۱۳۹۹ آبان ۲۶, دوشنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۱۵۸)

 
 
میم حجری
 

۹۸۱
سنگ سخنگو
 
فقط من حق دارم عکسای سکسی پست کنم، لطفا رعایت کنید
 
سگ سخن جو

خیلی ها جفتگیری را با سکس عوضی می گیرند.
 
شاعری از جماران
عکسی از جفتگیری خر ها در فیسبوک منتشر کرده بود
و
زیرش راجع به عشق بازی خران
به منبر رفته بود.

جفتگیری مکانیکی
اما 
سکس نیست.
 
سؤال این است
که
سکس چیست؟
 
۹۸۲
سنگ سخنگو
 
نشستم با بابام حرف زدم، میگه یادته اونبار اردو خارج شهر رفتین؟ من پشت سرت اومدم. اونبار با رفیقات رفتی فلان جا بازم من اومدم
  دلم خوش بود آزادی دارم نگو همه جا تحت تعقیبم
 
سگ سخن جو 
 
آزادی
شاید 
همین باشد.
تعریف فلسفی آزادی:
آزادی درک جبر است.
جبر
به قوانین عینی هستی اطلاق می شود.
روزی که مادر شدی
دغدغه مادران و پدران را درخواهی یافت.
آنارشی را نباید با آزادی عوضی گرفت.
 
۹۸۲
سنگ سخنگو
 
دخترا،منتظرنباشید یه پسر خوب بیاد مختونو بزنه؛ پسرای خوب مخ زنی بلد نیستند.
 
سگ سخن جو 
 
مخ زنی؟
عجب اصطلاحاتی جمارانیان دارند؟

عشق
هر گنجشکی را در طرفة العینی به قناری مبدل می سازد
و
هر شاطری را به شاعر
 
۹۸۳
سنگ سخنگو
 
 اگه مرگ تون دست خودتون باشه ترجیح میدید چطوری بمیرید؟ خودم: دلم میخواد قرص بخورم و بخوابم.
 
سگ سخن جو
 
ما
سگ ها
فرصت اندیشیدن به مرگ را نداریم
پارس بسیار است و فرصت کم

۹۸۴
سنگ سخنگو

آخرین چسناله من :
 بهترین دوستم بلاکم کرد 
تو اینستا بهش پیام دادم و حرفای دلمو بش زدم 
اگه بازم کنه اینجا که هیچی قول میدم بعد یه مدت برگردم و شاد ترین دختر توئیتر شم، اگ هم ک از دستش بدم دیگه هیچ وقت نمیام و راحت میشین از دست من
 
سگ سخن جو 

مطمئنی که معنی دوست و دوستی را می دانی؟

پیدا کردن دوست کار مشقت باری است.
پیدا کردن خاطرخواه و هوسباز و غیره را نباید با دوستیابی عوضی گرفت.
دوست را باید میان خیل دشمن جست.
یعنی
قبل از پیدا کردن دوست
باید
دشمنان خود را بیابی.
 
۹۸۵
سنگ سخنگو
 
دوستم ب دوس پسرش گفت
 کی میای منو بگیری
 پسره هم گفته
 من اصن بکن در رو ام 
دوستمم کم نیورده گفته 
منم جنده ام
 
سگ سخن جو
 
عجب جوابی.
برای چی گفته که جنده است؟
جنده معنی دیگری دارد.
جنده که به کسی پیشنهاد ازدواج و تشکیل خانواده نمی دهد.
جنده
اصلا
نمی تواند عاشق کسی شود.
چه جنده نر و چه جنده زن.
جمارانیان
معنی مفاهیم را اصلا نمی دانند.
 
۹۸۶
سنگ سخنگو
 
بهم بگو این چه مرضیه که این موقع شب از سر بیکاری میرم ویدیو‌های غذا خوردن مردمو تو اینستا می‌بینم و به خودم تلقین می‌کنم که گشنه‌ام، در صورتی که کاملا سیرم؟
 
سگ سخن جو
 
تلقین نمی کنی.
این واکنش طبیعی اندام آدمی است.

مثال:
اگر کسی به آبشاری برسد و یا شیر آب را باز کند.
ادرارش می گیرد.

مشاهده استفراغ کسی
همان
و
بالا اوردن همان

اندام آدمی و حتی نبات و جانور
سیستم مولتی فونکسیونال بغرنجی است
  
۹۸۷
سنگ سخنگو
 
کاش یکی بود فقط باهام حرف میزد منم فقط گوش میکردم
 
سگ سخن جو 

هنر در جمارانیان است و بس.
 
مگر ممکن است که تو گوش محض بی هوشی باشی؟ 

حتی کوه به بانگ کسی به زبان پژواک پاسخ می دهد.

۹۸۸
سنگ سخنگو
 
تاحالا از کسی انتقام گرفتی؟
 نتیجه؟
 
سگ سخن جو
 
انتقام
کسب و کار ساده لوحان کوته اندیش
است.
 
برای اثبات صحت این نظر ما بهتر است مثال مشخص بزنیم:
 
 
حریفی
نسبت به همنوعی به هر دلیلی کینه در دل داشته است.
برای خالی کردن کینه خود نسبت به حریف
مادر و خواهر و همسر و یا دختر و پسر او را
مورد ضرب  وشتم و یا تجاوز جنسی قرار داده است.
 
این فرد
اگر بخواهد مقابله به مثل کند
یعنی انتقام بگیرد
چه باید بکند؟
 
شکنجه گری
کسی را و یا خواهر و برادر و دختر و پسر کسی را آش و لاش کرده است.
پاسداری و یا بسیجی ئی
به گلوله بسته و کشته است.
 
چگونه و چرا باید از شکنجه گر و پاسدار و بسیجی و غیره انتقام گرفت؟
اینها
چه فرقی با معلم و رفتگر و رختشو و خیاط و نجار و بقال دارند؟
اینها هم نان سفره خانواده خود را در می آورند و به همین دلیل مجبور به اجرای فرامین مقامات بالا هستند.
حتی
سید علی و مشد حسن و ظریف و غیره
اشخاص حقوقی اند.
مأمور طبقه حاکمه اند.
از چه کسی باید انتقام گرفت؟
اصلا نتیجه انتقام مثلا از سیدعلی چه می شود؟
سید علی به همان سان تعویض و جایگزین می شود که شکنجه گری، پاسداری و پاسبانی  تعویض و جایگزین می شود.
 
۹۸۹
سنگ سخنگو
 
چه بده انتظار زمانیکه هیچ کاری ازت ساخته نیست.. فقط باید بشینی ببینی خودش کِی میاد سمتت
 
سگ سخن جو
 
اکنون
انتظار
تا حد زیادی دیگر بدتر از مرگ نیست.
چون امکانات تلفنی، تلگرافی، انترنتی وجود دارند.
قبلا 
دشوار بود.
مگر اینکه منتظر کسی باشی که اسیر لاشخورها و مافیا هستند.
 
۹۹۰
سنگ سخنگو
 
خوشبختی یعنی خاله ات زنگ بزنه بگه دارم دلمه درست میکنم بیا سهم دلمه ات رو ببر
 
سگ سخن جو 

می دانی معنی این تعریف تو از خوشبختی چیست؟
خوشبختی یعنی شکم.
 
حریف دیگری نوشته بود:
خوشبختی یعنی اینکه دوست پسرت بیاید و تو را به رستوران ببرد.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر