۱۴۰۱ آذر ۲۵, جمعه

درنگی در اندیشه ای (۵۸۲)


میم حجری

 
حقیقتش اینه که هیچ‌کس نمیخواد تو رو از تنهایی در یباره،
فقط میخوان خودشون تنها نباشن!
شاپرک


تنهایی به معنی بیکسی نیست.
تنها = تن ها
هر کس دیالک تیکی از من درونی و من برونی (من فکری و من مادی)
است.
من فکری = نتیجه انعکاس و حفظ و سیو (ذخیره) تجارب شخصی و نوعی

 از 

جهان برونی و یا مادی.

 
یک روز زندگی کنی
با 

تجارب ان یک روز
می توانی ماه ها تنها باشی.

 
دیدار و همنشینی افراد
بنا بر عادت و عشق و احتیاج و جدال و لجاج است و ربطی به تنهایی ندارد.

 
بخش اعظم دیدارها و همنشینی ها
بی محتوا و بی معنی اند و چه بسا به معنی اتلاف اوقات گرانبها هستند.

فلسفه رابطه افراد با سگ باید مشخصا بررسی شود.

 
محتوای رابطه شبان با سگ 

با رابطه لومپن با سگ 

و 

یا 

با رابطه پیر ضعیف و نابینا و بیکس با سگ 

و 

رابطه کودکان با سگ

 یکسان نیست.

کسی برای خود آدم نمیاد هر کسی منظوری داره حتی این گربه من
فرهود


گربه

 با سگ و گاو خر فرق دارد.

 
گربه
کاراکتر خاص خود را دارد.

 
گربه 

هرگز تن به تمکین کسی نمی دهد.

 
گربه  

خودکفا و خودفرما وخودمختار است.

 
گربه
حتی اگر تن به همزیستی با کسی بدهد،
شباهنگام
از خانه بدر می زند و به شبگردی و شکار و مرزبندی حریم خویش و جنگ و ستیز با گربه های دیگر بر سر حیطه نفوذ و جفتگیری و غیره می پردازد.

 
ما صدها قصه راجع به گربه ترجمه و منتشر کرده ایم
که اجنه خوانده اند و گربه شناسی شان رشد کرده است

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر