۱۳۹۹ بهمن ۱۲, یکشنبه

کلنجار سنگ سخنگویی با سگ سخن جویی (۳۲۹)

 

Bild

میم حجری

 

۳۸۱۳

سنگ سخنگو

دور باش اما نزدیک. 


دلهای ما که بهم نزدیک باشد،
دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم
دور باش اما نزدیک.
من از نزدیک بودن های دور می ترسم. 

شاملو

 
سگ سخن جو

 

دوری و نزدیکی
با هم رابطه دیالک تیکی دارند.
هر که از دیده رود
از دل برود.
دلیل نزدیکی های دور
سیری از همدیگر
مونوتونیسم است.
با دور بودن
خاطره جای تماس و تجربه میگیرد.
هارت و پورت جای لاس و لیس را.

۳۸۱۴

سنگ سخنگو

با وجود اینکه کیکهای خوبی درست میکنم حتا میتونم بگم حرفه ایم در این مورد، ولی برای تولد باید کیکو از بیرون گرفت.

سگ سخن جو

 

تفاوت کیک خودپخته با کیک بیگانه پخته چیست؟
چرا کیک خودپخته
حاوی کیفیت صدهزاربار بهتر است؟

۳۸۱۵

سنگ سخنگو

رنجور نباش خواهرم در آخر مالک اصلی زمین ما مستضعفان خواهیم بود

سگ سخن جو

 

مستضعفان؟
غزاله مثل سران و نران و ضعیفگان جنقوری می اندیشد
مستضعفان مالک هیچ چیز نخواهند بود
جز ذلت.
سوبژکت تاریخ
طبقه کارگر است و نه مستضعفان بی همه چیز و میلیاردر

۳۸۱۶

سنگ سخنگو

در مملکتی که انتخاب واکسن هم به‌عهده متخصصش نیست و صدتا باند فاسد قدرت و ثروت توش دخیلند ما رو دیوانه‌ای چیزی گرفتید که برامون از رای دادن و رییس‌جمهوری و اصلاح‌طلبی و امکان تغییرات گام‌به‌گام حرف می‌زنید؟ برید پی کارتون بابا، اه.

سگ سخن جو

 

طوله (طویله) از پای بست ویران است.

 
فکر میکنی متخصصان شان
متخصص اند؟
شرایط ورود به دانشگاه و کسب تخصص
نه
داشتن ذره ای مغز در کله
بلکه
خرپول زادگی
لاشخورزادگی
شکنجه گرزادگی
شهیدان زنده
یعنی از جبهه های درونی و برونی زنده برگشتگان اند
دانشگاه
شده
دانش کاه


۳۸۱۷

سنگ سخنگو

کیک های بیگانه پخته هم انواع مختلف دارند.
بیوکیک می توانی بخری.
تفاوت فی مابین
در چیز دیگری است.
آن چیز دیگر چیست

۳۸۱۸

سنگ سخنگو

چجوری بعد از ۲ ماه آشنایی ازدواج میکنید؟
 بنظر من حتی واسه رل زدنم باید حداقل یک سال طرفو بشناسی


سگ سخن جو

 

چو دانی و پرسی
سؤالت خطا ست.
شوهر برای زنان توده
حکم کیمیا کسب کرده است.
کسی ریسک نمی کند.پرمشتری زنان و نران طبقه حاکمه اند.
به همین دلیل در ازدواج تعجیل به عمل می آید.
شناخت به مدت آشنایی ربطی ندارد.
شناخت خودش علم است و باید فراگرفته شود

۳۸۱۹

سنگ سخنگو

به من ثابت شده اکانتهایی که مثلا با هویت واقعی دارند فعالیت میکنند و توی اکانتشون هیچ عکسی از خودشون بجز عکس آواتار ندارن، هویتشون دزدیه و مشخص نیست پشت اکانت چه کسی هست

سگ سخن جو

 

هویت نویسنده
تعیین کننده نیست.
تعیین کننده اندیشه ای است که از قلم می تراود.
۹۹ درصد اکانت ها
فاقد اندیشه اند.
زباله اند.
استتار هویت
از
ترس است.
خداوندان اندیشه
آش و لاش و لاشه شده اند و می شوند.
احتیاط
شرط حیات است.
جنگ جاری
جنگ حیات و ممات است.

۳۸۲۰

سنگ سخنگو

فک میکردم خیلی تباهم و بی هدف تا اینکه فهمیدم بعضیا میرن فن سلبریتیا میشن

سگ سخن جو

 

باش تا شام نکبتش برسد
کاین هنوز از نتایج سحر است


۳۸۲۱

سنگ سخنگو

ارتباط با یه خود شیفته مثل رابطه با یه آزارگر، سواستفادگره و شما در یه رابطه ی دوستی به سر نمی بری شما قربانی هستی

سگ سخن جو

 

خودشیفته
معنی استاندارد خود را دارد.
مثال
جلال آل احمد و احمد شاملو هر دو خودشیفته بوده اند.
ولی نه آزارگر و سوء استفاده گر و یا سادیست
تعریف مفاهیم را باید به مشقتی پر وسواس فراگرفت تا هم بتوان حرف خود را درست فرمول بندی کرد و هم بتوان حرف همنوع را دقیق فهمید

۳۸۲۲

سنگ سخنگو

ینی من چجوری یرخورد کردم که با دوبار دیدنم اینقد شوخیای بدمیکنه باهام؟!

سگ سخن جو

 

این چیزها ربطی به تو و رفتار تو ندارند.
خلایق همه در بند بند تنبانند
هدف شان اتلاف وقت است
نخست شفاهی
بعد کتبی
هماندیشی حکم کیمیا دارد

۳۸۲۳

سنگ سخنگو

این جورعکس ها در رابطه با بحث ها هستند
اگر کلنجار سنگ و سگ را بخوانید
متوجه میشوید
خیلی از
عکس ها
حکم دکور را دارند
کسی دنبال اندیشه نیست.
عکس می جویند
ما هم سعی می کنیم دیالک تیک عکس و بحث و عکس و اصل، عکس و اندیشه را عرضه داریم.
اگر صاحب عکسی نخواست
خبر می دهد و ما حذفش میکنیم

۳۸۲۴

سنگ سخنگو

سادیسم
ربطی به خودشیفتگی
ندارد.
سادیسم علل طبقاتی و معرفتی و اخلاقی دارد

۳۸۲۵

سنگ سخنگو

ولی به نظر من شما اجازه ندارید از عکس دیگران برای توییت هاتون استفاده کنید

سگ سخن جو

 

چرا؟
زدن عکس دوستی و یا دشمنی که با اندیشه در رابطه است ویا زیبا ست،
چه عیبی دارد؟
حالا باید از احمقی نجات و غیره اجازه بگیریم بعد عکسشان را بزنیم؟
تو چرا به عکس حساسیت داری و نه به اندیشه؟
جواب ما را اصلا خواندی؟
عکس برای تسهیل تفهیم اندیشه است.


۳۸۲۶

سنگ سخنگو

 
 هر شب


 تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
 بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب


 تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
 چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب


 تماشایی است پیچ و تاب آتش ها... خوشا بر من
 که پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب


 مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
 چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب


 چنان دستم تهی گردیده از گرمای دستانت
 که این یخ کرده را از بی کسی «ها» می کنم هر شب


 تمام سایه ها را می کشم بر روزن مهتاب
 حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هرشب


 دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش
 چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب


 کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی
 که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب
  محمد علی بهمنی

۳۸۲۷

سنگ سخنگو

لذت عشق ، همین است ، که پنهان باشد
راحم تبریزی


سگ سخن جو

 

پنهان از چه کسی؟

پنهان از معشوق؟

برای چی؟


ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر