گردان های جوان و موضوعات جوانان و غیره را پیشبرد می بخشد.

 

۱۳

·    جوانان آزاد آلمان مسائل فکری، فرهنگی، ورزشی و توریستی مطروحه در حیات جوانان را مثلا با جنبش استعدادهای جوان، گالری سوسیالیسم، کلوب آواز (جنبش آواز) و اسپارتاکیادهای (واحدهای اسپارتاکوسی) کودکان و جوانان  مورد توجه قرار می دهد.

 

·    مراجعه کنید به جنبش استعدادهای جوان، گالری سوسیالیسم، کلوب آواز (جنبش آواز) و اسپارتاکیادهای (واحدهای اسپارتاکوسی) کودکان و جوانان 

 

۱۴

·    جوانان آزاد آلمان اعضای خود را در زمینه عمل بر طبق قوانین اساسی اتیک و اخلاق سوسیالیستی تحت تأثیر قرار می دهد.

 

۱۵

·    جوانان آزاد آلمان خود را به تعمیق پیوند کلیه جوانان با اتحاد شوروی و دیگر  دول همبود سوسیالیستی مکلف می داند.

 

۱۶

·    جوانان آزاد آلمان در مزرع دل جوانان بذر نفرت و کین نسبت به امپریالیسم، فاشیسم، میلیتاریسم، راسیسم و نئوکلونیالیسم (استعمار نو) می افشاند.

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر