۱۴۰۱ آذر ۲۸, دوشنبه

کلنجار ایده ئولوژیکی با همنوع (۱۷۱)


 
میم حجری

 
 صدور فوری حکم اعدام
جنقوری فوندامنتالیستی ـ فاشیستی (پان اسلامیستی)
نه جامعه
و
حتی
نه جنگل،
بلکه جهنم است.
همه شرایط جهنم
در
جنقوری جماران

مادیت یافته است.
تئوری و تئولوژی
جامه عمل پوشیده است.

ملائکه عذاب جهنم
همین اجامر اوین و جهنم های دیگرند
که عمدتا روانی اند.
این جماعت
چه بسا از جهنم های جنگ در جنوب و سوریه و عراق و لبنان برگشته اند.


زرتشت و فریمن
هی مرگان فریمن
به حضرت زرتشت
تهمت مزن.
نظرات کمونیست ها را به زرتشت مبند.
زرتشت مبلغ پرستش اتش بوده است.
زرتشتیسم
مذهبی ناتورالیستی بوده است و نه کمونیستی.
اگر وقت داشتی از انوشیروان عادل بپرس که
به توصیه مغان زرتشتی و در همدستی با آنان
همه سران مزدکیسم را سر سفره اش
مثل اجامر جنقوری فوندامنتالیستی
قتل عام کرد.
تو کجایی تا شویم ما
نوکرت
چارقت دوزیم
کنیم شانه خرت؟



فرقی نمی کند مش چستین.

دیری است
که
همه اب ها به آسیاب ارتجاع جهانی می ریزند.
درد و دریغ از این است.
حرف ها باد اند
و
جامعه بشری بر باد است.
خردگرایان را از این فلاکت جهانی، داد است.



میخائیل لایستر
اگر تیز بنگریم
ما پس از هر شکستی
از صفر شروع نمی کنیم.
بلکه با تجارب گرانبهای حاصله از شکست شروع می کنیم.

شاید این حکم حریف در مورد نباتات و جانوران
معتبر باشد.
بنی ادم
می تواند
از شکست
بسته به جو حاکم در طویله و جهان
شق القمرهای حیرت انگیز دیگری بکند:
مثلا
بخواهد که به صدر اسلام رجعت کند و یا به صدر کوروش و یا به صدر تزار و صدر سلاطین عثمانی.
ما به صدر گوگوش رجعت می کنیم.

دو چیز لایتناهی است:
کاینات
و
خریت بشری.
البته در لایتناهیت کاینات
هنوز تردید هست.
اینشتین




متحمل بودن
به معنی داشتن نیرو برای واکنش نشان دادن به نفرت و خشم
با تفاهیم و صبر است.
فرنگی عوام واره عوام فریب

نه.
فرنگی جفنگی
پیش شرط حفظ آرامش در برخورد به نفرت و خشم و خریت و خردستیزی این و آن
خردگرایی و حقیقت جویی و حقیقت گویی است.



ظاهرا
تنها دستاورد عنگلاب فوندامنتالیستی
تن پروری به معنی وسیع کلمه است:
هم
به معنی گردن کلفت و مفتخور و انگل پروری است
و
هم
به معنی توسعه باشگاه های بدن سازی و پهلوان پروری.
بخش اعظم بادیگاردهای اجامر و شکنجه گران و بیسجیان و سپاهیان و آدمکشان و بخشی از مخالفین محکوم به اعدام جنقوری
هم
تن پرورانند.


جامعه مثل آپارتمان سر به فلک کشیده است.
جامعه
مثل هر خانه و ساختمان
قبل از همه
از دو بخش اساسی تشکیل می یابد:
زیربنای اقتصادی
و
روبنای ایده ئولوژیکی.

زیربنای اقتصادی هر جامعه
وابسته به سطح توسعه نیروهای مولده (زحمتکشان، علم و فن و وسایل تولید و ایزارهای کار و طرز استخراج مواد خام و غیره)

روبنای ایده ئولوژیکی از دولت و مذهب و هنر و اخلاق و عادت و آداب و رسوم و خرافات و غیره تشکیل می یابد.
روبنای ایده ئولوژیکی.
تابع زیر بنای اقتصادی است
و
زیربنای اقتصادی
تابع سطح توسعه نیروهای مولده است.



ندامتگاه
عجب عناوینی اجامر جانی ن فوندامنتالیستی دارند.
ندامتگاه.
یعنی توبه خانه.
عیران سقوط کرده به اعماق قرون وسطی.
توبه خانه از مفاهیم قرون وسطایی سعدی است.
در اوایل عنگلاب ادعا می کردند
که
اوین
دانشگاه است و تربیتگاه است.
اکنون
دیگر به تربیت امیدی نیست.
ندامت جای تربیت را گرفته است.
چون لات ها و لاشخورها
روی تربیت را در خواب هم ندیده اند.

پوپر و بهشت

هی پوپر عوامفریب
اربابانت
جهان را جهنم کرده اند.
همین همشهری ات
۳۰ میلیون روس را قتل عام کرده است.
۶ میلیون یهودی را پس از کشیدن شیره وجودشان
خاکستر کرده است و به عنوان کود در مزارع به کاربرده است
یک و نیم میلیون آنتی فاشیست را
فقط در آلمان و اطریش
ترور و زجرکش کرده است
و
اروپا رابه ویرانه ای پهناور مبدل ساخته است.
همی ارباب یانکی ات
به اندازه همه بمب هایی که در جنگ جهانی دوم
پرتاب شده بود،
بمب بر سر خلق ویتنام ریخته است و نصف خاک ویتنام را لم یزرع ساخته است.
سکنه هیروشیما و ناکازاکی را ب پرتاب دو بمب کوچولو
به سایه های ثابت تبدیل کرده است.
بر سر مردم کره شمالی
به میزان هنگفتی بمب ناپالم ریخته است
و
۴ میلیون سکنه کره را در جهنمی سوزان
جزغاله کرده است.
از قربانیان عراق و لیبی و سومالی و سوریه و افغانستان
آماری نیست.
چون این جماعت آدم محسوب نمی شوند.
این هنوز اول فاجعه است.
آیة الله پوتین در اوکراین چه می کند که یار غار فاشیست ها و فوندامنتالیست ها ست؟



چنین جامعه ای
فقط میتواند جامعه کمونیستی باشد


جنگ و سرباز هاینریش بل
هاینریش بل
سرباز
با شروع به تفکر
سلب سربازیت می شود.

هی هاینریش
مگر سرباز نبوده ای؟
سرباز
که خودمختار نیست.
سرباز
تحت جبر جنگ قرار دارد:
نکشد، کشته می شود.
هم
به دست دشمن خارجی
و
هم
به دست دشمن داخلی (اجامر طبقه حاکمه)

تو آلمانی هستی لامصب
این نعمت بزرگی است که ما از ان محروم بوده ایم.
مارکسیسم بیاموز تا آدم شوی.
ما برای فراگیری مارکسیسم
چه مشقت ها که نبرده ایم.



تجاوز و تمساح



این عکس آذر است ویا دارا؟
مهم اندیشه است و یا عکس؟
دنبال چیستید؟


تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود یا نشود
حرفی نیست
اما
نفسم می‌گیرد
در هوایی که نفس‌های تو نیست
سهراب سپهری

هی سهراب سپهر
جهان شطی شتابان است
و همه چیز آن در گذر است.
هوس کردن هوای کسی هم موقتی است.
به همین دلیل
نفرت
همشیره عشق است.
بدبختی آدمی هم همینجا ست.
بخش اعظم جانوران
بر خلاف آدمیان
مادام العمر
به همسر خود وفادار می مانند.
بشر در این زمینه
ضعیف تر و ذلیل تر از جانوران است.


افسانه‌های بهشت و دوزخ همواره در ادیان گوناگون برای انگیزش طبقه کم خرد و تحت‌ نظر گرفتن اعمال آنها و رسیدن به اهداف نامشروع به وجود آمده است.
که شدت و ضعف بهشت و دوزخ را از نظر فریبندگی و هراس انگیزی میان ملل و اقوام مختلف و گوناگون می‌توان به نسبت فهم و شعور آنان سنجید!
حریف

نه.
بهشت و دوزخ
افسانه نیستند.
بهشت
تبیین تئولوژیکی و یا فقهی و یا مذهبی جامعه کمونیستی اغازین است
که
مادیت زدایی و دنیویت زدایی شده است
روحیت کسب کرده است و و به آخرت منتقل شده است.
دوزخ
تبیین تئولوژیکی و یا فقهی و یا مذهبی جامعه طبقاتی است
که
مادیت زدایی و دنیویت زدایی شده است
روحیت کسب کرده است
و به آخرت منتقل شده است.



هی عن جمن خرپرور حواس پرت. عیران و نه ایران. مگر شعار نداید: ایران شده عیران مهدی بیا مهری برو؟


آذر
دردی میان استخوان و جان
بغض ی میان قطره و فوران
حسی میان اندوه و حرمان
فریادی میان انتقام و عصیان
اما تو،
نه مسیح جلجتا و نه قهرمان
که
اندیشه ای باش از پس نبرد فرودستان
از برای رهایی انسان

شاعر
تعریف مفاهیمی را که به خدمت گرفته، نمی داند:
منظور از جان چیست که از دید شاعر ضد استخوان است و درد در میانه آندو ست؟
جان در فرهنگ خرکی واژه ها
به معنی روح و روان و غیره است.
دیالک تیک جسم و جان را همه می شناسند.
فقط شاعر نمی داند.
به همین دیلل از دیالک تیک استخوان و جان دم می زند.
چون استخوان همقافیه جان است.
می توانست از دیالک تیک دندان و جان هم دم بزند.
دندان چه کم از استخوان دارد.

درد یکی از زیرمفاهیم جان به معنی روان است.
چون درد پیدیده ای پسیکولوژیکی (روانی) است.
عیرانی ها بهتر است که به تعریف پیشاپیش مفاهیمی بپردازند که بر زبان می رانند
تا هم خودشان معنی حرف شان را بدانند
و هم مخاطبان و خوانندگان حرف های شان.



اگر تیز بنگریم
قاتل اصلی کودکان و زنان و جوانان
نه
بسیجی شپشو و یا سپاهی گوزو
بلکه طبقه حاکمه است
که حتی خمینی و کوسه و تمساح و سوسمار و سید علی
نماینده و مأمور آنند.
طبقه حاکمه ای که از جنس اجنه است
دیده نمی شود
ولی همه کاره است.
طبقه حاکمه ای
که
دستش را به کارهای کثیف آلوده نمی سازد


تنها ره رهایی
جنگ مسلحاتنه؟

این تازگی ندارد.
هر روز عاشورا ست و هر جا کربلا.
مبارزه مسلحانه
دیری است که برو بیایی دیگر دارد.
طبقات حاکمه امپریالیستی، فوندامنتالیستی و اولیگارشیستی
تا دندان مسلحند و شب و روز آدم می کشند.

راستی از سوریه چه خبر که باند های مسلح خون می ریزند و از چریک مسلح داعشی در شاه چراغ چه خبر؟
چرا محاکمه نمی شود؟
پوتین و پالان
فقط
در اوکراین ۸ میلیون زن و بچه را
از خرایات شام آواره کرده اند و دهها میلیون نفر پیر و بیمار و زمینگیر در خود خرابات شام دربدرند.
نه ابی
نه نانی
نه نوری
نه نیرویی
نه گرمایی
و
نه سرپناهی.



هی زاپاتا
نفست از جای گرمی در می آید.
خلایق با هزار مشقت خود را به دیار بیگانه می رسانند تا از طریق گدایی و بدتر از گدایی
لقمه نانی به کف آورند و به ذلت بخورند.
آوارگان
ضعیف ترین افراد جهانند
چگونه می توانند مولتی میلیاردرهای قدر قدرت را سلب امنیت کنند؟


مرگ
بی رحمانه ترین حادثه است.
خوشبختی بشر
اولا
در این است که یادها نامیرا هستند.
و
جای خالی خوبان را پر می کنند.
ثانیا
در این است که مرده ها در عالم خواب بنی بشر
مجددا جان می گیرند و به سراغش می روند.


من در جست و جوی حکومتی دیگرم.
فرنگی

جست و جوی حکومتی دیگر
نشانه نادانی و ناشی از نادانی است
و
اسباب عوامفریبی سرشته به خودفریبی است.
چنین جست و جویی
شبیه جست و جوی معلولی است.
خردمندان
به
جست و جوی حاکیمت دیگر و بهتر خطر می کنند.
چون
ماهیت حکومت
وابسته به ماهیت حاکمیت است.
حاکمیت = علت
حکومت = معلول


پسر ملانصرالدین از او پرسید: پدر، فقر چند روز طول می‌کشد؟
ملا گفت: چهل روز پسرم!
پسرش گفت: بعد از چهل روز ثروتمند می‌شویم؟
ملا جواب داد: نه پسرم، عادت می‌کنیم

ما با دو نوع فقر سر و کار دایم:
۱
فقر مادی و مالی

۲
فقر فکری (پاوپریسم)

به
فقر مادی و مالی
نمی توان عادت کرد.
به فقر مادی و مالی
فقط می توان بالاجبار تمکین کرد.
خواه و ناخواه
تن در داد.

فقط به فقر فکری (خریت)
میتوان عادت کرد و به طویله واره گشتن جامعه مدد رساند.


صفت بی کفایتی به وزرا و دولت
یکی از ترفندهای خود طبقه حاکمه برای عوامفریبی است.
یکی دیگر از ترفندهای طبقه حاکمه در مقیاس جهانی
افشای فساد سیاستمداران کشورها ست.
هدف طبقه حاکمه اثبات این نکته است که سیستم خوب است
فقط کارگزاران سیستم بد هستند


مولوی
حکایتی دارد
در ظلمات شب
فیلی وارد روستایی می شود.
روستائیان درصدد کشف چیستایی فیل برمی ایند
یکی
بر اساس عاجش
دیگری بر اساس خرطومش
و
آن دیگری
بر اساس دمش و یا پایش و غیره
فیل شناسی خرکی می کنند
تا اینکه صبح می دمد و کل فیل را میبینند
و میفهمند که حقیقت درکل است و نه درجزء


وسط فوتبال بهش زنگ بزنید یا باهاش چت کنید اگه جوابتون رو داد یعنی دوستتون داره
هنگامه

عجب معیاری برای دوست داشتن.
اولا
دوست داشتن و دوست داشته شدن به چه درد کسی می خورد؟
با علم به اینکه
هر کس قبل از همه
خودش را دوست دارد
و
دوست داشتن این و آن هم به خاطر خودخواهی اش است.

خودخواهی موجودات زنده
بنیادی است.
بهتر هم همین است.
امروزه
خودخواهی
یکی از مهم ترین سجایای اخلاقی است.

حتی ننه و بابای هر کس
او را به خاطر خودشان دوست دارند.

اگر کسی واقعا کسی را دوست داشته باشد
موقع فوتبال مزاحمش نمی شود.

عشق = ایثار، دهش بی ستد.
درست به همین دلیل عشق نوعی خریت و خردستیزی است.



دیکتاتور باید بفهمه قدرتی که داره خدا بهش نداده مردم بهش دادن و خیلی راحت هم ازش پس میگیرن تا مردم هست دولت هم هست مردم که نباشن شما هم وجود ندارید
ماری

ما برای تفکر
به تعریف پیشاپیش مفاهیم نیاز مبرم داریم.
در غیر این صورت
تفکر محال خواهد بود.
دیکتاتور، قدرت، مردم، دولت به چه معنی اند؟
ما
که مغز خر خورده ایم
۲۰ سال است که کاری جز ترجمه و انتشار خرکی تعریف مفاهیم نداریم.
ولی کسی نمی خواند.
بدون تسلط به تعریف علمی مفاهیم
فقط میتوان خیالبافی کرد



سردیس اسب


خیلی از ساده لوحان جهان
خیال میکنند که دروغ
ضد حقیقت است.
زهی خیال باطل.
ضد دروغ
راست است.
ای بسا حرف راست که مطلقا باطل است و ضد حقیقی است.
سعدی
صدها سال قبل از این ساده لوحان می دانست.
دروغ مصلحت آمیز
به (بهتر) از راست فتنه انگیز است.
ای بسا حقیقت که دروغ به نظر می رسد
و
ای بسا حرف راست که باطل است.
حقیقت چیست؟
حقیقت یکی از مهم ترین مفاهیم در فلسفه مارکسیستی است.
حقیقت
همشیره ماهیت و عامیت و به ویژه کلیت است.
به همین دلیل
هگل می گوید:
حقیقت در کل است.
صدها سال قبل از هگل
مولانا هم همین نظر را ادعا کرده و اثبات کرده است:
حقیقت فیل نه در دم و عاج و خرطومش
بلکه در کلیت فیل است.



من
اطلاعات لازم دارم.
خودم
قادر به نظرسازی ام.
چارلز دیکنس

چارلز دیکنس
خیال می کند که داشتن صرف اطلاعات برای تشکیل نظر کافی است.
زهی خیال باطل.
اگر قضیه به این اسانی ها بود،
همه
صاحب نظر بودند.
ضمنا
در این صورت
همه به نظر واحد و یکسانی می رسیدند.
نظر
نه در دیالک تیک اطلاعات و نظر
بلکه در دیالک تیک اطلاعات و اسلوب و نظر ساخته می شود.
مثال:
مصالح ساختمانی لازم برای پل
اگرچه یکسانند
ولی کیفیت پل ها به غایت متفاوتند.
ضمنا
کیفیت اطلاعات و استخراج نظر از انبوهه اطلاعات مغشوش یکسان نیست.


هرگزدل من زعلم محروم نشد
کم ماندزاسرارکه معلوم نشد
هفتادودوسال فکرکردم شب وروز
معلومم شد که هیچ معلوم نشد
خیام
 
مصراع دوم این رباعی با مصراع آخرش تناقض منطقی دارد. اگر بخش اعظم اسرار کشف شده باشد، دیگر نمی توان ادعا کرد که هیچ چیز معلوم نشده است



فوتبال و حمایت از اعتراضات ایارن



ما میدونیم تو این راه انقلاب هم ممکنه کشته بشیم هم دستگیر هم شکنجه راهییه که انتخاب کردیم و پیه همه چیو به تنمون مالیدیم گیرم که جان بی ارزشم فدای راه آزادی ایران بشه در عوض وطنم آزاد میشه و نماد مقاومت برا نسلهای آینده میشیم و بچه هامون معنی زن زندگی آزادی میفهمن
ماری

باید در مبارزه تمام تلاش خود را در راستای حفظ جان خود و همرزمان خود به خرج داد.
عمر نیکان باید طولانی تر از عمر جلادان باشد.
فرق نیهلیسم و فاشیسم و فوندامنتالیسم (خمینیسم و داعشیسم و طالبانیسم) با مارکسیسم
همین جا ست.
زنده باد زندگی

خاوران های آشکار و نهان
به نظر مش زهرا
دروغ اند؟
شوهای تلویزیونی سران و سرداران پرولتاریا
دروغ اند؟
جنایات خلخالی و لاجوردی و سید علی جلاد
که دفتر جنایتش در دانشگاه اوین بود،
دروغ اند؟



تاریخ ایران ثابت کرده هیچ زورگو و دیکتاتوری در این سرزمین جایی نداشته و نخواهد داشت
ماری

نه.
تاریخ ایران
تاریخ سیطره قلدرهای داخلی و خارجی است.
دلیل عقب ماندگی نیروهای مولده در ایران هم ضمنا همین است.
مثال:
در مدت عمر ۶۰ ساله حافظ
خطه پارس
۲۰ بار دست به دست می شود.
یعنی ۲۰ بار نیروهای مولده جاندار و جامد تخریب می شوند.
جهنم جماران هم ادامه حمله ویرانگر اعراب است



دلیل رساندن پیگیر و مستمر خبر مرده های متنفس
توسط حضرت اسرافیل به اطلاع اهل قبور،
اخوت او با حضرت عزرائیل است.
حضرت عزرائیل
نفس مرده های متنفس را می گیرد
و
حضرت اسرافیل
فوری
شیپورش را برمی دارد و مرگ مرده ها را به اطلاع اهل قبور می رساند



جامعه شناسی علمی
با تدوین مارکسیسم تشکیل می یابد.
جامعه شناسی هیا فئودالی و بورژوایی فاقد ارزش علمی بوده اند.
رشته های علمی دیگر
هم پس از تدوین مارکسیسم تشکیل می یابند.
مثلا
جامعه شناسی مارکسیستی،
روانشناسی مارکسیستی،
زبان شناسی مارکسیستی و غیره.
در دانشگاه های آلمان غربی
هنوز هم
کتب علمی جمهوری آلمان دموکراتیک جزو کتب درسی نظری و عملی اند.
علمای امپریالیستی
التقاطی می عندیشند و توان تحریر و تألیف کتاب علمی را ندارد.


سگی رالقمه یی هرگزفراموش
نگردد ورزنی صدنوبت اش سنگ
اگر عمری نوازی سفله یی را
به اندک تندی آید با تودر جنگ

شاعر در این شعر
سگ را اذل موجودات می داند.
یعنی مثل اجامر جماران می عندیشد.
یعنی سگ ستیز است.
یعنی نادان است و سگ شناس نیست.
شاعر از فرط خریت
خیال میکند که سگ خر است و نه سگ.

بعد
سفله کذایی را بدتر از سگ قلمداد می کند.
شاعر خر
سفله را هم نمی تواند بشناسد.
اگر حریف سفله باشد
به مقاومت در مقابل ستمگر برنمی خیزد.
دلیل واکنش نشان ندادن سگ به صاحبش
اعتیاد سگ به مولکول های بویناک اندام او ست.
سگ عاشق صاحبش است.
معتاد بوی او ست.
و گرنه اگر بیگانه ای مثلا پدر و پسر و همسر صاحب سگ
به سگ آزار رساند،
سگ درجا  او را به تندبار پارس می بندد و حتی پاجه اش را می درد.


برای چی؟
قیرستان مگر مجلس ساز و آواز و رقص و پایکوبی است؟



ناقد آن‌چه را که حقیقت و درست می‌پندارد، بر قلم جاری می‌سازد.
حریف

حقیقت چیست؟
حقیقت با ماهیت خویشاوند است.
حقیقت باید در روند تحلیل اثر و نظر
کشف شود.
حقیقت از قبل موجود وجود ندارد تا نقاد بر زبان راند.
ضمنا
رنجش صاحب نظر و یا صاحب اثر
امری طبیعی است
و
مهم نیست.
بین اثر و صاحب اثر رابطه دیالک تیکی هست.
یعنی تحلیل اثر ضمنا تحلیل موضع طبقاتی و جهان بینی صاحب اثر است.
اشعار ژاله اگر تحلیل مارکسیستی شوند
از معایب نظری و جهان بینانه او هم پرده برمی افتد.


وقتی ستمگری قانون شود
نافرمانی وظیفه می شود.
ماندگار

این جمله قابل تأمل است.
قانون چیست؟
قانون = مجموعه احکام حقوقی برای حفظ منافع طبقه حاکمه.
حسن و عیب قانون
در ماهیت طبقاتی قانون است.
اگر توده قانون وضع کند
گردن کلفت استثمارگران را به گیوتین می بندد و دمار از روزگار لاشخوران در می آورد.


قیام علیه اعدام؟
قیام علیه طبقات حاکمه انگل باید باشد.
اعدام فقط یکی از فرم های بیشمار حذف فیزیکی مخالفین است.
اعدام چه فرقی با قتل های کلکتیو و ترور خیابانی و خانه ای و تحت شکنجه و غیره دارد؟



عجب خرافه ای.
نفت و گاز و معادن و منابع دیگر
نعمات مادی اند و اسباب بهزیستی اند.
نه منشاء بدبختی
بلکه اسباب خوشبختی اند.
ایراد در خریت خلایق و لاشخوریت امپریایلسم است که دشمنان توده را روی کار می اورد و چپاول ثروت کشور و دسترنج رنجبر را
امکان پذیر می سازد.



مهسا و سید علی



ایران و افغانستان بدون آخوند خیلی زیبا میشن
ماری

ماری در سراسر جهان
نمی تواند کشوری پیدا کند که آخوند نداشته باشد.
سؤال این است
که آخوند چیست
فونکسیون آخوند در جامعه بشری چیست
و روی کار امدن آخوند در جامعه ای
نشانه و نتیجه چیست؟


این گونه سخن گفتن هرگز در ادبیات حزب توده ایران جا نداشته است. هرگز با کبر و غرور کاذب نبوده و با دیگران با خشوع و متانت و بردباری صداقت برخورد کرده است.حزب توده ایران در تمام عرصه ها،شعر،ادبیات، فلسفه و.....نقد علمی داشته ودارد.و صاحبان قلم مردمی را با صمیمیت و صداقت برخورد کرده است.همین و بس
کیانرسی
حزب توده ایران
که
حزب توده نبوده است.
اگرچه بهترین حزب سیاسی در کشور و یا حتی خاور بوده است.
سؤال این است
که
حزب کی و چی بوده است؟
ما که پیرو حزب توده نیستیم.
ما سگان توده ایم
ما زحمتکشان دایرة المعارف روشنگری هستیم
چشم بینا باید داشت و دید
هوش موشی باید داشت و فهمید.
ما نافی دیالک تیکی کهنه از هر نوع و تحت هر نامیم.
منظور از نفی دیالک تیکی چیست؟



جنقوری جنایت
نه
جمهوری است
و
نه
اسلامی است.




جنقوری جنایت و جهل و جنون
مبتنی بر بند تنبان است.
حجاب
برای این زباله های عهد بوق و چماق و چپق
هم
استراتژی
است
و
هم
تاکتیک.
چیز ارزشمند دیگری برای تبلیغ و ترویج و دفاع ندارند.



مگر تویت های حزب اللهی ها
محشرند؟
حالا چرا به کریمی گیر می دهید؟


مردم قهرمان آبدانان با یک فراخوان قیام مسلحانه واسه آزادی سونیا شریفی تو یک روز باعث آزادی سونیا شدن
حالا معلوم شد کی ترسو هست
ماری

آره.
طبقه حاکمه
اقلیتی انگشت شمار است.
توده بیشمار است و می تواند برخیزد و بساط ستم اقلیت انگل را برچیند






کدکنی
غیر از مغز اندیشه در کدوی کله
کم و کسری ندارد.
کدکنی
به همین دلیل
اصلا حرفی برای گفتن ندارد.
کدکنی
استاد دانش کاه بوده است.
اگر عشعارش تحلیل شوند
دستش رو می شود.

در ایران
هر اثر ارجمندی هست
از حرب توده است و بس.
بقیه
زباله اند.


طبقه حاکمه امپریالیستی در همدستی با زباله های فاشیستی، فوندامنتالیستی واولیگارشیستی
جهان
را
به طویله ای پهناور
و
سکنه ان را به گاو خر تبدیل کرده اند.
خور و خواب و خشم (جنگ و جنایت) و شهوت
حیوان خبر ندارد زجهان آدمیت



کسروی و توده ستیزی در حرف و طبقات حاکمه گرایی در عمل

کسروی روشنگری جسور ولی غافل از خرد کل اندیش (فلسفه مارکسیستی) بوده است.
غفلت از خرد کل اندیش
عیب بزرگی است که دور از ما باد.
درست به دلیل همین غفلت از خرد کل اندیش است
که کسروی طبقات حاکمه خریت گستر و خر پرور را نمی بیند و به توده معصوم و مظلوم گیر می دهد که خمیری در دست طبقات حاکمه است.
طبقات حاکمه ای که حزب توده را
نیست و نابود می سازند و بعد به توده بی حزب و سازمان و رهبر و روشنگری
حمله می برند.
ضمنا
همین توده بی همه چیز مانده تاریخساز را
به دنبال نخود سیاه می فرستند و عکس هر خری را در آیینه کره قمر نشانش می دهند و امامش می نامند.
بدین طریق
فاجعه آفریده می شود
و
جامعه
طویله می شود


شنگولیان و رندان = رو راستی
منیژه

بی حیایی را نباید با رو راستی عوضی گرفت

فرق شنگولیان و رندان با زاهدان
در عیاشی و علافی و چشم چرانی و شهوت رانی علنی و بی شرمانه اولی
و
عیاشی و علافی و چشم چرانی و شهوت رانی پنهانی و ریایی دومی است.
ماهیت طبقاتی هر دو یکی است.
هر دو عضو وجزو طبقه حاکمه واحدی اند.
یکی اخلاق ستیز بی پروا و بی اعتنایی است
و
دیگر متظاهر به اخلاق گرایی و پارسایی است.
شنگولیان و رندان و زاهدان
فرق ماهوی و طبقاتی و عملی و رفتاری و اخلاقی با هم ندارند
یکی اهل تظاهر و تقیه و تزویر و تئآتر و ریا ست (فقها)
و
دیگری بی شرم و بی هراس و بی حیا ست (شنگولیان و رندان و خراباتیان و جمارانیان و نجفیان و میترائیان)


هی حضرت اسرافیل
ایده ئولوژی به چه معنی است؟
جمهوری خلق چین
با همه کشورهای جهان رابطه اقتصادی دارد.
جمهوری خلق چین
بزرگترین سرمایه گذار در طویله شیطان بزرگ تان است
همانجا که نوه ها و نتیجه های روح الله و کوسه و تمساح و سوسمار
به حیف و میل دار و ندار مردم
مشغولند.
 

داعشی گمشده

سؤال ساده مهمی از اجامر جنقوری جنایت و هواداران عنقلابی اش:
داعشی شاهچراغ کجا ست؟
چرا کودکان ۱۵ ساله اعدام می شوند ویا غرقه در خون در خیابان اند
ولی از تروریست داعشی و محاکمه اش خبری نیست؟

ادامه دارد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر