۱۴۰۲ آبان ۲, سه‌شنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ف) فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی (۱)

Bild 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۱

·    فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی به مرحله ای از  تولید اساسی اطلاق می شود که از دیر زمانی مشخصه صنعت توسعه یافته است و در توسعه اقتصاد کشاورزی سوسیالیستی باید بدان رسید.

 

·    مراجعه کنید به اقتصاد کشاورزی

 

۲

·    فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی، تولید راسیونال (اوتوماتیکی) سریال های بزرگ فراورده ها و کارآیی هایی منطبق با الزامات اقتصادی ـ ملی است که توسط  زنان و مردان کشاورز به طرز عالی تخصص یافته تعاونی های کشاورزی و دیگر زحمتکشان کشاورزی  با استفاده از همه جانبه ترین معارف علمی و فنی مدرن جتکه عمل می پوشند.

 

۳

·    رهبری و حمایت طبقه کارگر و حزب مارکسیستی ـ لنینیستی اش در گذار گام به گام به فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی به تعمیق وحدت طبقه دهقانان تعاونی های کشاورزی با طبقه کارگر منجر می شود.

 

۴

·    فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی در جمهوری آلمان دموکراتیک از طریق همکاری تشکیل می یابند.

 

·    مراجعه کنید به روابط مبتنی بر همکاری در کشاورزی

 

۵

·    در این زمینه باید تغلیظ سوسیالیستی فراتر تولید کشاورزی و گذار پیگیر و مستمر به  فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی و همکاری را به مثابه امر واحدی در نظر گرفت.

 

۶

·    اعمال (کاربست) فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی فقط در روند تغلیظ (فشرده سازی) بازتولید امکان پذیر است.

 

۷

·    فرم های تولید مبتنی بر صنعت در کشاورزی امکان تشکیل روند تولید کشاورزی به طرز دم افزون مستقل از تأثیرات طبیعی در اقتصاد کشاورزی را امکان پذیر می سازند.

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر