۱۳۹۹ اردیبهشت ۳, چهارشنبه

پروا و پرواز و پارس و پرخاش (۲۹۵)

 
جمعبندی
از
مسعود بهبودی
 
هی مشد اشرف دهقان

اینهمه
لاف از کبر و کبیر و تکبر مزن

از هر بدبختی
رفیق کبیر اختراع مکن

گناه دارد.

انجمن فدائیان اسلام و خلق و مجاهدین اسلام و خلق و دیمدام و لیملام
انجمن المجانین بوده است.

مجانین را که نمی توان به صغیر و کبیر
طبقه بندی کرد.
 
آزادی
مفهومی فلسفی است
مش مسی

۱
ظریف الظرفا
در
طوایل امپریالیستی
تربیت شده است

۲
به همین دلیل
ظریف الظرفا
همانقدر از تعریف آزادی خبر دارد که ترامپ الالغا

۳
آزادی به نظر خود به چه معنی است؟
آزادی که به معنی عرق خوری نیست.

۴
جمهوری جنایت و جنون اسلامی
به فکر تندرستی سکنه طویله است.
خدا این زباله ها را برای عرشاد خلایق خر به صراط شور و شر
مأموریت داده است.

۵
میخوارگی
هم
مخرب جسم
است
و
هم
معذب روح

۶
مگه نمی بینی که ترامپ الالغا
چگونه در حفظ تندرستی سکنه طویله امریکا
سنگ تمام می گذارد؟

۷
به
عوض ۴۰۰۰۰۰ نفر که پیشگویی کرده بود
۴۱۰۰۰ نفر نفله شده اند.
 
هی مش مسی
 
به
این علامه های جماران بگو
اینهمه فوت و فن و ترفند را
پاتنت کنند
و
کیسه خلیفه را از تریلیون ها دلار اعلی
پر کنند.

همین طوری هدر ندهند
 
از جوجه کشی تا جوجه کش ـ کشی 

جوجه کش ها بسپارید به دست جوخه های جوجه های جنایت عنقلاب اسلامی
بالاخره
چندین میلیون لاشخور سپاهی و بسیجی و کلاهمخلی علاف
هم
باید
سرشان گرم شود.



علی پاشایی

قرآن همی زنند سر نیزه
قومِ مکر
می تازد عمروعاص زمان،
ذوالفقار کو؟

مردم
به زور
راهی جنت نمی شوند
زاهد بگو
که
جبر چرا،
اختیار کو؟

شهر است پر زمرده و تابوتِ آهنین
آن عطر یاس وسرخی رنگِ انار کو؟

پایان
 
شايد حس پيري مرا ترسانده است
چون همراهي ندارم
 
الشعراء کذاب
اصلا به روی تو نمی آید
که
به پیری اندیشیده باشی
هراس از پیری
پیشکش جنتی جذامی
تمساح یزدی
و سید علی خامنه ای ـ خراسانی


آره. 
تو گفتی و ما هم خر شدیم و باور کردیم.

۱
بنياد ظلم در جهان
اول
اندکي بوده است
هر که آمد
بر
او
مزيدي کرد
تا بدين غايت رسيد.
سعدی

۲
آنگاه
خاوران ها
از
اجساد
پر شدند.

۳
و
شرم
در
جهان
کیمیا
شد.
 
نهاد مردمی

امروز
فقط
براندازی
باید حرف همه ی ما باشد 


۱
ما باید میان
براندازی
و
بر عن عندازی
تفاوت قایل شویم.

۲
اگر نمی خواهیم
به
عوض انقلاب
عن گلاب کنیم.



خرد کل اندیش (فلسفه میملام) و حقیقت عینی
مهمترین ستاد و سنگر پرولتاریا ست.

۱
مسئله را باید اولا در عالم عام و کل طرح کرد و نه در خطه خاص و جزء.

۲
فقط در آن صورت می توان حقیقت را یافت.

۳
حقیقت در عام و کل است.

۴
به قول مولانا
حقیقت وجودی فیل
در کل وجود فیل است
و
نه
در
دندان و خرطوم و دم و پای فیل

۵
ثانیا
خرد کل اندیش و حقیقتعینی
مهمترین سنگر و ستاد پرولتاریا ست.

۶
این سنگر و ستاد مهمترین امتیاز و مزیت برای پرولتاریا ست.

۷
طبقات اجتماعی دیگر
محروم از این ستاد وسنگرند.
 
یا دفاع رشوه نگیرانه از حقیقت عینی و یا عوامفریبی

۱
حق با شما ست.

۲
مطالب ما
بی مشتری اند.

۳
ما اما
به دنبال نوچه نیستیم.

۴
اگر در صفحه فیسبوک تو و ابوجهال دیگر
ابراز نظر کردیم
برای مان تعیین تکلیف کن.

۵
این صفحه صاحب دارد
و
صاحبش
الحمد لله
شل و لال نیست.

۶
خودش اگر خواست می تواند کامنت ما را حذف کند.

۷
تو
کامنت های ما را نخوان.

۸
حیرت انگیز اما این است که خود تو ضمن تحقیر ما
ای بسا
سؤال طرح می کنی و جواب انتظار داری.

۹
حواست کجا ست؟

۱۰
ما که ادعایی نداریم.

۱۱
سبک نگارش ما
اولا
تعیین کننده نیست

۱۲
تعیین کننده
محتوای کامنت های ما ست.

۱۳
تعیین کننده
موضعگیری طبقاتی ما ست.

۱۴
سبک نگارش ما
همان سبک نگارش قران کریم است.

۱۵
به نظر ما
برای فهم و تفهیم افکار
سبک کریم
بهترین سبک نگارش است.

۱۶
زنده باد کریم.
ننگ بر ابوجهل

۱۷
مارکسیست ها فقط به شرط دفاع از حقیقت عینی
می توانند
مارکسیست باشند.

۱۸
دفاع از حقیقت عینی
به هر قیمت

۱۹
دفاع از حقیقت عینی
بدون رشوه گیری و رشوه دهی

۲۰
به نظر ما احزاب به اصطلاح کمونیست
دچار قصور مضری در دفاع از حقیقت عینی شده بوده اند و عملا به عوامفریبی مبتنی بر پراگماتیسم مبادرت ورزیده اند.

۲۱
این طرز برخورد
هم
شرم انگیز است
هم
ضد مارکسیستی است
و
هم
ارتجاعی است.
 
ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر